een westerling met pfeiffer

Gestart door bert, 24 april, 2005, 11:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Typen is niet hetzelfde als met de hand schrijven... en de jury kan de echtheid van het document vaststellen...
BRUIF to the world!

Faust VII

oke, is goed, kom maar een keertje langs dan om de echtheid te bepalen! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Stuur maar op als je de TPG vertrouwt... tzou me niks verbazen als hun geiten zich tegen je zouden keren. Telecommunicatie- en Post-Geiten houden namelijk niet zo van de geitenmaffia.
BRUIF to the world!

Nikki

FAUST, ik stem nog steeds op jou!!!

(gaan ze nu niet dubbel tellen??????
:twisted:  :twisted:  :twisted:

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Nikki

Dat is jammer!!!!
:cry:  :cry:  :cry:

marieke

trouwe aanhangers en trouwe gei...... katten! (en hier en daar een beetje intimidatie 8) )

hmmm
volgens mij is dit ook tegens de regels...

olav???

OlavTorkson

Bij deze krijgt Marieke een volmacht om wetten en regulaties op te stellen.
BRUIF to the world!

zus

En bij deze trek ik me terug... ik kan gewoon niet tippen aan de gigantische hoeveelheid (lange) berichten van Nikki...  :?

bert

een beetje dom kletsen via msn kunnen jullie natuurlijk ook doen, houd je deze forum tenminste vrij van het domme geleuter. :twisted:

zus

Hey Bert, ik begrijp dat je je nogal ergert aan het vaak off-topic gaan op dit forum. Dat kan inderdaad wel wat minder. Toch is het volgens mij ook wel leuk om op dit forum een aantal draadjes te hebben waar je gewoon een beetje dom kunt kletsen. Misschien kunnen we proberen de serieuse draadjes serieus te houden en draadjes zoals deze te houden om gewoon wat lol te maken. Ik probeer daar de laatste tijd in ieder geval wat meer op te letten...

marieke

heej zus trek je nou niet trug.... volgens mij lag je voor op faust in de peilingen...

ow en olav.... ik kan die wetten en regels niet zo mooi als jou hoor :oops:

OlavTorkson

Citaat van: "zus"Hey Bert, ik begrijp dat je je nogal ergert aan het vaak off-topic gaan op dit forum. Dat kan inderdaad wel wat minder. Toch is het volgens mij ook wel leuk om op dit forum een aantal draadjes te hebben waar je gewoon een beetje dom kunt kletsen. Misschien kunnen we proberen de serieuse draadjes serieus te houden en draadjes zoals deze te houden om gewoon wat lol te maken. Ik probeer daar de laatste tijd in ieder geval wat meer op te letten...

Mee eens! Dit topic is sowieso vanaf het begin af aan al volgespamd, en iedereen weet dat het er hier niet serieus aan toe gaat. Zelfde geldt ook voor "Het 500e topic" en "Geheel off-topic" waar het niet echt over Pfeiffer gaat.
Ik probeer net als Zus ook bij de serieuzere topics zelf ook serieuzer te blijven, hoewel Faust af en toe gewoon niet serieus genomen kan worden. Dan moet ik er echt even wat van zeggen, sorry.

Trouwens... Zus... ik hoop dat dit een deel was van je verkiezingscampagne? Dat je je nu heel kwetsbaar en bescheiden opstelt om vervolgens met honderden stemmen terug te keren? Dat moet morgen, daarna is stemmen niet meer mogelijk! Je staat momenteel nog voor. Sterker nog, met mij als jury heeft Faust eigenlijk gewoon geen kans. Tenzij er geen andere deelnemers zijn.
Hoewel... ik begin mezelf nu toch echt lullig te vinden. En Faust spamt al bijna net zo veel als ik. Tsja... eeh... nou... ik heb zelf nog steeds niet gestemd... maar Zus! Je staat met 4-1 voor! Als Marieke ook stemt met 5-1!

Marieke, het maakt niet uit hoe het er uit ziet. Als ik het beter kan, doe ik het wel beter :P
BRUIF to the world!

zus

Vooruit, vooruit, ik ben weer verkiesbaar  :D

('t was wel een beetje een doorzichtige verkiezingsstunt he...)

OlavTorkson

Daar gaat het niet om. Als je maar kiezers wint!
BRUIF to the world!

Nikki

en ik stem nog steeds op Faust.......,

Zus: heb je ook inmiddels gelezen dat gisteren naar de dokter geweest omdat ik mijn lever nog wilde laten controleren (gisteren!!!) (nooit geprikt in die periode) en dat dat al in de uitslag zat (zeer uitgebreid onderzoek gedaan!!!) en dat mijn lever helemaal goed is???

Ik voel mij een gezegend mens en voor mij een gezegende Koninginnedag!!!

Dit wilde ik je nog even vertellen!!!

Zo komt het als een "'schock"" op je dak, ben je er een week mee bezig geweest (ik) en is het weer weg, zo is het dus lett. en fig. gegaan!!!

En nu ga ik de Koningin kijken!!!
Dag dag,
Nikki
:P

overigens (en daar heeft Olav helemaal gelijk in, goed idee die spam-hier topic om nog even off te topicen (volgende keer in de goede topic olav, dat beloof ik je!!!, heb ik net vandaag bericht gekregen dat ik mijn huurverlaging per 1 juli 2005 erdoorheen heb gekregen!!!
(met allerlei toestanden huurcommissie en weet ik wat allemaal, yes, de huurverlaging is er doorheen!!!
Scheelt me zo E 40,-- per maand (tel uit op jaarbasis...) en dat is mooi dus dat zat me ook nog mee!!!

Zo Olav, laatste keer (beloof ik!!!) off-getopiced (je hebt helemaal gelijk!!!) en een prettige Koninginnedag!!!
Nikki
:P

zus

Fijn dat je lever helemaal ok is! Veel plezier vandaag dan nog.

marieke

hmmmm....


op wie zal ik stemmen..... :twisted:

ZUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geit134

meheh!

ik stem op fauhaust!

* gaat weer verder met gras eten *

Leoni

ik snap dr niks van, hoezo stemmen waarop?

Nikki

goed de topic lezen!!!
:twisted:

zus

Citaat van: "marieke"hmmmm....


op wie zal ik stemmen..... :twisted:

ZUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dank!

Maaruh, Olav... was de sluiting van de verkiezing niet dit weekend? Dus wat is de uitslag?

OlavTorkson

Ik denk dat Zus met een gigantisch grote meerderheid gewonnen heeft. Gefeliciteerd, Zus! Je bent nu officieel "Praatgrage Westerling van het Jaar 2005" *daverend applause*
BRUIF to the world!

zus

*is trots en viert een bescheiden feestje met Hobbes en Zusje*

juffie

euhmm oosterling toch  :P

Faust VII

ik gebruik mijn vetorecht om deze verkiezingen te ontbinden! :evil:

hertelling van de stemmen! :evil:

blaat! :evil:

waarom katten wel maar geiten niet! :evil: DISCRIMINATIE! :evil:

ach, en anders gaan we gewoon verder met de verkiezing van grootste spammer.......... met m'n 16+ berichten per dag kan dat gewoon niet verloren worden! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Anonymous

Ja, volgens mij ook oosterling. Olav was al de westerling als ik het goed heb...

Goed, tijd voor de volgende verkiezing: wie is de grootste spammer? In de race zijn: Faust, Nikki en ???

marieke

faust jij hebt geen veto-recht

btw..... wat d88 jullie van meest praatgrage-zuiderling....???

Faust VII

en toch vind ik het discriminatie :cry:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

pfff helemaal niet.....

ze heeft gewoon eerlijk gewonnen...

Faust VII

waarom katten wel en geiten niet? :cry:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

omdat geiten alleen maar mekkeren...

Faust VII

das nie waar! :shock:

geiten zijn heel emotionele sociale intelligente beesten hoor...... :cry:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

ik hoor ze alleen maar mekkeren anders...

Faust VII

dan moet je eens met een geit gaan praaaaaten, dna kom je er vanzelf achter wat voor wereld zich wel niet verborgen houdt achter die sikken en allesetende herkauwmonder! 8)

komt er over een paar jaar een nieuwe nederlandse film: The goat whisperer :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

ok al zoiets ze herkauwen...

das niet fatsoenlijk, dus kunnen ze ook geen fatsoenlijk oordeel vellen (marieke logica)

Faust VII

nee katten dan, die lopen haarballen uit te kwakken! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

ik ben jury... ik beslis...

staat trouwens in de regels dat geiten niet mogen stemmen

Faust VII

wacht maar tot ik naar Meldpunt Discriminatie stap....... die zullen hier wel het spreekwoordelijke stokje voor steken! :evil:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

en wat dacht je dan van paarden???

Trouwens ik wil nog steeds naar de film (helemaal vergeten te gaan....), Pirates of the Caribbean, (zo heette die toch,

o helemaal vergeten en toen wilde ik gaan en was ie al weg...,
dat/die had ik wel graag willen zien,

iemand geweest???

en wat betreft de strawberry cuppancake (volgens Faust) kom ik nog wel op terug.......,
(die heb ik ook nog niet gezien.....,
Nikki
:P