Algemeen nieuwstopic. Laatste nieuws: 28 juni 2006

Gestart door maaike, 24 mei, 2005, 21:11:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaike

- 28-06-2006: Vanaf nu is het nodig je te registreren om berichten te kunnen plaatsen. Dit vanwege de steeds groter wordende hoeveelheid spam [- Olav].
- 04-06-2006: Hopelijk gaan de shoutboxen vanaf nu wat minder spam genereren. Ik heb een censuurlijst gemaakt (en de software wat aangepast). Het kan zijn dat je hierdoor bepaalde dingen niet meer kunt posten, maar het meeste wat geblocked is is Engels. Wellicht ga ik links helemaal blokkeren, maar dat moet ik nog even zien. Als je iets belangrijks niet kunt posten, hoor ik dat graag.
- 26-03-2006: Ook Marit is nu moderator op alle fora! Zus heb ik weer lid gemaakt, gezien ze hier nooit meer komt ;).
- 26-03-2006: Alle spam in de shoutboxen wordt nu opgeslagen met IP-adres, zodat ik evt kan bannen! De shoutboxen zijn zojuist ook leeg gehaald (tenminste: de spam is weg gehaald). Als er per ongeluk te veel is verwijderd: sorry. Haal de shoutbox nu niet direct leeg, want dan kan ik het ip-adres nog even achterhalen.
- 11-07-2005: Er is nu ook een chatbox, te vinden op http://ziektevanpfeiffer.nl/chat
- 02-06-2005: Pfiew! Ik weet niet wat ik fout had gedaan, maar het werkte niet meer. *is weer 2 uur verder ofzo*. Gelukkig werkt het weer!
- 02-06-2005: Nieuwe Blog-templates toegevoegd. Bezig met de Blog-vertaling, het is nu half vertaald?
- 25-05-2005: Je kunt nu zien in welk topic je zelf gepost hebt doordat er een extra rood of grijs 'puntje' op het icoontje zit.
- 25-05-2005: Je kunt nu zien wie in welke toipc heeft gepost en met hoeveel posts. Dit kun je zien door op het aantal posts te klikken dat achter de topic staat.
- 24-05-2005: Gebruikers mogen een weblog maken. Ze moeten hiervoor wel toestemming vragen (ik heb een aantal gebruikers automatisch al toestemming gegeven). Misschien leuk voor verhalen over Pfeiffer, zodat anderen dit kunnen lezen.
- 24-05-2005: Nieuwe smilies toegevoegd.

Peetje

- 9-3-2011 Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om te registreren met een gmail adres. Dit in verband met het grote aantal spambots.