Mensen, spam HIER en niet ergens anders

Gestart door OlavTorkson, 30 april, 2005, 15:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikki

"'bruif the world (weet nog steeds niet wat het betekend....,

en o ja Faust, ik drink ook nog Groene Thee!!! (kruidenthee!!!)
beter dan brandnetelthee dat zoiezo (nou ja weet niet of het beter is maar wel veel lekkerder!!!

dus ivm onze theekrans....,

Ciao!!!
Nikki
xxx
:lol:

OlavTorkson

Citaat van: "Nikki"nou Olav, ik kom er nog even op terug want je bent idd wel een ontzettende zeur wat dit betreft!!!
Onvoorstelbaar!!!
Maar dat heb ik al gezegd!!!

Ik ga er niet eens verder meer op in verder (waar besteed ik mijn tijd aan??? door op zoiets in te gaan (ZONDE VAN MIJN TIJD!!!) dan weet je dat ook even!!! (tegelijk!!!)

dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent met mij!!!

Bye!!!

(met dit soort types die zo denken (zo dom als jij doet want het is gewoon werkelijk echt dom (nog nooit meegemaakt zoiets dit...., ga ik verder niet in discussie uiteraard niet!!!
(DAT is nou zonde van mijn tijd.....,

ik heb wel wat beters te doen, waar hou ik me mee bezig (met jou!!!)
(negatief!!!)

Bye!!!

Dan weet je iniedergeval waar je aan toe bent met mij (Olav), einde discussie en dit is verder geen forum om mensen ""persoonlijk"" aan te vallen of op af te geven oid dus ""draai"' ik hier gelijk ook even een punt aan, tis maar even dat je het weet!!!

Tot ziens en weet je iniedergeval waar je aan toe bent met mij  :P  moge dat je verder duidelijk zijn!!!

En succes met je examens!!!
Nikki
:!:

Ik heb nog nooit iemand zo vaak zien zeggen dat hij op ging houden met erop doorgaan, noch heb ik nog nooit iemand op zo'n persoonlijke wijze horen vermelden anderen niet "persoonlijk" aan te vallen. (Als je mijn topic gelezen had, had je misschien gelezen dat ik het eigenlijk niet zo zeer aan jou specifiek had gericht).
Verder heb je helemaal gelijk als je zegt dat ik me niet genoeg in jou in probeer te leven, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik weet dat ik zelf fouten heb, en probeer er aan te werken. Dit is er toevallig eentje waar ik wel vaker tegenaan loop. Sorry.
Ik word trouwens helemaal gestoord van al die "haakjes open" zonder dat er ook maar ergens een "haakjes sluiten" staat. Is dat een of ander nieuw soort slang die mij - abn'er - nog niet bereikt heeft?

Heerlijke hypocrisie allemaal trouwens, geweldig, je bent inderdaad een
BRUIF to the world!

Nikki

ik zou zeggen ga lekker ergens anders blaten, volgens mij spoor je niet helemaal (of heb je een jointje op of zo, lijkt er nl verdacht veel op zo inconsequent zoals je handelt) (of je inlevingsvermogen kan ook maar dat kan ik nu zo niet inschatten (omdat ik iemand je niet "'fysiek"" zie,(uiteraard niet!!!); valt me mee dat je je excuus aanbiedt dat kan ik nog wel aanvaarden (dat wel!!!) maar je moet wel weten wat je zegt!!!
Maar het is wel duidelijk verder!!!

en wat die haakjes betreft, ik heb een soort van leesblindheid (lastig) maar daar valt uiteraard ook wel mee te leven!!!

Succes met je examens (hoop dat je veel moet studeren!!!) ofwel eigenlijk niet zo heel veel en dat je slaagt en veel geluk verder!!!

Bruif the world!!!
Nikki

Nikki

dus daarom lees ik niet altijd alles goed en dat is voor mij wel weer eens lastig!!!

Doei en succes verder & bruif the world!!!

Nikki

Faust VII

Citaat van: "OlavTorkson"
Citaat van: "Nikki"De gemeente mag nl. woningen "'claimen"' vd woningbouw en die zit nu lekker in die woning die asielzoeker.
Jammer (om het even bikkelhard te stellen) dat het AZC (Asielzoekerscentrum Crailo) niet eerder dicht/gesloten was want dan had ik die woning gehad!!!

Gaat mij wel erg ver, dat bikkelharde van jou.
Wettelijk gezien heeft die asielzoeker er meer recht op dan jij, hoogstwaarschijnlijk heeft hij er ook meer behoefte aan dan jij. Het is vervelend om teleurgesteld te worden, maar die man/vrouw was ongetwijfeld
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Faust VII

ps: make love not war!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

zus

d'r bestaat zoiets als een urgentieverklaring. Er zijn namelijk ook mensen die niet voor hun lol verhuizen (of omdat ze ruzie met de een of ander hebben), maar uit hun huis moeten of nergens anders terecht kunnen... die mensen gaan voor en dat lijkt me ook wel zo eerlijk

Nikki

nou Faust, ik zie het gewoon heel erg zakelijk!!

Ik had die woning nodig punt uit (ga ik nu verder niet vertellen!!!)

en ik ben niet "'persoonlijk"' tegen die asielzoeker maar zakelijk!!!
en wat jij dan (denk ik) persoonlijk bedoeld (wat ik bedoel) is dat Nederland veel te tolerant is want naar hun achtergrond en achtergronden en waarom ze uit hun land gevlucht zijn wordt niet gevraagd.....,

voor hetzelfde geld oorlogsmisdadiger in eigen land maar dat wordt allemaal niet uitgezocht (natuurlijk zoals ik gezegd heb niet allemaal over 1 kam scheren dat uiteraard niet) maar ik heb rare dingen meegemaakt en gehoord enzo etc

maar het is natuurlijk heel triest en zielig als je moet waken voor je eigen leven (dat is natuurlijk de andere kant) en moet vluchten voor oorlog en geweld uit je eigen land, dat is natuurlijk heel triest!!!

Maar ja, ik ben gewoon wat harder (in dit geval wel met die woning) over de zaak!!!
Dan denk ik uiteraard aan mezelf!!!
En dat heeft niets met inlevingsvermogen enzo etc etc te maken, totaal niet!!!

En ja wat Olav dan betreft hij kan het ook niet helpen (geloof ik maar dat heeft hij gezegd dus dat kan ik wel aanvaarden (uiteraard)
maar je moet wel een beetje weten wat je zegt.
En als er dan rare dingen op een forum staan besteed ik er gewoon geen aandacht aan verder!!! (uiteraard niet!!!

& that's it!!!

Maar ik weet (wat Olav gezegd heeft) dat een asielzoeker niet meer recht heeft op een woning want dat is gewoon niet zo!!!
(kijk, je moet wel weten wat je zegt.......,

Gr.
Nikki

en ik word dan boos en hard en dan is het ook klaar maar dat had ik je (Faust) al gezegd!!!
(en uitgelegd!!!  :wink:
x
Nikki

Nikki

ja dat is ook zo, urgentie moet je nl. nog betalen ook!!!

(E 60,-- geloof ik per urgent!!!)

& idd

make love & not war!!!
xxx
Nikki
:!:

Nikki

ja urgent is urgent!!!

Zal de volgende keer urgentie aanvragen, ik!!!

(dan ga ik tenminste voor,

hihi.......,
:wink:

Nikki

maar je staat toch wel heel gek te kijken als je aan de beurt bent (bij de woningbouw!!!) en die woning wordt (en ik wilde die woning heel graag hebben!!!) door de gemeente geclaimt (dat mag!!!) dan sta je toch even gek te kijken.....,
(en dat is ook zo natuurlijk want ik wilde 'm echt heel graag hebben....,

dat is natuurlijk wel even raar.

En dan ben ik even hard en heb ik even geen clementie (omdat ik het ook zakelijk zie uiteraard!!!) maar wil niet zeggen dat ik die asielzoekers verafschuw (alhoewel ik er wel hard over kan zijn) want het lijkt me vreselijk om al je hebben en houwen achter te laten en je land moet ontvluchten (zielig) maar aan de andere kant vind ik Nederland ook te tolerant, wat zoals gezegd hebben ze allemaal in hun eigen land gedaan maar daar wordt dan niet naar gevraagd.......,

precies, make love & not war!!!
Nikki
:wink:

ps heb zelf heel veel problemen in mijn eigen woning gehad al 4 jaar!!! maar ze kunnen me er toch niet uitkrijgen (uiteraard niet) en daar moest ik ook even bikkelhard (en dan moet je echt bikkelhard zijn zeg maar gewoon zakelijk!!!) tegen optreden (en nu weten ze wel beter....,

maar dat ga ik verder niet vertellen!!!
:wink:
Nikki

Faust VII

maar laten we even 1 ding duidelijk stellen:

Of het nou een Asielzoeker, een Fries of een Eskimo was die die woning voor je neus had weggekaapt, dat zou niet uitmaken..........TOCH?

want anders moet ik toch echt met Olav mee en het niet met je bewering eens zijn........ :oops:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Sorry, misschien niet handig verwoord, bedoelde dat zijn huisvesting per wet geregeld wordt, simpelweg omdat hij geen huisvesting heeft, en Nikki - die als ik het goed herinner een ander huis heeft, waar ze niet tevreden mee is - moet het zelf regelen.
De staat gaat altijd voor in zo'n geval, en dat is ergens ook wel redelijk.

En even voor de duidelijkheid, terugkomende op Nikki's
Citeer(...) naar HUN achtergrond wordt verder niet gevraagd (...)

Met het huidige asielzoekersbeleid, dat in het kort omschreven kan worden als: "Alleen als je
BRUIF to the world!

Nikki

nou Olav, dan zijn we dan ook weer uit,

(gelukkig maar want ik hou ook niet van ruzie....,

en ja of ik dyslectisch ben weet ik eigenlijk niet (want voor Nederlands stond ik wel goed gemiddeld + examen ook ok voor mijn HAVO dus dat snap ik dan ook niet (gemiddeld 8 en examen eindcijfer 7) dus dat zal dan ook wel weer meevallen,

en ja ik weet niet, ik hoor alleen wel vaker en heb wel vaker gehoord over dit (van haakjes enzo en weet ik wat) dus dat ik niet lees wat ik schrijf, (heb ik vaker gehoord,

zou dat dan dyslectisch kunnen zijn???

ps ik heb er verder nooit wat aan gedaan hoor want met werken had ik nooit problemen, dat snap ik dan ook weer niet, (maar dat werk was niet zo moeilijk, ik bedoel geen ellelange verhalen of verslagen (alsjeblieft niet) dus daar had ik ook geen problemen mee (???....,

nou ja we zullen zien maar ik kan (uiteraard!!!) wel waarderen dat je je excuus aanbiedt (niet dat het moet maar je komt er wel zelf op terug en dat vind ik wel weer heel goed) en ja ik wordt dan een beetje kwaad want ik heb zoveel gezeik hier gehad waar ik nu woon en dan heb ik even geen tijd voor andere dingen snap je (dus dan denk ik laat die Olav maar even links liggen

maar goed uitgepraat (tenminste voor mij wel!!!)
en wat vervelend voor jou (wat jij hebt lijkt me ook niet makkelijk
en het is weer goed!!!
(althans voor mij wel!!!)
en dat hoop ik dan maar ook voor jou!!!

maar ik had wel zoiets je moet af/toe wel weten wat je zegt
(en dan denk ik ook, heb je een jointje op, of zo weet je wel,
(bedoel ik natuurlijk niet letterlijk maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.....,

en

MAKE LOVE & NOT WAR!!!

Nikki

& bruif the world en ik weet (moet je me ook maar even uitleggen!!!) nog steeds niet wat het betekend!!!
Doei!!!
Nikki
:D

Nikki

ja Faust ik snap je,

maar in dit geval was het een asielzoeker.......,

en ik snap je helemaal!!!
Nikki
:wink:

Nikki

Olav, je bent toch geen ???

???

je had een vriendin (ja wat nu uit is en is het nog uit???

Bruif the world!!!
Nikki

(bovendien vind ik jou ook weer wat opgewekter vandaag....,???
:?:  :?:  :?:
Nikki

Faust VII

kon die kerel dan niet gewoon in jou oude huisje Nikki? :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Citaat van: "Nikki"Olav, je bent toch geen ???

???

je had een vriendin (ja wat nu uit is en is het nog uit???

Bruif the world!!!
Nikki

(bovendien vind ik jou ook weer wat opgewekter vandaag....,???
:?:  :?:  :?:
Nikki

Ik ben geen ??? nee. (Vraag me ernstig af hoe het toch komt dat mensen nog steeds het woord homo censureren.) Ik ben biseksueel.

En BRUIF to the world begrijp je alleen als je mij bent, en zelfs dan niet helemaal. BRUIF is een boodschap die in ieder geval positief is, maar niet vertaald kan worden. En dat wens ik de hele wereld toe.
BRUIF to the world!

Nikki

Faust, ik heb er weleens over nagedacht...., (die persoon in mijn huis maar dat leg ik je nog wel uit!!!

En Olav ja ik begrijp het wel (bi-geaardheid) maar moest het toch eff zeker weten!!!
Wat goed van je trouwens dat je daar zo eerlijk voor uitkomt, ken er ook een hoop die (ja ze vertellen het aan mij) maar daar vreselijke moeite mee hebben om er voor uit te komen en zoveel dingen wat dat betreft maar wat goed dat je dat doet!!!
Dit kan ik alleen maar aanmoedigen!!!
(wou dat meer zulke mensen gewoon zo eerlijk waren maar dat moeten ze allemaal zelf weten (hun leven ook verder uiteraard!!!) maar je hebt geen idee, daarom vind ik het heel goed van je!!!

Bruif the world!!!
Nikki

OlavTorkson

Oh, wat ben ik nu trots.

Mag ik jullie trouwens even allemaal vertellen hoe geweldig en groots en bravoureus ik het vind dat jullie (de meesten van jullie, dan) zo eerlijk en open zijn over jullie heteroseksualiteit! Als ik hetero was zou ik dat nooit durven toegeven. Wat verschrikkelijk moet het zijn om je zo door uiterlijk te moeten laten leiden. Ik heb heel veel respect voor jullie vermogen om die last te dragen.

Tis trouwens BRUIF to the world. Maar kneem je niks kwalijk, maar ik dacht dat ik het, nu het lijkt dat het ook jouw onderschrift is geworden, toch wel goed zou willen schrijven... :P

Sorry voor m'n sarcasme. Ik ken zelf inderdaad ook mensen die het er moeilijk mee hebben, en er niet voor uit durven te komen, maar dat vind ik eigenlijk niet meer kunnen in de niet-middeleeuwse samenleving van nu.
BRUIF to the world!

Nikki

nou ik vind het heel goed dat je het doet!!!
(ervoor uitkomen!!!)
kom ik nog wel een keer op terug!!!

En dat sarcasme van je vind ik eigenlijk wel leuk!!!
Wel pittig!!!
(zeker!!!)
heeft wel wat zeer zeker!!!

nee hoor bruif to the world is niet mijn "'onderschrift"" het was meer een ode aan jou, maw: dat ik je wel begrijp, snap je???
(daarom zette ik het er onder!!!
hoop dat je dat begrijpt!!!

Nou je bent eigenlijk (en niet onaardig bedoeld) toch wel een interessant persoon, ja dat vind ik wel!!!
Wat ik wel knap vind is dat je (en heel belangrijk!!!) op dingen terugkomt (niet dat je je moet verexcuseren!!!) maar je ziet het en eea zelf wel en dat is een goed teken!!!
Heel goed en heel belangrijk!!!

Ik heb het ook weleens gehad (wat je eerder mailde!!!) dat ik heel kwaad was (en gelukkig nu stukken minder!!!) en mijn beste vriend en vriendin hebben heel wat moeten doorstaan (lijden met lange ij is misschien beter....,  (je hebt geen idee....,) maar ze bleven staan in zoverre elke keer aardig en geduldig (onvoorstelbaar) en elke keer maar weer praten en praten en praten (ondertussen gezin, 3 kinderen, partner 2 eigen zaken (allebei) en maar (naast dat alles) ook nog eens met mij praten, zo lief en tijd uittrekken en langskomen (al was het maar een 1/2 uurtje) onvoorstelbaar wat die met mij geleden hebben om het maar even zo te zeggen.
En soms denk ik wat hun geleden hebben maar ze bleven staan.....,
En elke keer maar weer, praten praten praten..., ik vond (en vind!!!) het zo lief en daar ben ik ze dankbaar voor, eeuwig!!!
ik kan het niet uitleggen (misschien doe ik dat wel een andere keer) maar kom ik nog wel op terug!!!

Maar wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik dat (en daar confronteerde jij mij ook mee) geconfronteerd werd met mijn eigen kwaadheid maar ik mezelf (en daar gaat het eigenlijk om!!!) wel kan corrigeren (op terugkomen!!!) en dat zie ik ook naar mijn vrienden toe, ik kon me naar hun ook wel corrigeren!!!
En dat is heel belangrijk, als je dat maar ziet en kan!!!

Moeilijk om uit te leggen misschien maar denk wel dat je het begrijpt!!!

(zo heb je wat om over na te denken en hoop dat je slaapt en hier niet niet van slaapt maw: niet over na zal denken zodat je niet kan slapen!!!
Dat hoop ik!!!
Bruif to the world.......,
Groetjes Nikki
x
:wink:

OlavTorkson

Okee. Ik snap je wel. Blijf vinden dat het ook korter kan, maar ik volg je zo ook wel (als ik de moeite neem om het te lezen :wink:)

Ik heb alleen al zo vaak gehoord dat mensen het zo geweldig vinden dat ik er zo open voor uitkom en alles, dat ik denk van... HALLO?! Dat is toch vanzelfsprekend?!
Je kan beter je richten op mensen die er niet voor uit durven te komen omdat sommige mensen nog steeds denken dat het vr
BRUIF to the world!

Nikki

ja ok, zal proberen het korter te houden!!!
(ben ik nog niet helemaal gewend maar zal het proberen, te leren....,

(alles valt te leren

en ja hallo zeg het is helemaal niet zo vanzelfsprekend hoor dat je/men daarvoor uitkomt, wat ik daarover allemaal niet heb meegemaakt (ja ik niet zelf maar in mijn directe omgeving!!!) en gehoord heb dan denk ik ook van DJIEZUS (xcuse me!!!) je hebt geen idee!!!

En dan denk ik alleen maar mens, of die persoon, wat hou je jezelf voor de gek, (die persoon dus) en dat vind ik dan nog het allerergste en ook heel triest,

alleen zoals jij zegt dat je je moet laten ""meten"' door de buitenkant, belachelijk toch???
vind ik wel en je hebt geen idee omdat het zgn maar allemaal moet, gewoon zielig!!!
Triest hoor maar kom er nog wel een keer op terug!!!

Maar dat vind ik ook niet iets om uitgebreid over te topicen of op de topic te zetten absoluut niet!!!
Maar ik heb al heel wat meegemaakt wat dat betreft!!!

Maar nogmaals, ik vind het heel goed van je!!!
(zeer positief!!!)

Bruif to the world!!!
Nikki
:wink:

ps denk wel dat dit een van mijn laatste post/postings ga worden, ga slapen ben onwijs moe en m'n ogen vallen bijna uit m'n oogkas(sen....,
Good Night & Bruif to the world!!!
Nikki
:wink:

OlavTorkson

Citeeralleen zoals jij zegt dat je je moet laten ""meten"' door de buitenkant, belachelijk toch???
vind ik wel en je hebt geen idee omdat het zgn maar allemaal moet, gewoon zielig!!!
Triest hoor maar kom er nog wel een keer op terug!!!

Kom er maar op terug met een uitleg van wat je bedoelt. Ik snap het niet.

Trouwens, de volgende keer dat je zegt dat je het zo goed van me vindt zal ik het vast opeens wel prettig vinden als mensen dat zeggen.
Ik hou niet zo van het onderscheid. Er is maar
BRUIF to the world!

Nikki

ja vind ik ook (discriminatie enzo en vooroordelen....., :(

wat ik bedoelde met "'aanmeten van de buitenkant"" is dat je een keer zei (en dat begreep ik) zo van het moet allemaal maar voor de buitenkant...,

een vriend van mij is eigenlijk homo (viel vroeger op vrouwen!!!) en omdat z'n ouders het zo graag willen (met dat bedoel ik "'aanmeten door de buitenkant"" (maw zij willen niet dat hij homo is.......,  doet hij het maar voor zijn ouders alsof hij op vrouwen valt......., ik vind het zo zielig en triest want hij is er doodongelukkig onder omdat zijn ouders het zo graag willen

ik heb weleens tegen hem gezegd het is jouw leven, your life, maw wees eens een vent en kom voor je zelf op.,

maar ook dat snapte hij allemaal niet en het was alleen maar voor zijn ouders dat hij dus maar op vrouwen viel....,

ik vind het wel triest!!!

Aan de andere kant is hij er ook zelf bij dus hij kan er ook wat aan doen....,
maar wel triest uiteraard!!!

Vervolgens komt ie maar met het feit dat hij bi is (wat ik niet geloof!!!) en dat hij maar op mannen en vrouwen valt en uiteindelijk weet hij het zelf niet (zo te zien als ik met hem praat) maar ik weet zeker dat hij homo is want dat straalt er gewoon van af!!!

Aan de andere kant heb ik zoiets live your own life en ga ervoor en loop je leven niet zo te verpesten (hij dus) (heb ik hem weleens gezegd...., maar hij moet het toch zelf doen!!!

Ik vind het dus wel triest als mensen daar zo onder lijden!!!
En het zich laten aanmeten!!!
Ken nog wel meer van dat soort verhalen maar kom ik nog wel een keer op terug!!!
Bye
& bruif to the world!!!
Nikki
:wink:

OlavTorkson

Ja, zo heb ik ook een jongen in de klas, verschrikkelijke nicht, en inderdaad gewoon een stereotype homo. Zeg maar. Zo'n giechelend schattig jongetje dat door alle meisjes leuk gevonden wordt. Je kent het wel.
Nou, die heb ik dus op het kerstgala terwijl ik met hem aan het slowen was gevraagd of-ie zelf eigenlijk wel wist dat-ie homo was... (kzag hem altijd naar een bepaalde gozer kijken en tviel nogal op) en toen mompelde hij iets van... nou... eeh... ik ben biseksueel... en toen dat er tegen mij eenmaal uit was lukte het ook wel tegen alle andere mensen. (Enige nadeel is dat hij dacht dat ik het met een reden vroeg, en hij daarna opeens wel erg klef tegen me begon te doen, maar dat wijt ik maar aan zijn overmatige drankconsumptie)

Een week geleden vroeg ik hem of-ie er al achter was dat-ie eigenlijk gewoon homo is, zei-ie "Nou... ik heb nog nooit een meisje echt leuk gevonden ofzo... en wel heel veel jongens" Dus toen had ik zoiets van... joh... je bent de laatste die daar achter komt.

Mallerd.

Even voor de duidelijkheid, dernet toen ik de term "verschrikkelijke nicht" gebruikte, bedoelde ik daar absoluut niet mee te zeggen dat iedere nicht ook homo is. We hebben namelijk nog zo'n vn in de klas, en die is zo homofoob als wat. Zonde trouwens, want hij is
BRUIF to the world!

Nikki

ja volgens mij zeg je het nl. daarom omdat

je op mij lijkt!!!
(qua verhaal en verhalen enzo,
ik heb dat heus wel door hoor,
ha ha ha....,

en met al dat "'nichten"' gedoe, lach me dood!!!
Echt waar, nogal het nodige van meegemaakt, je lacht je (en niet om uit te lachen uiteraard niet) helemaal de gekte om het maar even zo te zeggen!!!

Heb nl. ook nogal met behoorlijk wat gays gewerkt en het leuke is, ze halen altijd koffie voor je (tenminste, dat deden ze voor mij wel!!!
zo van

Schat, zal ik even een koffietje voor je halen,
(terwijl ik weer druk aan het werk was....,
wow, hoefde ik het niet te doen (hihi,
maar je begrijp wel wa'k bedoel!!!
Nikki

OlavTorkson

ja... zo heeft hij de hele avond mijn bier betaalt... :P
BRUIF to the world!

Faust VII

ben het helemaal eens met Nikki dat het heel goed van je is dat je ervoor uitkomt! (ben het er nog meer mee eens dat het eigenlijk heel vreemd zou moeten zijn om er niet voor uit te komen!)

ikzelf had altijd die posts van jou als een grapje gezien :oops: wij (ik en vrienden) doen dat namelijk wel eens, voor de grap doen alsof je homo (of bi) bent, maar dan alleen als grap dus... :oops:

maar goed, dit is dus ook de reden dat je 'tegen' godsdiensten bent?
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

dan bedoel je Olav he met die godsdiensten....,

of

het meisje met de rode kousen???
(ha ha ha.....,

Nikki
:wink:

Faust VII

I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

grapje, heb ik ooit ergens gelezen vertel ik nog wel!!!
x
Nikki
:wink:

Faust VII

net zoals je nog moet vertellen van strawberry cuppycake!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

ja ja, ga ik nog doen!!!
x
Nikki
:wink:

OlavTorkson

Begrijp me goed, ik ben niet tegen godsdienst, ik ben alleen tegen het massale misbruik van het geloof van mensen zoals dat voorkomt bij de drie grote "wereldgodsdiensten" (christelijk woord voor de godsdiensten die nog een beetje op de hunne lijkt, qua monothe
BRUIF to the world!

Nikki

nou heb jij weer een heel verhaal Olav...., :lol:  :lol:  :lol:

maar ik heb het wel gelezen hoor!!!
Nu ik weer!!!!! :lol:  :lol:  :lol:
Nikki
:idea:

OlavTorkson

Het enige verschil is, dat wanneer
BRUIF to the world!

Nikki

nou dat valt ook wel weer mee hoor!!!
:lol:  :lol:  :lol:
Nikki
:arrow:

Faust VII

hindoeisme.......

ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor, maar hoort daar ook het kastestelsel bij? :oops:

boedisme is inderdaad zeker mooi, maar dat is dan ook geen godsdienst maar een geloof! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

tis trouwens bhoedisme (geloof ik) maar dat maakt niet uit!!!

En verder weet ik het ook niet!!!
Nikki
xxx
:roll: