Hoofdmenu

pfeiffer

Gestart door marli, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marli

ik vraag me af of ik even naar de dokter moet gaan,ben nl niet zo,n dokterfan,maar mijn klachten blijven aanhouden ben moe,heb keelpijn,opgezwollen klieren,voel me soms echt afgemat,en dat duurt nu ongeveer al een maand,nu heeft mijn collega de ziekte van pfeiffer gehad,is daar ook mee door gelopen,en is nu inmiddels ook weer beter.vraag me af of ik het nu ook heb.of die kans erin zit.bedankt vast groetjes marli

anne marije

jah je hebt cker kans dat je het hebt! bij mij begon het met opgezwollen klieren en daarna kreeg ik koorts..op aandringen van mijn moeder had ik een bloedtest gedaan (wat ik dus volkomen onnodig vond) maar ik dacht ach dan is mijn moeder ook weer tevreden. tot mijn schrik werden we diezelfde dag nog gebeld over dat ik de ziekte van pfeiffer had. ik ben op internet veel informatie gaan verzamelen en ben er heel wat wijzer over geworden...ook weet ik dat als je niet voorzichtig bent en zoals jij er heel veel last van heeft dan moet je heel geod uitkijken en goed naar je lichaam luisteren als je dat niet doet en gewoon doorloopt en doorgaat met de dagelijkse dingen dan heb je kans dat het chronisch word. als je even verder rondkijkt op dit forum zie je een aantal mensen die door het niet luisteren naar je lichaam al een jaar hebben!
ikzelf heb et nu 3 weken maar ik voel er niks meer van doordat ik een week plat gelegen heb! (natuurlijk heeft niet iedereen het een jaar door de oorzaak die ik noemde want dit virus reageert op elk lichaam anders! in ieder geval veel sterkte! en ga je testen dan ben je zelf ook weer veel zekerder! doeiii
groetjes anne marije!! :D ;D