ik moet het even kwijt

Gestart door Randi, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Randi

Ik ben al een paar weken heel erg moe, zelfs praten is al vermoeiend. Na een tijdje werd ik ook misselijk en kreeg ik buikpijn en m'n eetlust verdween. Gisteren begonnen mijn lymfeklieren op te zetten en nu doet m'n keel zo'n pijn dat ik haast niet kan slikken. In het begin zei ik steeds tegen mijn ouders dat ik me niet goed voelde, maar ze deden net of er nix aan de hand was. Daardoor kreeg ik het gevoel dat ik me aanstelde en ook dat vriendinnen etc. vonden dat ik me aanstelde. Na een tijdje begonnen m'n ouders me toch wel serieus te nemen, helemaal nu m'n lymfeklieren zo opgezwollen zijn. Ik hoop maar dat niemand vind dat ik me aanstel, want ik kan er echt nix aan doen. Ik zou wel lekker uit willen gaan, maar het gaat gewoon niet. Vanmiddag ben ik naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken (waar ik heel erg bang voor was want de laatste keer dat ik een prikje kreeg viel ik flauw), ik heb er helemaal niet naar gekeken en daardoor is het denk ik allemaal goed gegaan. Nu moet ik ongeveer 5 dagen op de uitslag wachten, maar ik denk zelf wel dat het pfeiffer is, want ik herken me in alles wat ik erover lees....Ik baal zo ontzettend, ik ga over een maand op vakantie, lekker feeesten dacht ik...niet dus...Ik hoop toch maar dat het wat anders is en als het wel pfeiffer is dat het snel over gaat.....

Gast

en? heb je de uitslag al?

vervelend van die vakantie. zorg nou dat je nu goed uitrust, dan kan je misschien in de vakantie je wat beter voelen. hoop ik.

sterkte ermee.