welke klachten

Gestart door natja, 31 oktober, 2005, 10:44:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

natja

Vraagje mijn dochter 11 jaar heeft volgens bloedonderzoek Pfeiffer gehad en is nu aan het herstellen. Ik weet niet wanneer ze Pfeiffer heeft gehad ze kunnen alleen zien dat je het gehad hebt. Opgezette klieren en keelpijn heeft ze nooit gehad, wel heel vaak duizelig, hoofdpijn, misselijk totaal geen eetlust en wat moeite met ademen. De dokter had ook een hyperventialtietest willen doen maar daat is ze te jong voor. Ik lees op de website vaak heel andere klachten hebben jullie ook wel eens hoofdpijn, duizelig en misselijk en hoe is het met de eetlust?
groetjes
Natasja :?:

Marit

Hoi Natja,

die klachten kunnen er heel goed bij horen hoor! moeite met ademen ook, ik heb nogal last van mijn borstspieren en zelfs als ze geen pijn doen blijft ademen vaak moeilijk. Ik moet zorgen dat ik niet buiten adem raak.

Deze klachten noemde mijn huisarts laatst ook op als hoorende in het rijtje klachten die bij dit soort virussen horen, niets om je zorgen over te maken hoe lastig ze ook kunnen zijn.

Ik hoop je een beetje gerustgesteld te hebben en dat je wat aan het antwoord hebt.

groetjes,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen