Hoofdmenu

bezigheid

Gestart door gekje, 06 april, 2010, 13:43:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

gekje

met pfeiffer kun je bijna niks
athans ik nie
ik verveel me dag in dag uit
weet iemand wat je kunt doen op een dag
slapen gaat bij mij niet dan wordt ik wakker in de middag en is het nog 10 keer erger
dus wat doen jullie zoal op en dan ??



funest

Heel veel muziek luisteren! :P
En als het lukte een filmpje kijken,
maar meestal was ik te moe om dat helemaal af te kijken. ;)
Maar nu ben ik er gelukkig weer zo goed als helemaal bovenop, en doe ik weer alles.
Echt heerlijk!

(L)

gekje

hoe lang heeft de pfeiffer geduurd bij jou ?
en film kijken doe ik meestal s,avonds :P

xk.

Hier is ergens een topic van kan ik me nog herrineren (kan al wel 1,5jr geleden zijn).
Misschien kun je daar wat tips uithalen.

Met dit mooie weer kun je lekker buiten zitten met bijv. boek, laptop, muziek?

gekje

lezen gaat niet :p raak snel in de war of krijg niks door kan ook amper iets voor school doen en buiten is nog koud :p( ben een kou kleum :p)

funest

De pfeiffer duurde bij mij zo'n 1 jaar en 3 maanden. :(
Maar na 9 maanden voelde ik wel al verbetering. ;)
Dat je niet kan lezen ofzo is egt niet gek, want dat kon ik ook nooit.
Eigelijk deed ik helemaal niks meer, maar nu GELUKKIG weer wel.
Het gaat egt wel over, alleen het kost je zoveel.. ;)
Vandaag was het trouwens best wel lekker buiten hoor! :D


xk.

Ik weet eigenlijk niet of ik die wel bedoelde, volgens mij is er ook nog een andere!:p

gekje

haha heb der niet echt zo veel aan want die dingen die der genoemd worden doe ik al of kunnen niet ik bedoel iets van een hobby of een bezig heid die niet veel engergie vraagt maar een dat leuk is iets anders dan tv pc of andere dingen want tv zijn saaie proammas tot de avond en pc games heb ik zo uit gespeeld :P

Peetje

Tja, de dingen die weinig energie kosten zijn toch wel TV kijken en lezen. Zet een DVD op, of neem een leuke serie op en kijk die later.
Ik weet niet wat voor PC spellen je graag speelt, maar er zijn natuurlijk ook spellen als Tetris en Bejeweled die je eindeloos zou kunnen spelen.

gekje

naja alles verveel bij mij hihi en weet niet maar lezen lukt amper komt volgens mij door de pfeiffer
en tv kijken is tekefilms :P van wegen klein kindje