Hoofdmenu

leeftijd!!!!!

Gestart door marieke, 08 juli, 2005, 10:32:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

HE hoi

Ik was bijna 20 toen ik het kreeg.

sarah

Eva

Net te horen gekregen en ik ben 20..

siets

Als de uitslag vrijdag pfeiffer aangeeft, betekent dat dat ik het met 18 jaar heb gekregen...
en nieuw hier!

Kees

Ik werk in het onderwijs. Momenteel heb ik twee kinderen in mijn klas met de ziekte van Pfeiffer.
De leeftijd van de kinderen is 8/9 jaar.
Zijn er meer gevallen die het zo jong hebben gehad?

OlavTorkson

Ja hoor, alleen niet zo vaak... en momenteel geloof ik niet hier...
BRUIF to the world!

Stefka

Heb nu 5 weken Pfeiffer en CMV. Was 27 jaar en inmiddels 28 geworden.

ikke

16, en nu nog steeds 16
erg fijn met school, ze houden er op zich wel rekening mee, maar er is toch toetweek en volgende week werkweek.....

Marit

ook zo'n leuk verjaardagscadeautje dus! :wink:

Nog van harte
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

Wien

Citaat van: "Faust VII"Ik ben trouwens best jong als ik dit zo zie :oops:

haha je bent niet de enige.. ik ben net 15..  :oops:

Anonymous


es

Ons zoontje is 2,5 jaar en de kans is groot dat hij pfeiffer heeft.
Alle symptomen komen overeen met wat er beschreven wordt.
We krijgen deze week de uitslag van de bloedtest.....
Mijn man en ik zijn ook bang dat we het hebben.
Eerst maar even de uitslag van de kleine jongen afwachten en dan wij zelf maar prikken.
[/b]

es

oeps sorry dat was een beetje overdreven groot, sorry voor het ongemak

Anonymous

ik heb het nu ongeveer 3 weken, ik ben 14

edwinfe


Ier

ik was 15 toen ik wist dat ik pfeiffer had, 16jaar had ik er weer lang last van, ik ben nu 17 en heb cmv al meer als 2 maanden.

Anonymous

Citaat van: "Kees"Ik werk in het onderwijs. Momenteel heb ik twee kinderen in mijn klas met de ziekte van Pfeiffer.
De leeftijd van de kinderen is 8/9 jaar.
Zijn er meer gevallen die het zo jong hebben gehad?

Toen ik pfeiffer had was ik 10 jaar. Dus ook best wel jong.

Anonymous

Meer dan 50% van de kinderen onder de 10 jaar zijn ooit met pfeiffer in aanraking geweest, maar worden er vaak niet echt ziek van.

@

Ik werd ongeveer anderhalve week geleden ziek: Op mn 18de verjaardag  :?, na de eerste schoolonderzoeken (verzwakte weerstand door stress...?) Ik heb alle symptonen van pfeiffer, maar krijg morgen pas de uitslag van het bloedonderzoek, dus dan weet ik t pas zeker. Nog even spannend dus. Ik zit overigens ook in mn examenjaar...

LieveMarlene

ik was 15 toen ik het voor de eerste keer kreeg. Ben nu 19 en heb het nou weer

blondie

Ik was 24 toen ik het kreeg. Inmiddels 2 jaar verder en heb er nu weer last van. Soms gaat het een paar weken goed, maar dan weer een paar weken een stuk minder.

Janet

ik wacht nog op de bloedtest maandag...maar ben 32 nu

Anonymous

Ik ook wachten...woensdag uitslag..ben nu 28..

ersze

En ik heb de uitslag net binnen en ben 31. Ik heb al pfeiffer gehad toen ik 19 was. Ben toen erg ziek geweest, veel last van mijn lever. Toch was het als student een stuk makkelijker dan nu. Ik heb nu twee kinderen van 3 en 5 jaar die hun aandacht en energie opeisen.
Ik ben wel blij dat ik nu eindelijk weet wat het is. Ik heb een paar weken zulke dikke klieren gehad dat ik heel weinig heb gegeten en gedronken. De weekendarts die ik een keer belde zei me dat ik pas langs hoefde te komen als ik 24 uur niet kon eten of drinken. Gelukkig dacht mijn eigen arts er anders over. En zo heb ik na 3 weken zelf dokteren (en 5 kilo afgevallen!) eindelijk de uitslag en weet ik dat ik gewoon rustig aan moet doen.

Hetty

esthertjuhh

uhh k voel me erg jong hier  :shock:         kben pas 13.. :o

marieke

das vaag....

tis vandaag nog de dertigste en er staat 1 dec.... :?

maaike

Citaat van: "marieke"das vaag....

tis vandaag nog de dertigste en er staat 1 dec.... :?

Ja, de tijd staat bij mij ook niet helemaal goed. Daar ligt het nl aan.

OlavTorkson

Er staat helemaal geen 1 dec! (Bij mij wel, trouwens)
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Er staat helemaal geen 1 dec! (Bij mij wel, trouwens)

Dan staat dat GMT-gebeuren bij jou wel goed.

Rianneke

Ik ben 25 en heb vandaag te horen gekregen dat ik Pfeiffer heb!
Balen  :\

jennifer

heb ook vandaag te horen gekregen dat ik pfeiffer heb :(
ben nu 18 ... mijn huisarts had het over een homiopatisch middel hebben jullie daar enige ervaring mee????

Misss_sgatje

ik was 11 toen ik ziekte van pfeiffer kreeg en ben nu 15 en heb het nog steeds  :( . lig ook regelmatig in het ziekenhuis want heb door de pfeiffer me lever en milt ontstoken en da doe egt zeer.
verder heb ik volgens de doktoren alle symptomen en kreeg medicijnen maar ben allergisch voor antibiotica.

en dan nog dit: IK BEN NIET SIELIG en hoef ook geen extra aandacht. het gaat wel weer over dus jah daar ga ik voor.

hvjullie allemaal.
veel beterschap iedereen.
dikke kuzzz Nicole.

p.s. me vriend zei dat hij het al had gehad maar dus niet want hij is nu ook ziek (zelfde ziekte alleen minder erg)

marieke

medicijnen bij een ontsoken lever??? das dom van die dokter... zo belast hij je lever alleen maar meer...

ik heb ook een ontsoken lever gahd, maar medicijnen: NO WAY!!!!

mocht zelfs eigenlijk geen paracetamol....

Wendy

Ik ben 16 en ik heb nu sinds een paar maanden Pfeiffer.. Het is wel een zwaardere ziekte dan ik had gedacht :? Maar ik kan jullie ook aanraden: vroeg naar bed, veel fruit eten, en Echinaforce tabletten werken ook wel!

Anonymous

Citaat van: "Gwn_Angela"ik was 15.. en ben het nog steeds  :wink:

gutte gut.

volgens mij ben ik hier de jongste met CMV!!
ik was net 3 dagen 12 toen ik het kreeg!! :cry:  :cry:
vind het echt een ... virus!!

Anonymous


gast#

Ik was 31 toen ik pfeifer kreeg, ik ben nu 34. Ben opzich beter maaaaaar heb wel dat ik drie dagen moet bijtanken als ik een avondje gefeest heb.

og-85

ben 80, tenminste zo voel ik me op een slechte dag :wink: officieel ben ik 20 hoor

Lisettee

vandaag te horen gekregen, ben 14 :? ... keel pijn was na 4 dagen over.. volgnes mijn dokter was dat snel... hoe lang duurt het gemiddeld?

Anonymous

ik ben nu bijna 16 en heb het al zo 2 kleine jaartjes.. maar ik heb het niet zo erg.. maar het is behoorlijk vervelend dat je altijd maar zo moe bent..

Roel

Citaat van: "Lisettee"vandaag te horen gekregen, ben 14 :? ... keel pijn was na 4 dagen over.. volgnes mijn dokter was dat snel... hoe lang duurt het gemiddeld?

Bij mij duurde de keelpijn een week, ik had ook wel abnormaal veel keelpijn.. k heb t idee dat anderen het minder hebben..

Maar sterkte!
Slaapsmurf*