Hoe snel merk je dat je pfeiffer heb ?

Gestart door *, 20 april, 2005, 18:42:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Als je pfeiffer heb en met iemand kust hoe snel merkt die gene dat hij/zij het ook heeft  
Kan dat dezelfde dag nog?
weet iemand dat?

zus

Dezelfde dag is wel heeeeeel erg snel... ik denk dat dat eerder psychische oorzaken heeft.

Meestal is de incubatietijd (de tijd dat je er ziek van wordt) minimaal 2 weken. Kan ook veel langer duren (2 maanden).

*

Oke dankje :D

ik denk ook wel dat het heel snel is

OlavTorkson

zeker niet binnen een week.
BRUIF to the world!

marieke

vooral niet as je nagaat dat de incubatie tijd (de tijd van besmetting tot symptomen) minimaal 2 weken is...

OlavTorkson

BRUIF to the world!

marieke

ik had gelezen van min 2 weken tot max 2 maanden :P

OlavTorkson

Hm... maakt het heel veel uit? Zullen we het op een compromis gooien? 10,5 dagen!
BRUIF to the world!

Faust VII

valt t jullie ook al op dat echt alles en iedereen wat anders beweerd?

dokter, encyclopedie, behulpzame tantes, internetsites, leute op dit forum....... allemaal zeggen ze wat anders :?
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Sommige dingen zegt iedereen, zoals: geen alcohol, naar je lichaam luisteren en natuurlijk het verschilt per persoon!
BRUIF to the world!

Faust VII

ja, dat klopt, maar bijvoorbeeld de incubatietijd, dat lijkt me toch iets dat tussen vaste getallen ligt? maar overal wordt wat anders beweerd :?
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Faust VII

kort maar krachtig antwoord 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

komt denk ik omdat de meeste maar wat gokken en anderen dat herhalen....???

toch wel vaaag als je bekkijkt dat ik ergens (weet niet meer waar) heb gelezen dat pfeiffer op kanker na de meest onderzochte ziekte is :?

juffie

:idea: offff.. omdat er gewoon niks te bewijzen is, omdat er vele varianten zijn, de een het ernstiger heeft dan de ander, er geen medicijn (nog niet, als ik laborante was was dat het eerste wat ik ging doen nu ik weet hoe kut dit is) op gevonden is er allemaal andere verschijnselen zijn, en sommige doktoren het niet eens willen erkennen wat natuurlijk belachelijk is!!

OlavTorkson

Citaat van: "marieke"komt denk ik omdat de meeste maar wat gokken en anderen dat herhalen....???

toch wel vaaag als je bekkijkt dat ik ergens (weet niet meer waar) heb gelezen dat pfeiffer op kanker na de meest onderzochte ziekte is :?

Van mij mogen ze best wat meer tijd aan kanker besteden, hoor. Pfeiffer valt kennelijk toch niks aan te doen, waarom zou je het dan nog verder onderzoeken? Het is bovendien niet tot extreem zelden dodelijk, en kanker lijkt me toch echt wat meer onderzoek waard.
BRUIF to the world!

Nina

Ik denk dat Marieke bedoelt onderzoek om de diagnose te stellen.
En niet wetenschappelijk onderzoek om een medicijn of genezing te vinden.

juffie

ik beodle het ook sarcastisch met dat ik dat zou onderzoeken.. ik vind kanker ook meer onderzoek waard, dat is gevaarlijk en pfeiffer stukken minder indd

OlavTorkson

Citaat van: "Nina"Ik denk dat Marieke bedoelt onderzoek om de diagnose te stellen.
En niet wetenschappelijk onderzoek om een medicijn of genezing te vinden.

Oh. Ik dacht van wel. Marieke?
BRUIF to the world!

Nina

Kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor. maar het lijkt me sterk dat er naar pfeiffer evenveel wetenschappelijk onderzoek gedaan wordt.

Faust VII

tja, ik zou ook zeggen dat ze eigenlijk met man en macht kanker zouden moeten onderzoeken........

maar misschien heeft t gewoon geen zin om met meer man eraan te werken (dat alleen de slimsten eraan werken ofzo) en dat er dus ook nog onderzoek naar andere dingen zoals pfeiffer verricht kan worden

tis maar een gokje 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"