wat is een verstandig besluit??

Gestart door Alex, 17 juni, 2005, 11:16:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

Dag mensen,

even een vraagje.
Ik heb op dit moment 7 maanden last van Pfeiffer. Daarvan zit ik al 6 maanden thuis. Heb zo mn ups en downs maar beter ben ik nog lang niet heb ik het idee  :?
Ik doe verder niks, ben daar nog niet echt toe in staat. Mn studie staat ff stil. In september begint mijn stage. Tenminste, ik hoop dat ik daar aan kan beginnen, vooral omdat het fysiek nogal zwaar is.
Het is stage van 20 weken, 4 dagen in de week in een ziekenhuis waarbij je veel loopt en staat. Ook komt er nogal een hoop stress bij kijken.

Natuurlijk zou ik er graag aan beginnen, al is het maar alleen om ervoor te zorgen dat ik niet meer dan een half jaar vertraging oploop.

Ik hoorde dat je na zoveel maanden een behoorlijke tijd nodig hebt om weer in dat dagelijkse ritme te komen. Hoe lang duurt het voor je weer aan die drukte gewend bent?

En verder; is het verstandig om er aan te beginnen?
Misschien een beetje vroeg omdat het nu pas juni is, maar volgende week heb ik op school een gesprek waarin ik 1 en ander moet besluiten...

petra

ik denk dat je het beste naar je lichaam kan luistereren.
je zegt nu al dat je je nog niet veel beter voelt.
De kans dat je dan toch aan je stage gaat beginnen en een terugslag krijgt is dus redelijk groot denk ik dan.

Wat je ook kan doen is het erover hebben met je begeleider, uitleggen dat je ziek bent en je niet weet wat verstandig is. Heb het er ook met de dokter over.
Misschien kunnen ze dan voor jou een apart schema opstellen waarin je minder uren stage hoeft te lopen zodat je er toch aan kan beginnen en het misschien langzaam opbouwt.
et komt allemaal goed..wacht nou maar af wat de tijd met je doet.

OlavTorkson

Als je pas in september hoeft te beginnen, denk ik dat je - als je alles rustigaan opbouwt - het misschien wel gewoon fulltime kan doen. Je moet alleen dan vanaf nu al heel langzaamaan op gaan bouwen naar het niveau van fysieke arbeid dat je dan verricht.
BRUIF to the world!

zus

Als ik jou was zou ik het in ieder geval proberen. Zes maanden is inderdaad best een lange tijd om thuis te zitten (ik heb het maar een maand volgehouden) en ooit moet je weer ergens aan beginnen.

Ik zou dus proberen nu in de vakantie langzaam weer wat proberen te gaan werken zodat je ritme en conditie opbouwt. Mijn eerste weekje is me niet echt meegevallen, maar ben toch blij dat ik weer begonnen ben. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je weer iets aan het opbouwen bent...