hoe lang duurt de keelpijn

Gestart door Rene, 09 juli, 2005, 12:59:54

Vorige topic - Volgende topic

Rene

Heb Pfeiffer en sinds 5 dagen een keelpijn alsof ik scheermesjes heb doorgeslikt.
Hoop dat in ieder geval die keelpijn snel weer verdwijnt en ben daarom benieuwd hoe lang dit bij anderen geduurd heeft.

OlavTorkson

Soms draait de wereld om pijnstillers, bloknoten en waterijsjes. Heel veel sterkte ermee.
BRUIF to the world!

Gilamonster

Wel, ik vroeg me een week geleden precies hetzelfde af. Ik kon niet slapen, niet eten, eigenlijk helemaal niks, allemaal door die rottige keelpijn. Het enige wat iets of wat verlichting bracht was af en toe een pijnstiller.
Om op je vraag te antwoorden, ik heb geen idee.
De keelpijn begon zo'n 3 weken geleden (heel licht, zoals bij verkoudheid). Dan werd die vorige week donderdag opeens heviger, tot onhoudbaar. Die onhoudbare keelpijn duurde toch wel een weekje. Nu heb ik weer minder onhoudbare keelpijn, maar 'k ben er dus nog steeds niet vanaf, maar 'k kan wel weer slapen, en eten, gelukkig maar, 'k begon stilletjes ondervoed te geraken.
Veel succes en laten we er samen voor gaan om zo snel mogelijk van die keelpijn af te geraken!
reams are nothing more than wishes, and a wish is just a dream you wish to come true.

Rene

goed idee Gila!
Had geen idee dat keelpijn zo alles kon beheersen.

wessel

ik heb nu ook pfeiffer...... ik had een week lang last van keelpijn dat is nu gelukkig over nu alleen nog maar moe...sterkte allemaal

koopsie83

Sindsdat ik pfeiffer kreeg en dat is volgende mnd 4 jaar terug heb ik eigenlijk altijd keelpijn gehouden met vaak keelontstekingen. Daaarom hebben ze 2 jaar terug mijn keelamandelen eruit gehaald,
maar dat heeft helaas niet echt geholpen.

sparta8

ik heb ook vaak last van mijn keel de laatste tijd, niet dat ik vreselijk veel keelpijn heb maar het is vaak hinderlijk aanwezig heb met name soms moeite met slikken zou dat komen door de opgezette klieren ....... en moet je nu koud of juist warm drinken.....

Gr. Peter

Gilamonster

Na meer dan een maand Pfeiffer is m'n keelpijn gelukkig lang over. Ik denk dat ik ongeveer een goeie week last van die keelpijn heb gehad. Daarna vooral moe, nu nog soms, maar het gaat echt stukken beter. Veel beterschap aan de keelpijn lijdende mensen.

Ik drink graag warme dingen bij keelpijn, hoe warmer hoe beter. Verbrand je misschien wel je tong aan :p maar verdoofd je keel. Puur citroensap wil ook wel eens helpen.
reams are nothing more than wishes, and a wish is just a dream you wish to come true.

maaike

Citaat van: "sparta8"ik heb ook vaak last van mijn keel de laatste tijd, niet dat ik vreselijk veel keelpijn heb maar het is vaak hinderlijk aanwezig heb met name soms moeite met slikken zou dat komen door de opgezette klieren ....... en moet je nu koud of juist warm drinken.....

Gr. Peter

Gorgelen met lauwe saliethee is een aanrader (y). Saliethee is te koop in onder andere natuurvoedingswinkels. Het helpt het een beetje verzachten.

marieke

ik had ongeveer twee weken keelpijn.... veel ijs helpt ook.... ijs verdooft ook.... wat je ook doet zorg er iig wel voor dat je voldoende blijft drinken..... en over dat ondervoed raken : drinkontbijt en andere dranken met veel voedingsstoffen erin...van die astronautenvoeding....

Anonymous

Citaat van: "Rene"Heb Pfeiffer en sinds 5 dagen een keelpijn alsof ik scheermesjes heb doorgeslikt.
Hoop dat in ieder geval die keelpijn snel weer verdwijnt en ben daarom benieuwd hoe lang dit bij anderen geduurd heeft.

dat had k dus ook en k bleek een chronische amandelonsteking te hebben
ik zou zeggen laat het nakijken.

Leoni

Citaat van: "Anonymous"
Citaat van: "Rene"Heb Pfeiffer en sinds 5 dagen een keelpijn alsof ik scheermesjes heb doorgeslikt.

dat had k dus ook en k bleek een chronische amandelonsteking te hebben
ik zou zeggen laat het nakijken.

dat berichtje was dus van moi:P

Amy

Mijn huid is opegezet en rood bij mijn oksel en het jeukt zelfs een beetje. (niet bij de okselharen, maar ernaast) Ik heb op internet gezocht wat dit zou kunnen zijn en kwam terecht op een site over pfeiffer... het bleek een symptoom van deze ziekte te zijn... Er werd gezegd dat keelpijn ook bij deze ziekte hoort; aangezien ik 3 weken geleden een pijnlijke keel had (slikken was pijnlijk) maar nooit verkouden werd, vraag ik me af of ik misschien pfeiffer heb.  

Wie heeft antwoord???

lara

alleen door middel van een bloedtest kan je er achter komen of het pfeiffer is, Amy, dus misschien toch even naar de dokter. Ik zelf heb 7 maanden geleden pfeiffer gekregen en inderdaad begon dit zoals bij velen met hevige keelontsteking. succes ermee