Pfeiffer hebben zonder het zelf te weten?

Gestart door Frank, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frank

is het mogelijk dat je zelf pfeiffer voor langere tijd hebt zonder het zelf te weten? Ik heb nu ongeveer 3 weken een vriendin en vorige week zijn symptonen opgedoken die kunnen wijzen op pfeiffer (Haar dokter vermoed dat dat het is, bloedtest moet nog komen).
Ik ben zelf beetje na gaan denken en ik herinner dat ik me in rond kerst heel lichtjes ziek werd. (Ik ben gewoonlijk zeer zelden ziek). Dus ik dacht dat ik misschien zelf het virus al langer meedroeg

Gast

Jazeker kan dat! Er zijn een heleboel mensen die niet weten dat ze Pfeiffer hebben gehad en het toch hebben gehad. Zo iemand was overigens mijn moeder: toen zij een keer werd getest op iets, werd haar verteld dat ze al Pfeiffer had gehad, terwijl ze helemaal van niets weet.

Overigens denk ik ook dat mijn familieleden Pfeiffer hebben gehad maar er niets van hebben gemerkt, vanwege de besmettelijkheid van Pfeiffer.

Het is per persoon afhankelijk hoe Pfeiffer wordt ervaren en hoe ziek je er van wordt.

anne marije

jah dat kan heel goed..
ik wist het zelf eerst ook niet totdat ik koorts kreeg maar toen wist ik het eigenlijk nog niet ...en week later op aandringen van mijn moeder heb ik een bloedtest gedaan en we werden diezelfde dag nog gebeld over dat ik het had. als mijn moeder mij niet had aangedrongen had ik het ook nooit geweten!!
na een week op bed hebben gelegen voelde ik me weer normaal nu voel ik me kiplekker en kan ik alles doen wat ik wil... maar ik heb et virus nog wel! vanmiddag ga ik lekker winkelen.Als ik me goed voel(en ik word ook helemaal niet meer snel moe) dan doe ik de dingen die ik leuk vind want de dokter heeft tegen mij gezegd... luister naar je lichaam en dat ben ik nu ook aan het doen! ;D  ;)