Hoofdmenu

leeftijd!!!!!

Gestart door marieke, 08 juli, 2005, 10:32:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieke

wil je het misschien hebben zoals ik het had??/ kan ik je niet aanraden....

Anonymous

Breek me de bek niet open over keelpijn. Ik heb laatst een tepelpiercing laten zetten en ik hootpe dat de pijn ervan niet zo erg was als mijn keelpijn toen (en dat was ook zo, viel reuzemee eigenlijk). Maar ik had echt het idee dat mn keel helemaal kapot was van binnen. Zoveel pijn deed het bij eten en slikken!

Geert

Afgelopen woensdag zwak positief bevonden aan pfeiffer. Over een paar weken nog een keer een bloed testje voor de zekerheid. 2 weken lang koorts gehad en last van mijn amandelen gehad. Nu alleen nog maar een lam gevoel. Ik doe het maar rustig aan. En een tijd geen alcohol drinken. Wel afzien hoor! Wel geluk dat mijn vriendin al pfeiffer gehad heeft, dus die kan ik niet meer aansteken.

Ik ben trouwens 20.
Groetjes Geert

Kim

ik was 16 toen ik pfeiffer kreeg in 2002

groetjes Kim

Anonymous

Citaat van: "Kees"Ik werk in het onderwijs. Momenteel heb ik twee kinderen in mijn klas met de ziekte van Pfeiffer.
De leeftijd van de kinderen is 8/9 jaar.
Zijn er meer gevallen die het zo jong hebben gehad?

Ik heb het via een goeie vriendin die het weer van haar zusje heeft (waarschijnlijk) en die is ook 9. (8geloof ik toen ze het kreeg) zelf ben ik 14, hoor nu net dat ik het heb baal verschrikkelijk als ik al die dingen hier op het forum hoor, hoop dat het bij mij niet zo erg is. sterkte

Anonymous

Mijn zoontje was negen toen hij Pfeifer kreeg
Hji is nu elf maar nog steeds moe..... :x

Maandag

Ik was 18 toen ik pfeiffer kreeg en k ben nu 24. Ik heb toen een half jaar lam met keelontsteking en erge vermoeidheid op bed gelegen. Nu is het minder maar ik heb er wel nog last van.

Maandag

Lotte.

ik was denk ik nog 14 toen ik het kreeg, ik ben nu 15

liefs lotte

WeirdMicky

Ik ben 21, vandaag 'positief' getest op pfeiffer.

Anonymous


Anonymous

22 en een week later 23 ;)

Ik ben nu een maandje 23 en heb vandaag te horen gekregen dat ik pfeiffer heb. Maar alle klachten had ik begin januari....  Nu ben ik alleen nog moe en duizelig.

miss-mayo

ben 19
weet sinds een week ofzo dat ik pfeiffer heb..
maar heb de klachten sinds augustus 2005
( sinds school begon ) ben aangestoken door klasgenoot
MOEST met haar koken terwijl ze wisten dat ze pfeiffer had
liefs
marjolein

~jojo~

ik heb gister te horen gekregen dat ik pfeiffer heb, maar ben al een hele tijd heel erg moe enzo, vaak heel vroeg op bed noem maar op en sins een week ben ik heel erg ziek, (last van mijn keel, koorts, kan haast niets eten noem maar op)

en ik ben 18

Anonymous

Citaat van: "miss-mayo"ben 19
weet sinds een week ofzo dat ik pfeiffer heb..
maar heb de klachten sinds augustus 2005
( sinds school begon ) ben aangestoken door klasgenoot
MOEST met haar koken terwijl ze wisten dat ze pfeiffer had
liefs
marjolein
krijgt jij pfeiffer als je met iemand kookt ?! Ik kook hier ook voor de rest van het gezin en heb ook pfeiffer... steek er niemand mee aan hoor ?!

uiltje

Hallo,

We weten sinds afgelopen vrijdag dat mijn dochtertje van 4 jaar Pfeiffer heeft.



Heel erg sneu.

Anonymous

Citaat van: "Anonymous"
Citaat van: "miss-mayo"ben 19
weet sinds een week ofzo dat ik pfeiffer heb..
maar heb de klachten sinds augustus 2005
( sinds school begon ) ben aangestoken door klasgenoot
MOEST met haar koken terwijl ze wisten dat ze pfeiffer had
liefs
marjolein
krijgt jij pfeiffer als je met iemand kookt ?! Ik kook hier ook voor de rest van het gezin en heb ook pfeiffer... steek er niemand mee aan hoor ?!

ik weet niet we moesten met zun 2en koken elke week nahja wel vaak geproeft enzo denk dat misschien daardoor kwam mah doc zei dat het voor 90% zeker was dat ik het daar van had ( we hadden alles door gelopen waarvan ik het kon hebben )

Anonymous

Jezus best lullig van haar ook dat ze dan dingen gaat proeven ! :S Ik let er juist heel erg op dat ik niemand kan aansteken!
Soms wel te voorzichtig !  :lol:

Moon

Wij weten sinds vanmorgen dat ons zoontje van 5 jaar pfeiffer heeft, hij is zo moe!!!

L

Ik kreeg het toen ik 13 was
en vrijdag kreeg ik te horen dat ik het weer heb (ben nu 17)

Syl

Ik ben 17 en heb de ziekte van Pfeiffer...

Heel erg balen, vooral als het in je examenjaar is... :roll:

Dominie

met 20 jaar oud de eerste keer. ben nu 39 en zit nu waarschijnlijk met het broertje\zusje CMV . Zucht...... heel gezellie! :?

michel

Hallo daar,

Ik ben nu 15 jaar, nu ik pfeiffer heb, en wor over 5 maandjes 16,
{ dacht ik lekker drank te kunnen drinken, met aankomend kermis, gaat dat vast ook wel niet dooR :cry:  :(

acjha, er zijn veel ergere dingen, die nu rond me hoofd spelen :!:

Anonymous

ikku was 15 toen ik het kreeg... en nu inmiddels 16 :lol:

flower power


tulpje6

Ik ben 24, gister te horen gekregen dat ik Pfeiffer heb.

Merel

Citaat van: "Kees"Ik werk in het onderwijs. Momenteel heb ik twee kinderen in mijn klas met de ziekte van Pfeiffer.
De leeftijd van de kinderen is 8/9 jaar.
Zijn er meer gevallen die het zo jong hebben gehad?

Mijn dochter is net 3 en heeft waarschijnlijk ook pfeiffer  :(

danielle

ik ben 21, en heb sinds 2 weken pfeifer, best lastig met fulltime baan... werk nu dus ook maar de helft

OlavTorkson

Kappen met werken, als je beter wil worden... (Ligt eraan hoe ernstig je het hebt...)
BRUIF to the world!

Dani

Citaat van: "OlavTorkson"Kappen met werken, als je beter wil worden... (Ligt eraan hoe ernstig je het hebt...)

ik begin nu ook na 4 dagen werken te merken, dat het er niet beter op gaat.. alleen maar moeier en futlozer, zeker als ik dan thuis kom, kan ik geen stap meer zetten...
ben nu lekker 3 dagen vrij, moet dinsdag weer naar de dokter, kijken wat tie zegt..
h wat is het toch fijn, om zieiek te zijn!! :cry::cry:

OlavTorkson

hoop voor je dat-ie zegt dat je moet kappen met werken...
BRUIF to the world!

Dani

zojuist naar de dokter geweest..

kan volgens hem gewoon blijven werken zoals ik deed, maar moet wel mn rust pakken...  :roll:

btje tegenstrijdig als je het mij vraagt, aangezien ik na zo'n 2 uurtjes op ben..
h wat is het toch fijn, om zieiek te zijn!! :cry::cry:

Elleke

En ik ben 19 en heb nu ongeveer 2 maanden EBV (Ebstein Bar Virus = volgens huisarts broertje/zusje van de ziekte van pfeiffer en veroorzaakt hetzelfde. Op internet zie ik juist dat dit virus de ziekte van pfeiffer veroorzaakt...  :roll: ).

OlavTorkson

Epstein-Barr... dat is idd synoniem aan Pfeiffer...
BRUIF to the world!

Lizzel

nouu...k heb het niet maar een vn mijn beste vriendinne heeft het ( waarschijnlijk) en die is nu 14, bijna 15 :(

nicole

Ik ben 22 en heb nu de ziekte van pfeiffer, kwam er laat achter omdat ik dacht dat ik gewoon nog niet opgeknapt was van mn bevalling. Waarscheinlijk heeft mijn zoontje van 4 maanden ook pfeiffer! Volgens mij is hij de jongste hier!

OlavTorkson

...maar ik zie hem nog geen blog bijhouden...
BRUIF to the world!

Erikje

29 jaar, voel al 7 weken krampachtig in me buik. S'avonds veel moeite met slapen en dan wil mijn maag zo opspelen dat ik moeilijk tot soms uren niet kan slapen. Dan wordt ik smorgens NOG voordat me wekker gaat weer wakker. Voel me totaal niet moe overigens. Begin te twijfelen of het echt wel pfeiffer is (hoorde het vandaag) ik eet echt super netjes (rook niet, geen aclchohol, geen vet, geen koolzuur)

Elanie

Voor een in een regionale krant te schrijven artikel ben ik op zoek naar iemand met de ziekte van Pfeiffer in de leeftijd 12-18 jaar die daarover wil vertellen. Het liefst iemand uit Haarlem, maar uit de omgeving is ook goed.

Het gaat om een jongerenpagina die deze week over de ziekte van Pfeiffer zal gaan.

Valt er iemand binnen deze categorie?

sanne

Ik ben 15 en weet sinds 3 weken dat ik ziekte van Pfeiffer heb..
xxx Sanne

Anonymous

Ben 31 jaar en weet sinds november 2005 dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. Duurde even voordat ik het accepteerde, normaal ben ik nooit ziek. Nu nog vind ik het moeilijk mijn rust te nemen.