zoontje van 7 met pfeiffer

Gestart door yolanda van der hoek, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

yolanda van der hoek

ik heb een zoontje van 7 met de ziekte van pfeiffer iedere keer als ik denk het gaat wel weer stort hij weer in nu na 8 weken(dokter zei dat het bij kleine kinderen na 2 weken over zou zijn) klaagt hij vreselijk over pijn in zijn buik.Zijn mild misschien of zijn lever ik weet het niet,durf de dokter niet meer te bellen krijg toch steeds hetzelfde te horen rust ,rust, rust een kind van 7 laten rusten valt niet mee geloof me.Hij is ook vaak heel warrig weinig concentratie vermogen en komt geen gram aan! ziet wit en heeft blauwe randen onder zijn ogen,ik weet me vaak geen raad ,maak me zorgen .Aan de andere kant kan hij ook ineens heel druk zijn en fietsen en steppen alsof er niets aan de hand is en dat is vaak zo moeilijk je ziet andere mensen kijken en denken nou dat valt wel mee maar ze zien niet dat hij thuis weer volledig instort !ik hoop dat hij hier snel doorheen is ,inmiddels krijgt mijn zoontje van 2 de zelfde sympthonen ,hoop dat ik het mis heb!!

een bezorgde moeder

Gast

het is inderdaad erg moeilijk een kind van 7 te laten rusten. ik zou trouwens toch de dokter maar even bellen, misschien alleen bellen om te vragen of dit er bij kan horen. zo'n buikpijn heb ik er niet door gehad. ik had geen pijn in m'n lever, wel last, maar geen pijn.

probeer het misschien alternatief te zoeken. echinaforce (ook bij uw andere zoontje) is goed voor de weerstand. ik zou het zeker proberen, baat het niet dan schaadt het niet.

Gast

hellow....

is inderdaad erg lastig als je niet weet wat te doen, wanneer uw zoontje last heeft van zijn maag heeft dit wel zeker iets met zijn lever te maken, ik heb toen ik hoorde dat ik pfeiffer heb alles op het internet afhezocht en overal komt uit dat het goed mogenlijk is dat je last van je lever krijgt, misschien is het een tip om ook eens te zoeken...gewoon naar www.google.com gaan en pfeiffer of de ziekte van pfeiffer intoetsen, daar heeft u zeker iets aan! ik weet niet of ze bij u zoontje ook hebben getest ( bij bloedtest) op een aandoening aan de lever?? bij mij gaan ze dat wel doen omdat het natuurlijk ook iets anders kan zijn dan wat iedereen denkt he..uw zoontje weet het beter dan elke dokter! hij voelt het! let daarom ook goed op naar wat hij te vertellen heeft en vraag hem ook alles te vertellen, het zou maar ziojn dat de dokter een foutje heeft gemaakt! wanneer het oogwit geel wordt wel meteen de dokter bellen!
veel succes!!

groetjes en beterschap aan uw zoontje kelly