Mensen, spam HIER en niet ergens anders

Gestart door OlavTorkson, 30 april, 2005, 15:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

OlavTorkson

Hoi! Als topposter open ik maar weer eens een topic waarin alles vrij staat. Ik verzoek iedereen (Faust, Zus, Leoni, Nikki, Marieke, Gwn_Angela, en alle anderen die weleens off-topic gaan) om dat voortaan in dit soort topics te doen, om te voorkomen dat mensen die informatie verwachten te vinden over Pfeiffer niet teleurgesteld worden.
Ik heb al eerder zo'n topic geopend, maar niet met deze boodschap erbij.

Op dit topic mag men het hebben over: de grote verkiezingsstrijd; de Vereniging van Vrienden van de Digitale Klok; de vraag of het wel zo slim was dat ik nu weer terugben bij mijn lieve vriendin; de Europese Grondwet; Michael Jackson; homoseksualiteit; het boek van Geert Wilders; de stupiditeit van George W. Bush; het motorrijbewijs van Zus; de geiten van Faust; de procenten van Marieke; en z
BRUIF to the world!

zus

Eigenlijk vind ik pfeiffer hier wel een beetje off-topic. Daar zijn wel andere draadjes voor ;-)

Leoni

wat goed dat je weer terug bent bij je vriendin :D

Gwn_Angela

Ja nogmaals gefeliciteerd.. :D

Iemand nog iets interessant te vertellen.. 8)
et rich or die tryin  :twisted:

Nikki

spam spam spam.......,

:lol:

marieke

ik wist niet dat geet wilders een boek had geschreven....

en de paus zat vroeger bij de hitlerjugend.... en dat ding dat erop volgt...wee nie meer hoe dat da heette

Gwn_Angela

et rich or die tryin  :twisted:

Nikki

zin om eens lekker te spammen.......,

wat vinden jullie van de Paus???

vind 'm wel aardig.....,
:P  :P  :P

marieke

ja ik sanp dus ook niet waarom ze en ex-nazi paus hebben gemaakt...

Nikki

ik vind 'm wel goed.....,

:D

marieke

ik niet niet dus...

ken nog een mopje:

de nieuwe paus is voor tegen anticonceptie; benen-dicht-dus.....

snap je em????

benedictus;benen-dicht-dus

Gwn_Angela

et rich or die tryin  :twisted:

marieke

daar kwam mun moeder mee....

Leoni

n soort van tussen paus die kerel is al 78 :?

Leoni

benen-dicht-dus die ken k hehehehe

FaustIX

ik niet, weer wat om door te vertellen! :mrgreen:

trouwens, ik heb zelf geen geiten hoor! :roll:

ben zegmaar (hoe noem je t rechterhandje van the godfather ook alweer? 8) )

Nikki

wat heb je toch met je geiten???
:?:  :?:  :?:

maaike

Lekker, liggen in een hangmat op een zondag, de hele dag lekker hangen en boek lezen dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen (Y). Hangmatten zijn (Y). Het boek Dina = (y).

Leuke koninginnedag gehad?

zus

Bij mijn weten mijn eerste koninginnedag dat ik helemaal niets van de stad heb gezien en des te meer van mij bank. Ach, je moet in je leven alles een keer proberen  :?

Gwn_Angela

Bij mij was het super!!

Alleen heledag nie geslape.. dat is niet goed.. ik weet het :oops:

Dus vandaag was ik superrrr moe.. maarja  :roll:
et rich or die tryin  :twisted:

Nikki

heb ik ook gehad (k-dag) uitnodigingen genoeg, geen zin!!!

Lekker thuis voor de buis, ook leuk!!!

(zus: je moet idd alles een keer in je leven proberen, v

voor mij ook de 1e Koninginnedag dat ik nada (niets!!!) heb gedaan!!!
(geen zin!!!)

niet erg & niet het einde vd wereld!!!

Volgend jaar beter!!!
Nikki
:roll:

OlavTorkson

Citaat van: "Nikki"ik vind 'm wel goed.....,

:D

Ik vind hem een asociale hufter. Een vieze smerige teringhetero. Een oorlogslustige naziklootzak. Een homofobe asociale conservatieve eikel.
BRUIF to the world!

OlavTorkson

Even bij de weg: ik ga nu letterlijk off topic. Ik kan het me van nu af aan niet meer veroorlovern om tijd te verspillen aan dingen die niet met school te maken hebben. Ik ga nu vechten voor m'n examen, zonder de examentraining die al mijn klasgenoten genieten.
Ik heb steeds minder last van de Pfeiffer, concentratie is alleen nog erg slecht, dus dit gaat gewoon veel tijd kosten.

Misschien kom ik hier nog terug als ik m'n examen gehaald heb. Wish me luck!

Dank jullie allemaal voor jullie "steun en support" (dwz: bedankt voor de gezellige off-topic-topics!) It's been great!

BRUIF TO THE WORLD!
BRUIF to the world!

Gwn_Angela

et rich or die tryin  :twisted:

Nikki

nou nou nou nou nou...., (is dat Haags, zulk soort taalgebruik???
(Olav....,

ik kom uit de haag (of haege, weet ik wat.......,
lijkt er wel op he!!!

Suc6 met je examen!!!

Blij te lezen dat je wat minder last van Pfeiffer hebt (mooi, je kan er maar beter helemaal vanaf zijn en dan nog ja nog, de nazorg.....,

maar

succes en ik hoop uiteraard dat je het haalt!!!

Good luck, wish you luck en van mij ben je gezegend om het te halen!!!

Succes!!!!
Nikki
:idea:

Nikki

ps, ik blijf er bij (popiejoop.,)

ik vind hem goed!!!
suc6!!!
Nikki
:!:

Leoni

k heb binnenkorts ook examen, hopen dat het lukt :cry:

janneke

jaah...!! ik ga ook studien voor mijn examen...en ook zonder de examentraining die mijn klasgenootjes w

Nikki

suc6
suc6
suc7.....,
sucs........,

succes dus allemaal!!!!!
ik hoop voor jullie dat het allemaal lukt!!!

Nikki
:lol:

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Even bij de weg: ik ga nu letterlijk off topic. Ik kan het me van nu af aan niet meer veroorlovern om tijd te verspillen aan dingen die niet met school te maken hebben. Ik ga nu vechten voor m'n examen, zonder de examentraining die al mijn klasgenoten genieten.
Ik heb steeds minder last van de Pfeiffer, concentratie is alleen nog erg slecht, dus dit gaat gewoon veel tijd kosten.

Misschien kom ik hier nog terug als ik m'n examen gehaald heb. Wish me luck!

Dank jullie allemaal voor jullie "steun en support" (dwz: bedankt voor de gezellige off-topic-topics!) It's been great!

BRUIF TO THE WORLD!

Heel veel succes met je examens! En nog een wijze tip ;): wissel rust goed af met activiteit. Dus geen uren achter elkaar door gaan, beter is een half uur, 10 minuutjes rust/pauze, enz en af en toe ook ff een uur of langer pauze. Is ook voor je concentratie beter.

Dat je moge slagen!

Faust VII

succes, Olav, hoop dat je het heel hard gaat halen! 8)

we zullen je vreselijk missen, zal wel heel saai worden op dit forum nu 50% van de beruchte off-topic-gaanders eventjes weg is........

heb zelf ook examens binnenkort, maar ik heb nog WEL voldoende tijd om dit forum helemaal onder te spammen! sta namelijk niet zo heel slecht voor school en heb maar een paar leervakken! :mrgreen:

nog even alle examentips op een rijtje:
- zorg bij het leren voor een goede afwisseling van leren en ontspanning. 4 uur achter elkaar leren is lang niet zo effectief als 3 uur leren met een paar pauzes ertussen!
- zorg voor voldoende nachtrust, ga niet laat naar bed om door te leren. Je kan beter uitgeslapen aan je examen beginnen dan dat je de vorige avond nog lang hebt doorgeleerd
- zorg ervoor dat je kaugom kan kauwen tijdens het examen, verhoogd je concentratie!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

ik zit nu echt met een F probleem (fucking problem,
in zoverre wat moet ik hiermee,

heb op een parttime duo baan gesolliciteerd en nu belt dat mens me op, ja duo baan, de ene week 16,5 u werken en de andere week vrij (niet werken dus) en daarnaast moet ik nog doorsolliciteren,

weet niet wat ik hiermee moet want het levert me financieel helemaal niets op!!!
Ja dat ik weer werk maar dat kan ik ook wel in een andere baan (omdat ik een tijdje niet heb gewerkt) en als ik hier dan ingewerkt ben en vind een andere baan dan kan ik weer vertrekken,

ik weet dat het niet goed is, is natuurlijk altijd goed om te werken maar het levert me helemaal niets op,

wat moet ik hiermee + het feit dat ik er weinig trek in heb zoals hier boven beschreven (want heb ik een andere baan (voor die overige uren) dan moet ik hier weer weg...,

weet dat het fout is omdat het natuurlijk goed is om te werken en staat goed op je CV maar heb er helemaal geen zin in,
iemand een tip???
Nikki
:roll:

Faust VII

ehm, uit je verhaal snap ik dat je dus voor 33 werkuren in de maand (Olav is weg, dus kan ik foute berekeningen maken! :mrgreen: ) ongeveer afgerond zo'n 0,0000000000000000 euro verdiend?

in dat geval zou ik het zeker niet doen....... :roll:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Gwn_Angela

jeeetjee.. irritant K*t pfeifferr..  :shock:

Ik heb om de zoveel weke keelontsteking..

ik word er echt gewoon GEK!!! van  :x  :(








(Sorry, moest ff m'n emoties kwijt ;))
et rich or die tryin  :twisted:

Nikki

hoi Gwn Angela,

ik heb ergens gelezen in het forum dat hibitane goed is voor je keel???
heb ik ergens opgepikt!!!
Nikki
:?:  :?:  :?:

Nikki

hoi Faust,

bedankt voor je reactie!!!

Ja het is idd zo 33 u per maand (goed berekend!!!) verdien er 0,000 aan (moet alles opgeven aan het Gak (althans heet UWV tegenwoordig)

en ik vroeg mijn bed uit om te sloven enzo etc.....,
(waar doe ik het allemaal voor met zoveel werkervaring ik, je moet ook weer niet te bang zijn (ik, omdat ik er een tijdje uit ben geweest dat ik het niet meer zou kunnen, onzin natuurlijk!!!
Kijk naar je mogelijkheden (heeft ooit een psych tegen mij gezegd!!!) en niet naar je onmogelijkheden........,
(dus moet ik kijken naar mijn werkervaring.....,
en dat is heel wat!!!

ik weet dat het fout is en ik eigenlijk wel moet doen (aangeboden werk mag je ook weer niet weigeren ivm met je uitkering (krijg je daar weer gezeik mee, ze willen je zo snel mogelijk uit de uitkering hebben!!!) (I know!!!) maar ik geef er wel een draai aan!!!
Ze zijn daar zo overbelast (bij de Uitkeringsinstantie) dat ze het toch niet controleren, weet hoe dat gaat en ik geef er gewoon een draai aan!!! (klaar!!!) omdat ik weer wat werkervaring op moet doen maar ik heb zoveel werkervaring dat ik dat ook wel weer oppik in een andere baan you snappe???

Eigenlijk alleen om weer een beetje aan het werk te gaan (voor de werkervaring!!!) zou ik het doen (alhoewel ik er bar weinig zin in heb omdat ik er geen cent aan verdien!!!) en dan ook nog verder solliciteren, (ik wil nl. ook van die sollicitatieplicht af!!!) (heb dus nu uitkering!!!) en bovendien idd als ik een baan heb elders (betere baan!!!) dan moet ik hier weer opzeggen (want dat is gewoon zo) maar ik bespreek het morgen wel even met die mevrouw.

Maar ik kwam erachter dat het (volgens mij) ter vervanging is van ziekte en vakantie (vakantieperiode komt er weer aan) en dan zou ik het minder erg vinden (want, doe je toch een beetje werkervaring op en staat leuk op je C.V. omdat het niet blijvend is,  you snappe en misschien rolt er wel weer wat anders uit (+ dat het leuk staat op je C.V. ik ben weer aan het werk en heb weer even gewerkt!!! (positief!!!) en dan doe je toch een beetje werkervaring op weer, dat zou wel beter zijn snap je???
en volgens mij was dat ook de bedoeling maar ik zal er goed over nadenken!!!

Geen zin om (indien vast!!!) te sloven en er verder niets aan te verdienen (misschien een beetje negatief omdat je dus wel weer werkervaring opdoet (en de banen niet voor het oprapen liggen dus dat staat zoiezo leuk als je weer aan het werk bent!!) maar dat kan je ook in een andere baan en ik pak altijd alles snel op!!!

Maarrrrr: ik hoef ook niet iets te doen wat ik niet wil en hou op schij uit over die uiterkingsinstantie, je zou er bijna nog overspannen van worden van die lui (wat ze daar allemaal ""presteren"' om het maar even zo te zeggen maar het is de moeite niet waard!!!

Dus zal er nog eff goed overdenken maar iniedergeval bedankt voor je advies!!!

En geloof dat ik toch maar eff mijn C.V. moet veranderen, (staat ook op opzoek naar tijdelijk werk) je moet ook weer niet te werkgraag zijn, you snappe???

eff gas terug.......,

hoe staat/gaat het met jou???
Bezig met examens last ik???
Suc6!!!
Mijn zegen heb je!!!
Nikki
xxx

want mag weer kussen  :oops:  :oops:  :oops: en je had het goed berekend!!!
x  :oops:
Nikki

Nikki

ps het solliciteren gaat overigens wel redelijk, als ik zo door de tijd heen kijk wat ik aan het solliciteren ben heb ik regelmatig een gesprek gehad (reageren 300 kandidaten op 1 baan tegenwoordig!!!) dus mag ik niet klagen, (zeiden ze ook op het arbeidsbureau!!!) toch regelmatig een gesprek gehad!!!

En nu nog een keer aangenomen worden maar moet ook klikken enzo etc maar voor de tijd dat ik bezig ben mag ik niet klagen!!!

Maar het zou leuk zijn als je ook een keer aangomen wordt ergens, dan ben je daar ook weer vanaf (sollicitatieplicht!!!) maar wat is zeker tegenwoordig???
(qua werk, moet je ook maar weer afwachten.......,
weinig denk ik gezien de tijd!!!

maar heb de indruk dat er wel meer vacatures zijn, las ik ook op CWI, minder ontslagen en meer vacatures!!!
(en hopen dan dat dat maar zo is want schijnt dat ze ook weleens ""nep"" berichten of "'nepadvertenties"' in de krant zetten van zo met ons (ons bedrijf) gaat het goed weet je wel, (belachelijk maar goed moeten hunzelf weten

dus hoop ik maar dat het waar is (en niet voor de show maar denk dat dat ook wel meevalt) van het CWI!!!

Groetjes,
Nikki
:idea:

Faust VII

oke, dus als ik het goed begrijp, moet je gewoon de voordelen en nadelen op een rijtje zetten

voordelen:
- als je werkt kan je lekker socializen met collega's, gezelligheid
- werkervaring opdoen (maar dat vind jij niet zo nodig)
- het moet van die uitkeringslui (maar daar gaan ze toch niet achterna dacht ik zo)

nadelen:
- je bent vrije tijd kwijt

naja, ik weet niet hoe jij je vrije tijd indeelt, maar ik denk dat het daaraan zal liggen. Als jij die tijd nuttiger kan besteden, zou ik het niet doen. Heb je echter toch 33 uur (afgerond 8) ) over per maand, dan kan je het net zo goed doen als dat werk gezellig is om te doen!

maar goed, hoop in ieder geval dat je heel snel leuk werk gaat vinden, want dit is natuurlijk ook niet alles......... heel veel succes! :mrgreen:

en wat betreft m'n examens, maak je maar geen zorgen, doe ik ook niet! ik mag voor alle examens een 3,5 halen, dan slaag ik nog met allemaal voldoendes! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

dus hebben we binnenkort een examenfeestje???
Nikki
:lol:  :lol:  :lol:
:?:  :?:  :?:

Nikki

Hai daar was ik nog eff,

ja je hebt het goed in de gaten (wat mijn vrije tijd betreft....., enzo etc, :wink: , vind ik ook wel heel belangrijk en heb dus nu tijdje niet gewerkt (altijd keihard gewerkt!!!) en kom tot zoveel dingen toe waar ik nooit tijd voor had, echt hoor, verveel me nog geen minuut, echt niet!!!
+ socio ook niet dus kom wel aan m'n trekken ik!!!

Maar ik ben er al achter, volgens mij is het toch een ""vervang"" baan, (zeg maar invalbaan, dus, hoef ik het niet elke week (althans om de week) en doe ik weer een beetje ervaring op dus dat vind ik wel handig en omdat het niet elke week is kan ik gewoon doorsolliciteren + vrije tijd!!! en indien ik moet werken (zit je ook niet zo vast aan een bedrijf!!!) doe ik toch weer een beetje ervaring op en dat is misschien ook wel handig, you snappe???

Dus het is niet week werken week niet week werken week niet want dat zou ik ook niet willen (en idd absoluut niet ideaal (totaal niet!!!) maar als het ""vervanging"" is vind ik het prima, + staat leuk op je C.V., (die mevrouw werkt en wil wel werken) en zo kan ik toch nog doorsolliciteren en doe ik een beetje werkervaring weer op you snappe???

Dat vind ik wel slim (van mijn oude baas heb ik altijd geleerd je moet slim zijn.....,) en dat doe ik dus dan maar ook en dat was ik toch al!!! (hihi.....,

dus dat vind ik wel handig

moet zeggen dat je het wel goed doorhebt!!! (eea!!! van mij dus ook he!!!
maar ja je zit niet voor niets in 6 VWO,

good luck en tot gauw!!!
xxx
Nikki