wie kan me vertellen....

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

heej heejzz...ik ben er achter gekomen dat ik waarscheinlijk pfeiffer heb, ben bij de dokter geweest en heb alle mogenlijke symptomen, moet nu alleen nog bloed laten prikken om t te bevestigen..maar t probleem is dat ik dus echt zzzoooww super bang ben van spuiten...laat staan van bloed prikken  :-/ kan iemand mij vertellen hoe ze dit zullen gaan doen? en hoeveel ze nodig hebben?? krijg van iedereen vaga antwoorden maja jullie weten er natuurlijk meer van...thank you!!

Gast

bloedprikken valt echt heel erg mee, mijn vriend houd ook niet van prikken e.d. en toen hij geprikt werd zei hij achteraf; was dat alles.
je voelt alleen een klein prikje en als het goed is zal de verpleegkundige/dokter je ook wel gerust stellen en je afleiden.
misschien handig om vantevoren te zeggen dat je het eng vind.
succes!!

Gert-Jan

Ik heb zelfs 3 prikken moeten ondergaan.. En het valt zeker heel erg mee.. hoe ontspanner je arm houd des te minder voel je ervan.. ik had bij alle 3 keer gewoon gekeken en het is best maf om te zien.. doet helemaal geen pijn.

Gast

Meestal voel je het prikje wel als ze de naald in je arm prikken. Als het een goede 'verpleegkundige' (of doktersassistente ofzo) is, voel je er daarna weinig meer van (althans geen pijn). Ze zetten er dan om beurten wat buisjes op, die ze vol laten lopen met jouw (donkerrode) bloed. Tot ze genoeg hebben (een buisje of 5 meen ik, waarvan 2 dikke en 3 dunne, was bij mij geloof ik zo), dan halen ze de naald eruit en doen er een watje met een pleister op. En klaar is Kees. Het valt erg mee, vond ik, ik ben er nadat ik de eerste keer bloed had geprikt dan ook helemaal niet meer bang voor.

Inderdaad altijd ontspannen!!!!