Waarschijnlijk Pfeiffer

Gestart door Martine1702, 20 februari, 2008, 01:45:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine1702

Hoi!

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik pfeiffer heb, maar we gaan morgen naar de dokter. 11 Dagen geleden, op een vrijdag, kwam ik van school met een keel die van binnen wat dik aanvoelde. Ik had 's avonds een verjaardagsfeestje maar ben niet heengegaan, omdat ik me toch wel slecht voelde.
Vond dit wel jammer, want ik kwakkelde al een hele tijd (last van mijn maag gehad, ontstoken maagslijmvlies) en deed daarom wel vaak niet mee aan van die dingen, en dan krijg je toch het idee dat je vriendinnen enzo denken: daar heb je die zeur weer, maar ze zijn gelukkig heel aardig voor me.

Maar goed, ik kreeg dus erg keelpijn en heb 3 dagen fors koorts gehad. Daarna dachten we dat het wel beter ging, maar ik blijf me steeds bij het wakker worden erg loom en lusteloos voelen, en lig 's middags wel 2,5 uur op bed, nadat ik 's ochtends vaak ook op de bank lig. Had gisteren ook weer gele/witte puntjes op mijn amandelen en vandaag begin ik weer erg keelpijn te krijgen. Daarbij ook snel last van de rug en ene schouder, en soms in de zij. Maar ook soms wazig kijken, hebben jullie dat ook?

Nu ik op dit forum lees herken ik toch wel heel erg veel, ik zit zelf ook in 5vwo, sommigen van jullie ook, en ook drukke tijd enz. met school gehad. We hebben 2 van de 4 toetsweken achter de rug en ik heb steeds goede cijfers gehad (was wel echt uitgeput na het leren, vooral ook laatse toetsweek) dus ik hoop dat ik niet een jaar over hoef te doen.. Ik heb ook steeds dat ik denk dat ik me aanstel, want idd, voor het op bed gaan voel ik me wel goed, en sommige dagen ook gewoon beter, en dan vind ik het voor mijn ouders ook zo lullig dat het daarna weer slechter gaat... Vooral mijn moeder is de hele dag met zorgen in de weer. Nou ja, wie weet heb ik wel helemaal geen pfeiffer, maar ik herken iig wel heel veel!

Bedankt dat jullie mijn zeurverhaal even lezen...  ;)  Succes allemaal met pfeiffer!! 

woutakasinistra

Ik heb precies hetzelfde gehad... Ik zit ook in 5V, was altijd een goede leerling, stond gemiddeld een 7,7 ofzo dacht ik :) Hoefde niet veel te doen. Maarja, ik voel me soms ook schuldig tegenover m'n moeder, maar ik heb zo'n vermoeden dat moeders altijd  zo zorgzaam zijn :p En ik voel me 's avonds vaak ook goed, het is een beetje raar allemaal. 's Ochtends slaap ik tot half 11, dan ga ik in m'n ochtendjas eten. Dan tv kijken ofzo, en vaak douche ik rond een uur of 1.
http://forum.ziektevanpfeiffer.nl/index.php?topic=2618.0

Daar staat mijn verhaal, kun je het uitgebreid nog is doorlezen.

Wat ik wel wil zeggen, is dat je school even helemaal moet laten varen. Ik was elke dag 2 uurtjes weer naar school gegaan (of minder), maar daar werd ik echt weer slechter van. Ook had het weinig zin, omdat ik 3 weken gemist had en daardoor toch niets meer van alle uitleg snapte. Ik denk nu totaal niet aan school, I don't care. Eerst beter worden. En zoals Bassie en Aadriaan zeggen: "Altijd blijven lachen!" ;) Haha nouja ik voel me ook wel is erg klote, maar je moet denk ik juist in zo'n periode nu niet vergeten te genieten van het leven en de kleine leuke dingen, zoals lekker buiten in het zonnetje zitten (als die schijnt :p)


Ciao, Wout
Geniet van het leven, elke dag opnieuw als je opstaat...

Martine1702

Bedankt hoor;-) Dat fleurt me wel op! Ik ben nu bijna 2 weken thuis, maar gelukkig zit de vakantie er straks ook tussen, dat scheelt.
Maar ik begin vanzelf al wat minder aan school te denken... En idd, niet te veel piekeren is altijd goed...;-)

Succes ermee!

Groetjes van Martine

sahahanne

heyy succes ermee ;)

en volgens mij als je de hele tijd goede punten heb gehaald haal je het dit jaar wel hoor ;) tenzij het ineens heel slecht gaat.

ik heb er al vanaf het begin van 't jaar last van gehad, dus al de hele tijd slechte punten gehaald  >:(

weet je eigenlijk al zeker of je het hebt?
Everything will be alright in the end, if it's not alright it's not the end.

Martine1702

#4
Dankje;-)

Weete het nog niet zeker, dokter had al gebeld dat ik waarschijnlijk niet de hele actieve vorm nog bij me had, maar witte bloedlichaampjes waren verhoogd en leverwaarden heel licht verhoogd. Verders waren mijn ijzerwaarden heel goed, 9.1, vond de dokter heel hoog, maar ik eet dan ook best wel gezond! (dankzij mijn moeder;-) ) Waarschijnlijk krijg ik morgen of overmorgen de echte uitslag.

Jij ook succes;-)