Hoofdmenu

Pfeiffer?

Gestart door Sara, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo allemaal,

Ik heb nou sinds 2 weken last van vermoeidheid en een opgezette keel. Mijn klieren in mijn hals doen erg pijn en zijn ook dik. Ik heb de hele tijd last van hoestbuien en kriebels, en zo nu en dan ook koorts. Toch ben ik nog niet bij de dokter geweest doordat ik eigenlijk niet wil horen dat ik Pfeiffer heb, omdat het me gewoon niet uitkomt..Klinkt heel stom misschien hoor, maar ik zit als het ware in een ontkenningsfase en probeer de pijn en mijn vermoeidheid te negeren.
Dit gaat niet allemaal zonder negatieve gevolgen, want zodra ik me te veel inspan, kost het me erg veel moeite om weer thuis te komen en het enige wat ik dan kan doen is liggen.
Slapen lukt niet, hoe moe ik ook ben. Het vervelende is ook dat ik binnenkort tentamens heb, het kost me zeer veel energie om me te concentreren, dus hoe ik het er vanaf zal brengen weet ik niet.
Nou is mijn vraag aan de mensen die al Pfeiffer hebben gehad, of dit verhaal ze bekend voorkomt. Of zou het geen wat ik heb iets heel anders zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Liefs,Sara

Gast

Ja, dit komt me zeker heel bekend voor. Zelfs het niet kunnen slapen. Ook de keelpijn en de opgezette klieren komen vaak voor bij mensen die Pfeiffer hebben.

Misschien moet je maar gewoon zo rustig mogelijk aan doen. Als je tentamens gaat maken, daarvoor goed rust nemen. Ik weet dat 't rot is, ook met concentratieproblemen.

Als je niet naar de dokter gaat, probeer dan in ieder geval wel rustig aan te doen, want als je dat niet doet kan je er erg lang last van hebben. Probeer zoveel mogelijk naar je eigen lichaam te luisteren.

Sterkte.