vriend heeft pfeiffer

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

ik heb geruime tijd een vriend,nu blijkt hij pfeiffer te hebben.hij is al een tijdje grieperig enzo dus geen idee hoelang al.kan ik naar mijn huisarts om te laten prikken of ik het ook heb of gewoon afwachten?

Gast

Kan je doen, maar het hangt een beetje van de incubatietijd af volgens mij of je het al in je bloed kunt zien of niet. Ik zou anders nog even een paar weekjes afwachten en dan de test doen, als je het zeker wilt weten. Anders moet je het even aan je huisarts voorleggen. Maar ik zou in ieder geval nog eventjes wachten.

Gast

 :-/ ik heb dus laten prikken om twijfel weg te halen.uit het bloed onderzoek blijkt dat ik recentelijk pfeiffer heb doorgemaakt,ik heb allebei de stoffen nog in me bloed.wat ik dacht het van hem te hebben blijkt andersom te zijn,al kan je dat nooit met zekerheid zeggen natuurlijk.ik ben nu dus op de terugweg van pfeiffer,heb niet alle bijkomende klachten gehad maar als ik terug denk heb ik wel keelpijn gehad en was ook geruime tijd moe,mja gaf daar andere oorzaken aan.ik hoop niet dat ik er iets van over hou,ik las dat als je  niet toegeeft aan de moeheid je daar later nog wel last van kan krijgen :(
ik blijf dit forum volgen,misschien dat er mensen zijn die net als ik er niet echt veel van hebben meegemaakt.
groetjes
sja

Gast

Ja, ik ken ook iemand die een week echt heel ziek is geweest en er daarna niets meer van heeft gemerkt. En mijn moeder heeft ook ooit Pfeiffer gehad, maar ze weet van niets. Je hoeft er dus niet zo veel aan over te houden. Ik hoop voor je dat het meevalt (en dat zal wel), doe in ieder geval nog ff rustig aan en eet veel vitamine C en drink veel enzo!