Laatste tijd vaker een bloedneus

Gestart door toentje, 29 juli, 2005, 14:17:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

toentje

Heb ziekte van Pfeiffer nu ongeveer een maand.
Afgelopen nacht ben ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht met een niet te stelpen bloedneus. Het bloed gutste eruit. De enigste remedie om hiervan verlost te worden was om het dicht te branden hetgeen dan ook na veel wikken en wegen gebeurd is. Schijnbaar nemen ze je niet meteen serieus. Want toen wij de eerste hulp opbelden 's nachts werd mij verteld dat ik de neus maar eens eerst goed moest snuiten en dan 10 minuten dicht moest knijpen. Het zou dan vanzelf weer over gaan. Wist die receptioniste veel hoe ernstig de situatie was.
Mijn echtgenote heeft toen maar zelf het besluit genomen om op eigen gelegenheid naar het ziekenhuis te rijden. De rit duurde ook nog eens een half uur. Daar aangekomen werd de ernst van de situatie pas duidelijk en werd meteen een oor- keel- en neusarts gebeld. Dit duurde  ook nog eens ca. 20 minuten. Intussen verloor ik almaar bloed en voelde ik mij op zeker moment slap worden. Hij heeft het nu dichtgebrandt en nu maar afwachten hoe het zich ontwikelt. Nu zit ik dan weer thuis en heb ik nog steeds geen gerust gevoel hierover omdat me dit al enkele keren eerder is overkomen - zelfs twee keer in een week tijd-. Over twee weken moet ik terug komen op controle.
Heeft iemand van jullie dit misschien ook al meegemaakt. In het ziekenhuis wist men mij te vertellen dat de mogelijkheid bestond dat het een en ander met elkaar verband hielden.

Graag reaktie......