Hoofdmenu

z0enen

Gestart door -Nienke-, 26 mei, 2005, 20:39:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Nienke-

ho0i, ik ben een meisje van 14 jaar en heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat ik Pfeiffer heb, ik kan er goed mee leven .
Nu had ik een vraag, ik heb de informatie op deze site bekeken en er staat dat je voor heel je leven (of nog een aantal jaren) hett virus kan do0rgeven, Stel ik ben beter en ga zoenen, kan ik het dan nog doorgeven aan die gene?  ik zou dat graag willen weten, misschien is het een domme vraag...
Liefs Nienke

maaike

Ja, het zou kunnen, maar ik zou je er maar niet al te druk over maken. Anders kun je nooit meer zoenen. Misschien nu de komende maanden wel even uitkijken, maar je weet toch niet hoe lang je precies besmettelijk bent.

OlavTorkson

Bovendien komt bijna iedereen er in z'n leven t
BRUIF to the world!

Faust VII

oftewel, vrolijk blijven zoenen, behalve als je een keelontsteking hebt!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

nou verdwijnt ie weer???

of is er wat anders???

Gr.
Nikki
:?:
edere dag is een gift

maaike

Citaat van: "Nikki"nou verdwijnt ie weer???

of is er wat anders???

Gr.
Nikki
:?:

Posts die er niet echt toe doen verwijder ik direct, zodat er geen spam ontstaat uiteindelijk (anders wordt het weer zo'n wazig topic). Dus vandaar dat er posts kunnen verdwijnen.

Nikki

o ja, ok, dacht al he,

waar zijn ze (dacht ik al,

ok,
groetjes,
Nikki
:wink:
edere dag is een gift

prrrt

Citaat van: "maaike"Ja, het zou kunnen, maar ik zou je er maar niet al te druk over maken. Anders kun je nooit meer zoenen. Misschien nu de komende maanden wel even uitkijken, maar je weet toch niet hoe lang je precies besmettelijk bent.

bedoelen we egoisme?

OlavTorkson

Nee, meer dat het niet uitmaakt als je anderen besmet. Dat is niet zozeer ego
BRUIF to the world!

marieke

stel je voor zeg... noooooit meer zoenen....das ondenkbaar... dan zou er dus ook geen voortplanting meer zijn... ja okkan wel... maar op de natuurlijke manier doe ik er liever ook bij zoenen...

Faust VII

Citaat van: "prrrt"
Citaat van: "maaike"Ja, het zou kunnen, maar ik zou je er maar niet al te druk over maken. Anders kun je nooit meer zoenen. Misschien nu de komende maanden wel even uitkijken, maar je weet toch niet hoe lang je precies besmettelijk bent.

bedoelen we egoisme?

tuurlijk! egoisme is goed, zolang je er maar niet teveel van hebt! (waar helaas een boel mensen last van hebben)

maar 96% van de mensen heeft voor hun 40ste pfeiffer gehad, dus het heeft weinig zin om iemand te sparen, diegene zal het toch wel gehad hebben of nog gaan krijgen, zo is het nou eenmaal!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

ach ja je kan het beter al gehad hebben.... dan nog krijgen....

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Moow

Ik heb ook pfeiffer.. Ik ben ongeveer 2 weken geleden 3 dagen thuis gebleven omdat ik moe was. Daarna ging het steeds beter.. Daarna werd het minder.. Ik kreeg weer last van moeheid.. Toen heb ik bloedgeprikt en de uitslag was dat ik pfeiffer had.. Ik krijg nu erge pijn in mijn nek. Hoort dit erbij ? Ik heb ook pijn met het slikken in mn keel.

alvast bedankt.