is dat normaal??

Gestart door Alex, 06 juni, 2005, 15:02:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

Dag mensen,

even een vraagje aan jullie want ik word er dus helemaal niet goed van:(
Ben al 7 maanden onderweg met die rotpfeiffer en het gaat nog niet al te best. Ben er in het begin eigenlijk helemaal niet zo erg ziek van geweest.
Het ergste is de vermoeidheid.
Van het weekend heb ik het heel rustig aan gedaan. Vrijdagavond vroeg naar bed, zaterdagmiddag uitrusten en zaterdagavond vroeg naar bed.
Ging in zondagmiddag naar mn vriend in Nijmegen. Een uurtje in de stad gelopen daarna film gekeken op de bank, gegeten en om 10 uur weer naar huis.
Lag uiteindelijk, na vette vertraging (moest met de trein..) om 12 uur in bed.  

Is het normaal dat ik dan vandaag weer helemaal kapot ben van dat ene dagje?? Terwijl ik daarvoor superlang had uitgerust...?

Bleeeeeg ik heb het helemaaaal gehad :(:(:(

marieke

ja!!

vooral met het ov reizen is toch eigenlijk best vermoeiend.... tenminste da vond ik....kon ook niet lang met de auto reizen, ging ik altijd slapen

Alex

Maar na 7 maanden dus nog steeds??

marieke

dat kan ja....er ijn hier mensen die er  og veel langer last van hebben

maaike

Kan inderdaad, ja.

Het is wel belangrijk om ook structuur te hebben. Nou snap ik wel dat dat niet kon met die trein enzo, en een dagje is ook niet zo erg, maar laat naar bed en uitslapen is minder goed dan op tijd naar bed en dan dus wat eerder wakker. Elke dag dezelfde tijd naar bed (op tijd ook nog ;)) is aan te raden.

Sterkte, want het duurt al wel lang bij je, ja.