Hoofdmenu

klieren

Gestart door Paula, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paula

6 weken geleden ben ik mogelijk besmet met het virus. Nu heb ik pijn aan de linkerkant van mijn hals en mijn linkeroksel. Kan iemand mij vertellen in welke volgorde de symptomen komen? Krijg je normaal eerst koorts en word je moe? Of word je later pas moe? En wanneer gaan je klieren opzetten? Is dat dan meteen of pas als je je ziek voelt? Alvast bedankt

Gast

Ben verleden week achtergekomen dat ik pfeiffer heb. Ik zelf had nog voordat ik wist dat ik het had, opgezette klieren in me hals. Later kreeg ik last van hoofdpijn, koorts en pas een weekje later kreeg ik last van moeheid en keelpijn. Een vriendin van mij heeft het ook gehad en die had gelijk al keelpijn. Dus ik denk dat het per persoon verschild in welke volgorde je het krijgt en wat je krijgt

Cindy

Gast

Ik kreeg ook eerst opgezette klieren en werd daarna ziek en daarna moe.

Maar is denk ik inderdaad bij iedereen verschillend.

Gast

ik ben nog niet naar de dokter geweest om op pfeiffer te laten prikken(zie vriend heeft pfeiffer).heb nu wel pijn onder me oksels en soms in me nek,maar kan niet goed voelen of ook me klieren zijn opgezet.ik weet niet of ik nu toch nog moet wachten of toch voor de zekerheid laten prikken :-/

Gast

Tsja, als je moe bent moet je toch rust nemen, of je nou weet of je Pfeiffer hebt of niet... Het is toch een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet gaan doen. Als je graag zou willen weten of je het hebt of niet moet je het doen, maar op zich vind ik het niet altijd zo belangrijk.

Gast

maaike,ik begrijp je antwoord niet zo,als het al een atwoord is op mij natuurlijk? ;)ik had het over opgezette klieren en niet over moe zijn,maar ben dat inmiddels wel,en ben dat niet van mezelf gewend.ook heb ik hoofdpijn.ik ga morgen prikken en wacht de uitslag af.ik zal de uitslag melden :)

groetjes

Gast

Mijn reactie was een reactie op dat je bloed ging prikken. Ik vond dus dat je dat bloed prikken niet per s