Het 500e topic.

Gestart door OlavTorkson, 18 april, 2005, 12:26:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Toch opvallend... dat er vanaf 19-12-2003 zoveel mensen hier zijn gekomen om steun te zoeken bij elkaar. Meer dan 3000 berichten, bijna 200 geregistreerde gebruikers, a hell of a lot Gasten, toch behoorlijk populair.
500 topics... reden voor een feestje? Jammer dat iedereen ziek is. Ik zal de uitnodigingen niet versturen.
BRUIF to the world!

Anonymous

laten we allemaal thuis een klein feestje houden en toch op tijd naar bed gaan  :)

OlavTorkson

Heel goed idee. En dan vertellen we op het forum hoe we genoten hebben van het feest!

*bakt een taart*
BRUIF to the world!

Anonymous

whahah lol :D k laat mijn moeder een appeltaart voor me bakken :P dom gelul :P mzzl

OlavTorkson

Tis anders wel zielig voor de mensen met een keelontsteking die niet kunnen eten...
BRUIF to the world!

juffie

de mensen met keelontsteking geven zichzelf een kadootje, die hoeven geen taart, maar een nieuwe gitaar of piano of fiets of auto of skates ofzo, voor als ze weer beter zijn.. omdat zij nog zielig zijn mogen zij dat iets grootser

zus

Boehoehoe... feestje zonder een wijntje  :(

OlavTorkson

tsja... druivensap dan maar...
BRUIF to the world!

oude vrouw

Als ik niet ziek ben dan droom ik wel eens dat ik wel eens een tijdje mezelf zou willen vervelen en wat rond hangen. Het is al jaren geleden dat ik dat gedaan heb. Nu zit ik mezelf al weken in de weg omdat ik me stierlijk verveel en niet goed voel. Het leven gaat langs me heen en is niet meer groter dan de 4 muren van mijn huis. Dus als ik druk ben met werk en mijn gezin en al die andere dingen die een mens zonodig wil doen zou ik mijn huidige situatie een feestje vinden. Nu stel ik me een feestje voor met een lekker flesje wijn, kaasje, nootje etc. M.a.w. ik grijp er dubbel langs.

OlavTorkson

Maaaaar... er is vast ook wel iets goeds te bedenken... tmaakt niet uit wat, voor mij part zoiets onorigineels als "er is geen oorlog hier" of "we leven in een welvaartsland", wat je als reden voor een (drankloos) feestje kan gebruiken.
Feest zit in je hart, wat je doet boeit niet, als je je er maar goed bij voelt.

(whooow... dat klonk wel heel diepgaand... ik word bang van mezelf)
BRUIF to the world!

zus

Citaat van: "OlavTorkson"Feest zit in je hart, wat je doet boeit niet, als je je er maar goed bij voelt.

Hmm, zelfs zonder drank word ik misselijk van dit feestje ;-)

OlavTorkson

BRUIF to the world!

zus

Zullen we 't dan maar aan de pfeiffer toeschrijven?

OlavTorkson

Das wel een van de schadelijkere effecten dan...
BRUIF to the world!

maaike

dankjewel ;).
*koopt taart*

de hele site is sowieso de laatste tijd in 'populariteit' gestegen (dwz: er komen steeds meer bezoekers). Maar misschien zijn dat gewoon veel forumbezoekers die steeds via de site gaan, hahaha.

*proost*!

OlavTorkson

Site? Welke site? Oh ja... er was een site... :P
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: "OlavTorkson"Site? Welke site? Oh ja... er was een site... :P

...was....

er was, er is en er zal zijn... ? ofzo?

Gisteren toevallig de drukste dag van de laatste tijd: volgens nedstat 437 bezoekers op de homepage (jeetje, wat veel :oops: (maar niet heus ;)). Maarja, hoeveel unieke bezoekers dat zijn, dat weet ik niet...

zus

Zullen we allemaal even naar de homepage gaan en heel vaak op refresh klikken? Hebben we weer een reden voor een feestje :-)

OlavTorkson

Open ik een nieuw topic: de 500e bezoeker op de site!
BRUIF to the world!

maaike

Haha. Van mij mogen jullie, hoor ;). Ik heb wel ietsje meer dan 500 bezoekers op de site gehad ;) (tot nu toe bijna 40000). Is ook wel iets om te vieren, toch? ;).

zus

Zeker! O, en Olav zit bijna aan de 300 berichten, ik m'n rijbewijs...

OlavTorkson

Citaat van: "maaike"Haha. Van mij mogen jullie, hoor ;). Ik heb wel ietsje meer dan 500 bezoekers op de site gehad ;) (tot nu toe bijna 40000). Is ook wel iets om te vieren, toch? ;).

Sorry, 500e bezoeker op een dag, bedoelde ik.
Pas bij de 50000 bezoekers (of refreshes) gaan we
BRUIF to the world!

Faust VII

"500 topics... reden voor een feestje? Jammer dat iedereen ziek is. Ik zal de uitnodigingen niet versturen."

Bwhahahahhahahahahahhaha! veeg mij op! loop me echt rot te lachen om die opmerking 8)

maar goed, we kunnen er toch altijd een slaapfeestje van maken? :P
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Ik vin slaapfeestje wel een goeie. Ga ik tegen m'n ouders zeggen: mam, pap, ik ben morgen weg: ik heb een slaapfeestje met een stel Pfeifferlijers. :D:D
BRUIF to the world!

OlavTorkson

Citaat van: "zus"Zeker! O, en Olav zit bijna aan de 300 berichten, ik m'n rijbewijs...
BRUIF to the world!

Faust VII

je zit bijna aan de 333, das dus echt tijd voor een feestje! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Het is toch wat... weet je dat jullie me aanzetten tot het plegen van een misdaad? Dat is strafbaar!

(Is spammen een misdaad?)
BRUIF to the world!

Faust VII

:shock: nou ben je dus over de 333 gegaan! :shock:

BOEFJE!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Faust VII

333 berichten bij je naam zou toch een reden zijn om niet meer te posten!

zijn er ook geen mensen meer die zeuren dat je loopt te spammen ofzo

maar goed, daar is het nu te laat voor, op naar de 444 dan maar 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

Citaat van: "OlavTorkson"Tis anders wel zielig voor de mensen met een keelontsteking die niet kunnen eten...

wat dacht je van IJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ijstaart, waterijs, sorbet, softijs, milkshake....of witte druivensap met ijs....

OlavTorkson

Ik kon op een gegeven moment niet eens meer ijs eten... zullen we ze anders een massage geven? Ik kan heel goed masseren! (Zegt m'n klas tenminste... ik was tijdens de Rome-reis de officiele masseur en heb heel 5VWO gemasseerd)
BRUIF to the world!

Faust VII

I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

we gaan het nu toch niet over trauma's hebben he??

want dan heb ik er zo nog wel een paar honderd...

*zit in een hoekje*

OlavTorkson

Citaat van: "Faust VII"H
BRUIF to the world!

zus

Volgens mij wil Olav minstens 666 berichten hebben geplaatst. Dan is het pas echt tijd voor een feestje  :twisted:

bert

En het werdt een slaapfeestje toch?
Maar gezien de gemiddelde leeftijd denk ik dat het een spannend slaafeestje kan worden.
Dit moet zorgvuldig voorbereid worden.
Denk aan onze relatie's (of was jij je al serieus aan het voorbereiden Olaf)
maar goed ik houd mij aanbevollen

OlavTorkson

Das niet grappig :( en Olav is met een v
BRUIF to the world!

Faust VII

nou je t zegt, klinkt zeker bekend :roll: maar volgens mijn spiegilator moet ik het allemaal verwerken ofzo 8)

t zal vast wel een spannend slaapfeestje worden, maar dan zonder mij! :mrgreen: ik lig namelijk binnen de korste keren te ronken :P behalve als ik een paar pallets coci cola achterover sla natuurlijk! 8)

waarom gebruik ik zo veel smileys eigenlijk? :oops: zal t toch eens aan m'n spiegilator vragen 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Heej, hallo... tis juist de bedoeling dat je slaapt. Tis niet voor niets een slaapfeestje!
BRUIF to the world!