Ik trek het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

 :-[
Ik trek het niet meer!!!!

ik heb nu al bijna 6 maanden de ziekte van pfeiffer en ik word er behoorlijk moedeloos van.mijn dokter doet nix en heeft me nauwelijks informatie gegeven.ik ben 20 en ik kom de deur nauwelijks nog uit omdat dat te vermoeiend is.ik kan niet eens mn eigen boodschappen doen.af en toe voel ik me onwijs klote om dat ik bang ben dat het niet meer over gaat of dat dat nog heel lang gaat duren.is dat raar?herkent iemand dit?ik woon op mezelf dus ik ben voortdurend afhankelijk van anderen en dat schiet niet op.sinds ongeveer 3 weken gaat het iets beter, is de kans groot dat ik een terugval krijg?ik was altijd een heel gezond persoon dus ik was ook totaal niet voorbereid op wat ging komen.In het begin was het nog niet zo erg dus toen ging ik nog gewoon stappen,is het daarom later zo erg geworden?please help,ik weet het ff niet meer!  

Anne-Maartje

Op die laatste vraag zou ik ook graag een antwoord willen.. Ik weet nu sinds een paar weken dat ik pfeiffer en cytomegalie heb, maar ondanks dat voel ik me niet super slecht ofzo. Ik ga nog gewoon uit als ik me daar goed genoeg voor voel. Maar zou het dus kunnen dat ik hierdoor zieker/slechter wordt?
Groetjes Anne-maartje

Gast

Als je goed naar je lichaam luistert en direct stopt als je te moe wordt, denk ik dat het niet zo veel kwaad kan. Maar als je steeds maar door gaat, dan kan het wel kwaad. Maar dit is totaal niet duidelijk volgens mij, over de ziekte van Pfeiffer. Misschien is het juist wel veel beter om heel rustig aan te doen, tot een maand nadat je Pfeiffer hebt gehad. Mijn huisarts vertelde me in ieder geval dat ik naar mezelf moest luisteren, dus dat ik rust moest nemen als mijn lichaam dat zei.

In ieder geval werd ik er toentertijd ook vrij moedeloos van (heb drie maanden volledig thuis gezeten, daarna halve dagen) en ik heb toen alle tv-programma's ongeveer gezien die in de middag waren. Bovendien ben ik van ellende maar gaan breien ;).

Tessa

Hey allemaal..
ik lees dit allemaal.. en ik weet sinds vandaag dat ik de ziekte van Pfeiffer heb..
ik voel me helemaal niet moe ofzo..niet abnormaal moe tenmisnte..
wel moe omdat k te laat op ben gebleven en in toetsweken zit etc.. maar niet vreemd ofzo.
tenminse.. :) daar begin ik ook aant e twijfelen.
ik had dus als enige symptoom alleen die keelpijn&ontsteking..
hadden jullie dat ook? en ik las dus dat sommigen denken dat het erger word als ik nu gwoon alles blij fdoen..
mijn dokter zei ook 'lusiter naar je lichaam' maarja.. wanneer kan iets wel en wanneer niet.. moeilijk..

Gast

Is ook moeilijk, maar ik zou als ik jou was gewoon een tijdje echt op tijd naar bed gaan en dan kijken of je alsnog moe bent. Misschien valt het allemaal wel reuze mee.

Sterkte in ieder geval!