Hoofdmenu

Ziekenhuis

Gestart door Floor, 30 augustus, 2005, 10:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floor

Ben net thuis na 5 dagen ziekenhuis..
Kon niet meer eten drinken en praten
voel me nu gelukkig beter..
alleen zo moe he, net wakker kan weer uren slapen..
Nog meer mensen die het zo heavy hebben?
x Floor

maaike

Pff, bah. Dat is wel vervelend, zeg.

Ik heb het nooit zo heavy gehad, nee. Gelukkig maar.

Dan is die sofa (zie forumnaam) nog niet zo slecht voor jou!

marieke

ii heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen...

OlavTorkson

Ik hoefde gelukkig niet naar het zh. Heb wel een week niet kunnen eten.
BRUIF to the world!

Saardewein

Alleen maar vanwege pfeiffer? Ojee. Mijn keel is zo opgezwollen dat ik me best zorgen begin te maken, ben ik naar de doc geweest, ze hebben er niet eens naar gekeken.
Ik heb ook niet zoveel vertrouwen in ze, ze sturen mensen met ingeklapte longen nog naar huis met een doosje pijnstillers.  :(  Scary.
ow that all is said and done, do you like what you have become?

OlavTorkson

Ga je naar een ander.
BRUIF to the world!

Saardewein

Moet ik echt es doen. Klote dat ik in een gat woon...
Ladder, please  :P
ow that all is said and done, do you like what you have become?

Gwn_Angela

pff ik kwam maandag terug van 't ziekenhuis.
Heb er 4 dagen gelegen.
Eerste paar dagen niks gegeten.
Zodra 't infuus weg was, knapte ik helemaal op
Gelukkig.
Anders lag ik daar nog ...  :roll:
et rich or die tryin  :twisted:

OlavTorkson

Citaat van: "Saardewein"Moet ik echt es doen. Klote dat ik in een gat woon...
Ladder, please  :P

*reikt een ladder aan*
BRUIF to the world!

pippi

Ik heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen, ergggg vervelend, gelukkig gaat het nu wel iets beter, maar vandaag weer een rotdag, weet niet hoe ik mijn bed uit moet komen, wel handig zo'n laptop!

marieke

ik lag er 15 dage.... ik dronk niet genoeg en kon ook niet eten.... mocht pas naar huis toen mijn koorts weg was en ik anderahlve liter zelfstandig dronk...

heb dat nog 2 maanden vlogehouden om elke dag anderhalve liter te drinken, maar tegenwoordig... eg nie...

ik woon ook in een gat (nog geen 700 inwoners) dusmoet sowieso naar een ander dorp voor de huisarts, maar de onze die weet wel dat wanneer wij naar de dokter gaan dat er echt iets aan de hand is... hij is zelfs bij ons op huisbezoek geweest toen ik ziek was, omdat mijn toestand erger was geworden lang leve de leverinfecties :( )

ach ja... alles komt goed, dat zie je wel aan mij :wink:

Marit

Hoi Marieke,

Dat lijkt me best heftig om 15 dagen in het ziekenhuis te moeten liggen omdat je niet genoeg dronk! Was dat in het begin?

Je bent een tijdje weggeweest zag ik, alles nu beter of inmiddels helemaal goed?

ik hoop het maar voor je!

groetjes,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

marieke

ja was in het begin, ongeveer een week (nog net niet) na de eerste symptomen..

ik ben idd een tijdje weggeweest, ik heb het ongelooflijk druk met school heb 9 tentamens (!!!!!!!!!!!!)

maar goed
ik ben ook al ruim een jaar genezen...

marloes

ik heb net te horen gekregen dat ik wwarschijnlijk de naweeen van pfeiffer heb, maar als ik dat van jullie lees, twijfel ik daar aan

marloes

Of is een ziekenhuis bezoek iets wat me og te wachten staat????

marieke

neej denk het niet hoor.... het komt trouwens ook niet zo vaak voor dat iemand in het ziekenhuis komt te liggen met pfeiffer....

wat voor symptomen heb je dan nog?? omdat je twijfelt of je wel of niet de naweeen hebt???

anoniem

ik kon ook niet meer eten:(
ltijd blijven lachen

Anonymous

Ik kan opzich wel eten maar heb er gewoon geen zin in :S Lastig om te slikken dus probeer het ook te verminderen. Het nodige broodje 's middags en een paar hapjes avondeten. Soms nog wat fruit. Al drie kilo afgevallen in 1 a 2 weken. Eet dan ook heel weinig maar heb elk moment van de dag water bij me... Echt drink superveel dus denk niet dat ik ziekenhuismateriaal ga worden ;)

marieke

ik was al zeker 7 kilo kwijt toen...

OlavTorkson

*overtreft*
14 kg in een week
BRUIF to the world!

marieke

*denk dat olacv misschien meer te verteren had dan zijzelf :twisted: *

OlavTorkson

*heeft inmiddels zijn oude gewicht van 92 kg weer terug idd*
BRUIF to the world!

marieke

en ik probeer weer terug te gaan naar de 55...wat ik jarewblang heb gewogen, weeg nu 60

Marit

Ik woog altijd 70, werd ziek een paar jaar terug en kwam 35 kilo zwaarder het ziekenhuis uit.

Ging er niet meer af.

Na veel pijn en moeite afgevallen tot 78, toen kwam de familie Pfeiffer. Eerst kwam ik niet aan maar de laatste paar maanden ben ik toch weer zo'n 15 kilo gegroeid..... :cry:  :cry:  ben weer veranderd in een dikke zeekoe :evil:  :evil:   en nee, ik eet niet teveel, eet gezond en beweeg normaal erg veel, schildklier is goed, cholesterol is goed er is dus iets anders niet goed. (ik weet wel wat maar daar is niks aan te doen)
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

marieke

das wel balen voor je...

saskia222

Nee, ik heb het niet zo erg gehad.
Ik wist in het begin namelijk nog niet dat ik het had, ben ook gewoon doorgegaan met school enzo. Maar ja daar werd het alleen maar erger van. Ben toen pas naar de dokter gegaan.

Anonymous

Maar hoezo dronk je niks meer marieke?? Alleen door de keelpijn?? Ik bedoel mijn keel deed ook ONgelovelijk veel pijn, en er waren letterlijk gaatjes ingevreten door die witte bacterie, maar ik heb TOCH gedronken, anders krijg je meteen uitdrogingsverschijnselen als je ook koorts hebt. Kortom even doorbijten was dat, maar dan kom je tenminste niet in het ziekenhuis ....

OlavTorkson

Bij mij was het geen kwestie van willen of doorzetten... ik KON gewoon niet drinken. Ademen deed al heel erg pijn. Met pijnstillers (zetpillen) kon ik twee uur per dag drinken met wat minder pijn en dat deed ik dan ook.

Maar verder was m'n tong een stuk schuurpapier en dat is ook niet echt bevorderlijk voor je gezondheid...
BRUIF to the world!

marieke

ik weet het niet meer precies... maar ik drink sowieso al te weinig.....

maar op dat moment had ik gewoon geen energie pom te drinken... en geen zin... kweet ook niet hoe dat kwam....

Anonymous

omdat et pijn doet...mja daar moet je doorheen

marieke

wat nou omdat het pijn doet???/ doet geen pijn.. kon ook gewoon nie slikken....en trouwes is voor mij al 2 jaar gelden dat ik ziek was....

OlavTorkson

*snapt marieke best*
BRUIF to the world!