weer/nog steeds pfeiffer!!! homeopaat? Help!!

Gestart door cindy, 18 mei, 2005, 21:25:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cindy

Hoi Allemaal, Ben al lang niet meer op de site geweest. Op het laatst komen er toch een beetje dezelfde vragen. Maar ik heb gisteren de uitslag van mn bloed gehad en ik heb NOG STEEDS pfeiffer. Heb het anderhalf jaar geleden gehad maar ben toen gewoon doorgegaan en niks rusten enz. Toen ging het in de zomer/herfst wel beter en dacht dat ik ervan af was.   Maand of 3 geleden weer dezelfde klachten maar kon volgens de huisarts geen pfeiffer zijn omdt ik dat al gehad had,maar naar een beetje aandringen weer geprikt en WEER pfeiffer.Dat was dus 3 maanden geleden. Nu dus weer geprikt en nog steeds pfeiffer. Normaal gesproken is het ongeveer na 6 weken uit je bloed,heb je vaak nog wel de klachten maar is het virus weg bij mij dus nog steeds niet.  Gaat wel iets beter maar nog niet van harte. Wie heeft er ook al 2x pfeiffer gehad? Of heeft chronische pfeiffer? Of duurde het ook veel langer dan noprmaal voordat het uit het bloed was? De kans bestaat dat ik dus een chronische vorm ervan heb en er dus heel mn leven last van kan houden of dat het bijv elke winter terug komt.Maar ik hoop dat ik gewoon extra lang erover doe en dat ik er dus wel vanaf kom,moet er niet aan denken dat ik hier heel mn leven mee zit. Ben kei moe,reageer veel dingen af op mn vriendje en ik doe al ruim 3 maanden geen leuke dingen meer.

Wie weet er een goede homeopaat of iets anders in de buurt van Denbosch / eindhoven. Geloof daar niet heel erg in maar wil nu alles proberen. Heb nu wel al homeopatsche druppeltjes,maar die werken nog niet echt.

HELP!!!!

groetjes cindy

maaike

Waarom ga je niet een keertje naar een acupuncturist? Die kan je misschien helpen wat meer energie te krijgen. Het lijkt mij een beter idee dan een homeopaat, gezien er naar acupuncturisten onderzoek met een positief resultaat is gedaan en naar homeopaten niet. Ik geloof niet 100% in homeopathie, maar ik denk dat er wel wat in zit. Maar als je er niet in gelooft, zou ik er ook niet echt heen gaan geloof ik.

Als je een acupuncturist gaat uitzoeken, wel even checken of ie bij de Nederlandse acupunctuur vereniging (ofzoiets) is aangesloten. Je moet namelijk wel een goeie hebben!

Sterkte ermee.

nilly

ik ga zelf vanmiddag naar een meneer die accepunctuur doet.
Hij gaat kijken of hij me een beetje kan helpen dus ik ben benieuwd
mischien is het een tip om ook naar iemand te gaan die accepunctuur doet.
Ik weet niet waar je presies woont maar in ravenstein zit een goede cor vd broek