Maaike e.a Bedankt!

Gestart door Gert-Jan, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert-Jan

Ik wil ff tegen Maaike en alle andere mensen die meewerken aan dit forum dat ik het geweldig vind dat dit Forum bestaat.

Keep going the good work!!

anne marije!

helemaal mee eens!! ik weet wel cker dat heel veel mensen hier echt wat aan hebben ... niet alleen de antwoorden maar ook het idee dat ze niet de enige zijn met dit virus! super goed!!
groetjes anne marije ;D ;D

Gast

Bedankt, ik ben blij dat je dit een keer zegt! Sorry trouwens dat ik er zo laat op reageer. Fijn als ik wat voor mensen kan doen!

Als jullie nog tips of iets dergelijks hebben om de site over Pfeiffer wat uit te breiden, dan hoor ik die graag. Ik zit er zelf aan te denken om misschien wat verhalen over ervaringen van anderen en tips van anderen erop te zetten (gewoon op de site zelf, dus niet op het forum), zodat anderen er misschien nog wat aan hebben! Ik heb nu eindelijk een beetje normaal internet, dus ik kan dingen aan gaan passen!

Hopelijk heb je nog veel aan het forum, ik word er in ieder geval een stuk wijzer van! Ik help ook graag mensen, dus ik ben blij dat ik dit kan doen, is in ieder geval iets!

Gert-Jan

Ja dat is een goed idee, ervaringen van anderen op de site!. Als je evt mijn ervaringen wilt weten moet je maar een mailtje sturen,

grjz
Gert-Jan.