een westerling met pfeiffer

Gestart door bert, 24 april, 2005, 11:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

zus


OlavTorkson

Citaat van: "Faust VII"het was toch de bedoeling dat het katten waren??????????? :?

Hallo! Ik heb Pfeiffer... je weet dat een veelvoorkomend symptoom daarvan is dat je dingen door elkaar haalt...
BRUIF to the world!

OlavTorkson

Citaat van: "zus"*verkleed Hobbes en zusje als geit*

Bobbels en gusje, mijn huisgeiten, staan blatend bij de computer! Weer twee stemmen voor zus!

(Nog maar 98 verkleedpartijtjes te gaan en ik sta weer voor  :D )

Oh, j
BRUIF to the world!

zus

:D Dankjewel! Zo'n opsteker kon ik vandaag wel gebruiken...

Nikki

ik kom alleen maar meer te weten over Pfeiffer.....,

(na het lezen van.......,

deze topic........,

ik zal maar niet zeggen waar ik vandaan kom!!!
(ahem........,

will be continued tomorrow!!!
Prettige nachtrust en goede nacht toegewenst voor alles en iedereen!!!

en ik stem op....,

FAUST VII denk ik!!!

Ga ik vanacht eens lekker over nadenken!!!
(als ik wakker ben!!!) :twisted:
Ciao!!!
Nikki  :twisted:

ik word helemaal vrolijk door deze site.........,

truste!!!!

marieke

joeppie... ze word hier vrolijk van....

anyway...
ik heb ze geteld
en tsja.....

ze deden een beetje vreemd....

ik weet niet goed wat ik ermee aan moet....

hullup!!!!!!!!!!!!!

OlavTorkson

trap er een op z'n staart: als-ie heel hard miauw roept is het een kat. Als-ie blaat is het een geit of schaap. Als z'n vermomming afvalt is het ws. ook een geit...

Maar doe ze geen pijn! Dat is zielig!
BRUIF to the world!

marieke

als je ze op hun staart trap dan doe je ze al pijn...

zal ik er anders een muis tussen door laten l;open... wel zo'n opwind muis, geen echte, ander s is het zielig....

OlavTorkson

Wel een echte! Wel een echte! *leeft helemaal op in zijn onredelijke haat jegens muizen*
BRUIF to the world!

marieke

neej sorry... vind ik vel te wreed.... die muis kan er niks aan doen , stel dat er echte katten tussen zitten...

ik zal het wel es proberen....

OlavTorkson

Verkleed je anders zelf als muis! Dan kan je altijd als er een echte kat aankomt je vermomming afgooien!
BRUIF to the world!

marieke

ik ben klein maar  niet zo klein....

ff btw.... geen van de ''katten'' reageerde op die mechanische muis....ze bleven maar een beetje rare geluiden maklen en gras eten...

hmmm... wat zeggen we daarvan olav???zijn wel errug rare katten...

marieke

of heeft faust zelf iets op te biechten.....

Faust VII

hurray! een eerste stem! :mrgreen:

ik wil iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt.....tja, wat kan ik zeggen, dit is een heel emotioneel moment....... t wordt me allemaal teveel :oops:

maar even over op de orde van de dag: moesten het nou katten, geiten, schapen of zwitserse rockbands zijn om mee te doen met de verkiezingen? ik snap er geen enkele sikkepit van! ik krijg nog eens een sik van deze toestand! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

mensen mogen stemmen, katten ook, duitse rockbands ook, maar schapen niet...

Faust VII

jah, nou weet ik nog niet of ik die 200 geiten voor niets heb lopen verkleden! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

geiten mogen ook niet stemmen....

Faust VII

o jah, juist............

dan waren het dus geen verklede geiten maar katten met blaatverschijnselen! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

hmmm hoe verklaar jij het apathische gedrag van de ''katten'' naar de muis toe en het consumeren van gras??

*buigt over de bank en kijkt streng*

Faust VII

oke, hier is de reden waarom mijn katten niet wild werden van jou muis: ze hebben het niet zo op mechanische muizen, die zijn zo moeilijk weg te kauwen! :mrgreen: (ja, soms lees ik alles wel goed door)

en wat betreft het eten van gras.......tja........euhm, dat doen ze om hun gebit schoon te houden! jah, dat is het! want in gras zitten namelijk allemaal handige stoffen die je ook terugvind in prodent enzo! 8) want als kat moet je toch echt wel kunnen bling-blingen met je gebit! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

ik ken het oosten wel........,

:lol:  :lol:  :lol:

OlavTorkson

Allemaal oplichters. (Op Zus na, natuurlijk)
BRUIF to the world!

zus

Dankje, dankje... *Hobbes en zusje zetten een feestmutsje op*

Faust VII

jij durft ons eerlijke geitenmaffia van valse praktijken te beschuldigen? :shock:

pas maar op voor bloeddorstige geiten als je de volgende keer in een donker steegje loopt! :twisted:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

zus

*Feest mutsjes beginnen een beetje af te zakken en Hobbes en Zusje krijgen knikkende knietjes*

Nikki

oplichters, in het Oosten???

Echt waar???

(Gaarne zie ik uw reactie tegemoet.....,

(en ik stem nog steeds op Faust!!!

:!:

OlavTorkson

Zus... ehm... totdat die 199 geiten van Faust door de mand gevallen zijn (grote mand) staat hij met 200 - 4 voor op jou.
DOE ER WAT AAN! IK WIL NIET DAT FAUST WINT! *wordt nu wel h
BRUIF to the world!

zus

Ik werk eraan, ik werk eraan...

*Gaat op zoek naar een heleboel motorvriendjes die zullen gaan stemmen*

Faust VII

kijk, daar moet je het van hebben in deze wereld! :mrgreen:

trouwe aanhangers en trouwe gei...... katten! (en hier en daar een beetje intimidatie 8) )

ach, niet getreurd zus, als dit 2de kamer verkiezingen waren had je altijd nog 3 zetels gekregen! :wink: eentje voor jou, eentje voor hobbes en dan nog eentje om je voeten op te leggen! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

Citaat van: "Faust VII"jij durft ons eerlijke geitenmaffia van valse praktijken te beschuldigen? :shock:

pas maar op voor bloeddorstige geiten als je de volgende keer in een donker steegje loopt! :twisted:

hoho maffia???

GEITENmaffia????

sorry ik heb het regelement nog eens door genomen en geiten en maffia mogen niet meedoen...

angezien het dubbel is verlies je zelfs stemmen :twisted:

Faust VII

neenee, zo gemakkelijk gaat dat niet! :x

Olav is hier de jury! :mrgreen:

en je hebt natuurlijk bewijzen nodig......... gnagnagna! :twisted:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

ik ben hulp je van olav in deze zaak...

Faust VII

he, daar zie ik anders helemaal niet staan in de reglementen! :x

(
//www.reglementen.nl/geiten
)

ik vermoed vals spel bij de jury! :evil:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Ik heb het opgezocht in de reglementen (dwz: ik heb het opgeschreven in de reglementen)

CiteerWetboek van verkiezingscampagnes voor de "Praatgrage Oosterling van het Jaar"
Sectie 17B, paragraaf 3, subparagraaf 1
Wanneer bij een verkiezingscampagne criminele instanties, zoals bij voorbeeld de maffia, of grote groeperingen evenhoevigen, zoals bij voorbeeld geiten, worden gebruikt om kiezers te bedreigen, mag de jury de volgende acties ondernemen:
Primo: De desbetreffende criminele instanties en/of evenhoevigen wordt het actief stemrecht ontnomen
Secundo: De persoon waar zij voor stonden wordt het passief stemrecht ontnomen
Tertio: De criminele instanties en/of evenhoevigen en/of de persoon waar zij voor stonden mogen permanent uitgeschakeld worden

Nou... ik ben een milde jury, dus ik zal me alleen aan de eerste van de drie houden. Dat wil zeggen dat de stand nu Faust VII: 1 tegenover Zus: 4 is.
BRUIF to the world!

Faust VII

heel leuk om voor rechtertje te spelen he? :x

maar volgens mij is er nog steeds niks bewezen! 8)

dus bij deze is de stand toch weer 200 tegen 4! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

zus

Heb net weer een stuk motor gereden  :D  en het goeie nieuws: ben 196 andere motorrijders tegengekomen die naar me hebben gezwaaid... als dat geen stemmen zijn...

OlavTorkson

Het spijt me zeer, beste Faust (nee hoor, eigenlijk spijt het me helemaal niet) maar volgens sectie 17B, paragraaf 3, subparagraaf 1 van het Wetboek van verkiezingscampagnes voor de "Praatgrage Oosterling van het Jaar" heb jij je schuldig gemaakt aan het bedreigen van kiesgerechtigden met behulp van criminele instanties en/of evenhoevigen. Dat is een strafbaar feit, en ook bewezen, gezien je je eigen post niet kan verwijderen.

Citeerpas maar op voor bloeddorstige geiten als je de volgende keer in een donker steegje loopt! :twisted:

Sorry... mag ik je er trouwens op wijzen dat ik volgens subparagraaf 2 van hetzelfde artikel gerechtigd ben om naar eigen mening redelijke straffen uit te voeren bij herhaaldelijk voorkomen van deze overtreding?

P.S. nog tot zondag de tijd om te stemmen! Eigenlijk moet een officiele stem via mijn berichten inbox. Maar ja... kennelijk snapt niemand dat, maar laat ik dan zeggen dat een stem in mijn inbox in ieder geval meegerekend wordt. Ik ga niet alle topics afzoeken of er iemand nog op Faust heeft gestemd (lijkt me sterk)
BRUIF to the world!

Faust VII

ehm, ik denk dat we het hier over een truerige miscommunicatie hebben...........

dat wads namelijk geen bedreiging, maar een goedgemeend advies, je kan maar nooit weten he, met die loslopende geiten (waar ik niks mee te maken heb) tegenwoordig! :oops:

ik weet, een beetje een ongelukkig gekozen smiley erachter gezet, maar ga je me echt straffen omdat mijn hoofd je niet aanstaat? :? dat zou een treurige dag zijn voor de vrijheid van het individu en balkenende....... en een winstgevende dag voor de plastische chirurgie......... mmmmmzzz ik verdenk Olav ervan te zijn omgekocht door de plastische-chirugie-lobby! :shock:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

*schrijft gauw verder*
CiteerWetboek van verkiezingscampagnes voor de "Praatgrage Oosterling van het Jaar"
Sectie 18, paragraaf 1, subparagraaf 1
Het verdenken van de jury, of een lid van de jury, van oneerlijkheid, oneerbiedigheid, of enige vorm van omkoperij door middel van monetaire of enige andere middelen, is toegestaan.
Subparagraaf 2
Een verdenking uitspreken, of op andere manier openbaar maken, is all
BRUIF to the world!

Faust VII

CiteerHet verdenken van de jury, of een lid van de jury, van oneerlijkheid, oneerbiedigheid, of enige vorm van omkoperij door middel van monetaire of enige andere middelen, is toegestaan.

daar staat dus dat hetgeen wat ik heb gedaan is toegestaan! :mrgreen:

schrijf die 3de paragraaf maar, daarin zullen dan de straffen staan die jij moet ondergaan! 8)

ps: heb inderdaad een origineel van een handgeschreven brief waarin bewijs staat, maak je maar geen zorgen! (of juist wel) :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"