een westerling met pfeiffer

Gestart door bert, 24 april, 2005, 11:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert

Gm mede lotgenoten. :)  :)
Het valt mij op wat ik in het verleden ook vaak meegemaakt heb dat veel mensen uit het westen van het land zich zelf graag mogen horen praten om de aandacht naar zich zelf toe te trekken.
Op vele landelijke bijeenkomsten waar ook mensen uit den haag rotterdam of amsterdam bijeenkwamen voor opleidingen zie je het zelfde.
Hier op dit forum ben ik er nu ook weer een tegen gekomen maar deze doet het dus in schrift.
Opzich zelf niks mis mee, maar het onderwerp waar het mee begint dwaalt gewoon erg af.
Maar ja je moet toch wat, als je de hele dag voor je pc zit.
Maar goed ga zo door olaf op naar de 500 zou ik zegen alleen te hopen dat je dan ongeveer beter bent, om je opleiding af te maken.
Dit is ook niet negatief bedoelt, alleen het is iets wat mij opvalt.
Mensen beterschap :lol:

zus

Jaha, wij hebben onze eigen praatgrage westerling. Zo'n attractie mag niet missen op een forum!

:?:

OlavTorkson

Okee... ik voel me enigzins... eeh... is dit nou een compliment of...?

*snapt er nu echt niks meer van*

Ik wil graag mijn moeder bedanken die mij al die tijd gesteund heeft, en me niet van de pc afsleurde, en mijn lieve vriendin die nu wel niet meer m'n vriendin is maar van wie ik toch heel veel hou. En natuurlijk jullie, mijn trouwe fans *houdt trots zijn "Praatgrage-westerling-van-het-forum"-beker omhoog*. Deze heb ik aan j
BRUIF to the world!

Faust VII

ach, zo kom je nog eens wat te weten van elkaar, toch? :mrgreen:

wie had gedacht dat Olav een butler had die voor hem don quichotte (of was het nou san diego?) bruisend bronwater haalt, het duurtste wat er is! 8)

en gezien het aantal berichten per dag zou je mij eigenlijk wel kunnen zien als praatgrage boeah uit t oosten..... :oops:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

En de award voor "Praatgrage boeah uit het Oosten" gaat naar... wie zal het worden... Zus of Faust?

Je kan n
BRUIF to the world!

Faust VII

of sms "BOEAH ON" naar 3636! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Ja, dat bedoelde ik. Deelnemers zijn trouwens niet uitgesloten van stemming, Faust. Gasten wel. (Om te voorkomen dat je 200 x met een andere naam gaat stemmen)
BRUIF to the world!

zus

Laat de verkiezing beginnen:

Stem op Zus, dan heb je het oosten (Hengelo), westen (Leiden) en nu midden (Amersfoort) van het land gehad! Dan hoeven we alleen nog maar prijzen voor het noorden en zuiden uit te reiken...

marieke

*stelt zich beschikbaar voor het zuiden*

juffie

het oosten(omgeving arnhem) kan ook.. alleen post ik niet zo heul veul als zus, dus laat ook maar zitten  :P

Faust VII

en wie niet op mij stemt krijgt te maken met de holtense geitenmaffia! :twisted:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

zus

Citaat van: "juffie"het oosten(omgeving arnhem) kan ook.. alleen post ik niet zo heul veul als zus, dus laat ook maar zitten  :P

Dan ga ik wel voor midden nederland. Mogen jij en Faust strijden om de eer in het oosten...

juffie

Citeeren wie niet op mij stemt krijgt te maken met de holtense geitenmaffia!
nou.. hier word ik wel bang van.. lief van je zus, maaaar ik twijfel nog over mn deelname  :wink:

zus

Om eerlijk te zijn: ik werd een beetje bang van holtense geitenmaffia... dan trek ik me toch terug uit het oosten  :roll:

juffie

*kijkt op de kaart of zevenaar wel echt alleen bij het oosten hoort* anders kon ik onder een andere categorie..shit echt oosten misschien een hele andere: bijvoorbeeld 3 km afstand van duitsland ofzo

OlavTorkson

Citaat van: "zus"Om eerlijk te zijn: ik werd een beetje bang van holtense geitenmaffia... dan trek ik me toch terug uit het oosten  :roll:

Ehm... stelletje schijterds... zo is het natuurlijk niet democratisch meer, he? Dan kan ik beter gelijk Faust VII uitroepen tot winnaar!

Ik heb trouwens nog geen enkele stem ontvangen in mijn inbox... Vinden jullie dat de jury (dat ben ik dus) mee mag stemmen?
BRUIF to the world!

Bert

Zijn er nu helemaal geen mensen hier uit het hoge Noorden.
Of is het daar echt zo gezond wonen :P
Kom op mensen aanmelde,

Lizzy

Weet niet waar dit tpic op slaat ?!

Nina


Faust VII

hier wordt gestreden om de eer! 8)

Kijk, int westen gaat het er natuurlijk om wie de meeste bling bling heeft, maar hier int oosten wordt je status afgemeten aan het aantal geiten! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Lizzy

ja idd bling bling :wink:

juffie

enn het aantal hectare land om je huis heen  :P

OlavTorkson

Ik heb geen blingbling en ik zeg er maar ff bij dat geiten niet mee mogen stemmen!
BRUIF to the world!

zus


OlavTorkson

Jouw katten wel! *blijkt plotseling wel h
BRUIF to the world!

zus

*zusje, de kat van zus, begint spontaan te spinnen*

OlavTorkson

Dat reken ik als een stem voor jou. De stand is nu
BRUIF to the world!

zus

*Hobbes, de broer van zusje, de kat van zus, begint ook te spinnen... maar dat is waarschijnlijk omdat 'ie net tonijn heeft gehad*

OlavTorkson

Rekenen we ook goed. Faust! Je staat achter in de peilingen!
BRUIF to the world!

Faust VII

*de 200 geiten die zich hebben verkleed als kat beginnen massaal te blate........euh, ik bedoel massaal te spinnen voor Faustje! :mrgreen: *
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Hm... ik verdenk hier iemand van vals spel... maar ik kan niks bewijzen. De stand is 200 voor Faust tegen 2 voor Zus.

*ziet hoe
BRUIF to the world!

Faust VII

oke, oke, ik beken :oops:

maak er dan maar 199 tegen 2 van! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

*begint Faust z'n katten te tellen om te kijken of het er wel 199 zijn*

1, 2, 3, 4... 5.... ... 6... ... hm... ik dacht dat je alleen van schapen tellen moe werd... 7... 6... nee, nee, 8! 9... *valt in slaap*
BRUIF to the world!

Faust VII

nee, niet alleen van schapen tellen wordt je moe.........

pfeiffer kan soms ook wel eens vermoeiend zijn! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Oh ja... damn! Dan heb je t
BRUIF to the world!

marieke

zal ik ze dan maar gaan tellen???

OlavTorkson

Ja. En even tussen ons... ik vermoed vals spel. Controleer even of het wel
BRUIF to the world!

Faust VII

het was toch de bedoeling dat het katten waren??????????? :?
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

zus

*verkleed Hobbes en zusje als geit*

Bobbels en gusje, mijn huisgeiten, staan blatend bij de computer! Weer twee stemmen voor zus!

(Nog maar 98 verkleedpartijtjes te gaan en ik sta weer voor  :D )

Faust VII

ehm, 196 hoor! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"