Steek in de linkerzij

Gestart door Gert-Jan, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert-Jan

Wie heeft net zoals ik als bijverschijnsel dat je een steek in je linkerzij hebt (voelt als miltsteek).. En verder vroeg ik mij af of pfeiffer ook erger kan worden of is het juist zo dat het langzamerhand alleen maar afneemt.

Gast

Pfeiffer werd bij mij eerst erger en daarna nam het af. Af en toe heb ik nog nasleep van Pfeiffer, dan is het dus even wel erger. Al is die nasleep de laatste tijd steeds minder.

Gert-Jan

Wordt jij ook zo moe van het feit dat je van alles wil maar niks mag. Ik wordt er echt gek van. In mijn hoofd bruis ik van de energie (sporten, actief naar school etc) maar ik kan dat niet doen ben laatst weer aan het werk gegaan dat was erg dom ik heb nu weer erg last. Vooral de zijsteek in mijn buik gaat maar niet over.. Ik ga nu Boldocynara van Dr vogel proberen.

anne marije

jah cker kan het erger worden!! als je niet naar je lichaam luisterd dan word het bij de meesten alleen maar erger als je dit een hele lange tijd zo doet dan kan het chronisch worden!!
maar als jij lekker naar je eigen lichaam luisterd dan hoef je daar echt niet over in te zitten!
wat ik gebruik tegen dit virus...is het veel drinken van vruchtensappen en ik gebruik echinaforce dat is te verkrijgen in pillen maar ook in een flesje met vloeibaar spul dat laatste gebruik ik en doe 1x per dag 20 druppeltjes in een glaasje water en drink et op.
bij mij helpt dit alles echt! ik voel me steeds beter en mn opgezette klieren nemen af!!
ik kan alles weer doen wat ik wil!
groetjes anne marije :D ;D ;)

Gast


Citaat van: Gert-Jan link=board=general&num=1046275404&start=0#2 date=03/09/03 om 13:05:20Wordt jij ook zo moe van het feit dat je van alles wil maar niks mag. Ik wordt er echt gek van. In mijn hoofd bruis ik van de energie (sporten, actief naar school etc) maar ik kan dat niet doen ben laatst weer aan het werk gegaan dat was erg dom ik heb nu weer erg last. Vooral de zijsteek in mijn buik gaat maar niet over.. Ik ga nu Boldocynara van Dr vogel proberen.

ik werd toentertijd vooral gek van m'n moeder, die maar bleef zeuren dat ik vroeg naar bed moest... achja, had ik maar beter naar haar geluisterd (ik ging wel vroeg naar bed, maar daarna hield ik mezelf wakker omdat ik er moe uit wilde zien, omdat ik dacht dat mensen me anders niet geloofden).

Gert-Jan

Ja ik heb nu ook echt vooruitgang geboekt.. Ik heb geen last meer van de zijsteken!! sterker nog 2 weken geleden ben ik weer gaan sporten en naar school gegaan.. Helaas bleek dit toch iets te vroeg te zijn want ik heb nu weer last van Keelpijn en vermoeidheid.. Dus blijf rustig aandoen ook al voel je je weer helemaal de oude.. Mijn huisarts raadde aan om 1 maand nadat je, je weer de oude te voelen nog rustig aan te doen.

Gast

Goeie tip van je huisarts, dan is blijkbaar naar jezelf luisteren toch niet voldoende. Al is dat denk ik wel een basis'principe'.