Weer aan het werk

Gestart door Debbie, 23 oktober, 2005, 19:33:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Debbie

Hallo allemaal,

Ben al een poosje aan het werk nu. Mag van de bedrijfarts halve dagen werken, maar probeer het wel al een beetje verder op te bouwen.
Werk nu tot een uur of twee en dat gaat aardig. Helaas krijg ik soms wel opmerkingen van sommige collega's. Soms ben ik moe en word ik wat stilletjes. Krijg dan te horen dat ik me niet aan moet stellen en me over de vermoeidheid heen moet zetten. Maar als ik hier op het forum een beetje aan het lezen ben, dan is het best wel knap om na twee maanden al weer aan het werk te zijn.
Ik vraag me wel af wanneer het nou echt "over" is? Hebben meer van jullie "last" van vervelende opmerkingen? En hoe moet ik verder opbouwen naar 8 uur werken? Heb het gevoel dat er geen eind aan komt aan deze ziekte.

Groetjes Debbie

marieke

ik geloof dat de meeste mensen hier wel last hebben of gaan krijgen van vervelende opmerkingen van mensen die niet weten wat het is om pfeiffer te hebben.... ''als je dat kunt, kun  je ook wel werken'' van dat soort opmerkingen of ''stel je niet zo aan'' ik heb geprobeerd om deze mensne zoveel mogelijk te negeren en me er niks van aan te trekken. deed ik natuurlijk toch wel, omdat pfeiffer voor mij ook geesltelijk slopend was.

wat betreft je werk: je zou met je werkgever af kunnen spreken dat je meer wilt gaan werken, maar dat jij als je niet goed voelt mag stoppen met werken.dart je zelf aangeeft wanneer je stopt.