Het 500e topic.

Gestart door OlavTorkson, 18 april, 2005, 12:26:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Faust VII

en die DRs. dan? :?
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

o ze/men denkt wel eens dat ik een Drs ben (en dat ben ik helemaal niet!!!) omdat ik zo snel dingen kan "'klem" zetten zoals sommigen dat noemen en dat ik dan even mensen test you snappe???

weet niet hoe ik het helemaal moet uitleggen (geen drs) maar mensen beamen mij weleens als slim omdat ik heel snel dingen zie enzo etc etc

nou snap je het een beetje want weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen want nogmaals ik ben geen drs.

maw er wordt dan gedacht dat ik een drs ben maar dat ben ik niet!!!

Groetjes,
Nikki
:?:

Faust VII

oke, duidelijk, rest mij nog 1 vraag! 8)

wat IS een Drs? :oops:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Een Doctorandus. Dat heet tegenwoordig Bachelor. (Zoals Doctor tegenwoordig Master heet. - niet te verwarren met Dokter)

Even als reactie op eerdere berichten: ik ben een overtuigd athe
BRUIF to the world!

zus

Citaat van: "OlavTorkson"Een Doctorandus. Dat heet tegenwoordig Bachelor. (Zoals Doctor tegenwoordig Master heet. - niet te verwarren met Dokter)

Uhh... doctorandus (drs.) vroeger is hetzelfde als master nu. Doctor (dr.) word je pas wanneer je promoveert. Als bachelor ben je dus nog helemaal niets ;-)

Faust VII

en hoe sta je tegenover het geloof, Olav? (niet te verwarren met godsdienst uiteraard! 8) )
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

Drs = doctorandus

mocht ik willen dat ik dat was daar heb je wel een aantal jaartjes studie voor nodig.

HBO = beter!!!

Maar ik ben geen echte studiebol, en jij???

(zit op school begrijp ik (Faust VII) maar wat???

 :roll:
Nikki

Faust VII

6VWO 8)

maar ga volgend jaar HBO doen, de opleiding die ik wil is er niet op universitair niveau! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

zus

Nikki, waarom zeg je dat hbo beter is dan de universiteit? Het zijn twee verschillende opleidingsniveau's die een verschillend doel voor ogen hebben...

Nikki

nee zus, dat bedoel ik niet!!!

HBO is en zou beter voor mij zijn (en meer haalbaar!!!) dan universitair!!!

Dat bedoel ik ermee!!!

En Faust, wat voor opleiding ga je doen???

Nikki
:)

Nikki

ga je een berenopleiding doen???

(Faust..,

hihihi.........,
:lol:

Nikki

beren-hbo opleiding,

hihi.......,
:lol:

Nikki

nog leuker...,

b-hbo..,

beer-hbo
of hbo-beer,

hihi....,

Nikki gaat slapen, (moe) truste en weltrusten voor straks!!!
xxx
:oops:  :oops:  :oops:
Nikki

OlavTorkson

Citaat van: "zus"
Citaat van: "OlavTorkson"Een Doctorandus. Dat heet tegenwoordig Bachelor. (Zoals Doctor tegenwoordig Master heet. - niet te verwarren met Dokter)

Uhh... doctorandus (drs.) vroeger is hetzelfde als master nu. Doctor (dr.) word je pas wanneer je promoveert. Als bachelor ben je dus nog helemaal niets ;-)

Oh joh. Ik snap er weer geen flikker van (obviously)
BRUIF to the world!

Faust VII

ja, en dan zou ik geen bachelor zijn maar een berelor of een bachebeer! 8)

maar ik ga de opleiding "Game design and development" in Hilversum doen..... Computerspelletjes maken! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

ja ja....,

berelor, nog leuker!!!

Ik heb je site bekeken (Faust VII, leuk, chill site, enige, hardstikke leuk en die van Olav ook, wat een leuke foto's optreden, enig!!!

Kom ik nog wel op terug!!!

Nikki is voorlopig even weg en is straks vanmiddag/vanavond terug!!!

Bye bye,
prettige dag vandaag iedereen (dat hoop ik dan maar.....,
groetjes
Nikki
:lol:

Nikki

ps olav,

kan me helemaal voorstellen (zoals je gisteren ook beschreef) dat je je frusti voelt (zo zeg ik het maar even) nadat ik je foto's heb gezien.

Nu heb ik een nog beter beeld!!!

En van Faust ook!!!

Overigens Faust, in Markelo (ja ja,
heb ik ook nog familie wonen (echt waar......., ook heel leuke mensen

en in Enschede ook!!!

Maar Markelo is natuurlijk nu wel even wat leuker (gezien je site) maar Enske (Enschede is ook leuke familie!!!)

Moet nu echt weg,
Tot nader, later,
Bye bye & prettige dag!!!
x
(mag nu weer zoenen.........,
Nikki
:oops:

Faust VII

leuk dat je op m'n site kijkt! 8)  (hoewel er weinig zinnigs op te zien is)

een beter beeld van mij? :roll: had je dan waarschijnlijk verrast zeker (iedereen die me eerst via fori kent en dan pas picto of echt ziet vind me heel anders dan ze in gedachten hadden, vreemd altijd :? )

maar waarom is markelo gezien m'n site wel even wat leuker? (ik snappi weer eens niet) :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

Citaat van: "Faust VII"ja, en dan zou ik geen bachelor zijn maar een berelor of een bachebeer! 8)

maar ik ga de opleiding "Game design and development" in Hilversum doen..... Computerspelletjes maken! :mrgreen:

is dat op de HKU????

want mijn vriend wil daar naar toe en dat is ook in hilversum, maard dan 3d design...

Faust VII

ja, dat is daar! 8)

schijnen wel heel strenge toelatingseisen te zijn....... :oops:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Over strenge toelatingseisen gesproken: mijn ex-zangeres heeft net te horen gekregen dat ze is toegelaten voor de auditie van de Rockacademie in Tilburg (Anouk, Krezip en eigenlijk alles wat Nederlands en goed is). Er zijn 40 mensen (van de 160 inzendingen) uitgekozen, en daarvan worden er uiteindelijk 8 doorgelaten.
Ik ben heel erg trots op mijn zangeres (want eigenlijk is ze natuurlijk gewoon m
BRUIF to the world!

Faust VII

bwhahahahahahhaha! goed bezig kerel! jah, daar mag je wel een beetje trots over zijn! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

ik bedoel, zag het nodige o je site wat betreft Markelo en denk dan ja daar heb ik affiniteit mee want daar woont ook familie van mij....., snap je???

Dus dat trekt me eerder (heb ik meer mee!!!) dan Enschede en Enschede vind ik zo ver weg te ver maar so far so good!!!!

Dusszzzz snap je???

Nikki is moe, gelunched met een vriendin en vanmiddag naar de banenmarkt (getverdemme) op het arbeidsbureau geweest.

En heb het nu wel even gehad!!!

Maar het ging nog allemaal aardig goed en ook (voordat die vriendin kwam) huis schoongemaakt enzo etc, dus het gaat allemaal wel goed!!!

Toch HEEEEEEL blij dat ik het niet meer heb, dat is nog wel het belangrijkste!!!

Het is wel heel gek allemaal, Pfeiffer gehad, niet weten dat je het hebt gehad (en dan ook nog lange tijd!!!) (nogmaals wel logisch allemaal maar heb ik al uitgelegd!!!) en dan ben je getest en heb je het niet meer (tot voor 3 maanden terug,

heel idioot, ik kan er nog steeds niet aan wennen!!!
raar en echt zoiets van ???

kan je/jullie dat ook voorstellen???

Maar nogmaals heel blij dat ik het niet meer heb!!!
(daar ben ik nog wel het meest blij om!!!)

Trouwens Faust ik vond je site ontzettend leuk hoor, leuk zo met een tal vrienden en al die praatjes erop enzo etc (wat je/men leuk vind etc etc) enig!!!

Groetjes,
Nikki
xxx
:oops:  :oops:  :oops:

Faust VII

nee, ik kan me inderdaad nog steeds niet voorstellen hoe het moet zijn om gigiantisch last te hebben van pfeiffer zonder dat zelf echt te weten..... :oops:

toen ik eenmaal wist dat het pfeiffer was, voelde ik me (psychologisch) al stukken beter: eindelijk een verklaring!

maar jij hebt je er gewoon helemaal doorheen geslagen zonder er rekening mee te houden, krediet! :mrgreen:

(en bedankt voor de complimenten over de site 8) )
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

ja Faust, snap nog steeds niet hoe ik me er doorheen heb geslagen want ik heb zoveel gedaan, je hebt geen idee!!!

het gaat gewoon een beetje langs je heen snap je, net alsof je het niet gehad hebt...., (snap je zo''n idee..., echt zo van he???, huh??? en dan ben je er ook nog vanaf....,???? (helemaal gek natuurlijk, tot voor 3 maanden terug.....,

mijn vriendinnen roepen nou dat kan er ook wel bij na wat ik allemaal heb meegemaakt maar zien het wel!!!

Minder leuk wat ik heb meegemaakt (toen had ik dus ook al Pfeiifer) mijn Papa is 2 jaar terug overleden en heeft (niet schrikken) zichzelf van kant gemaakt, (heel verdrietig.....,
(dat dringt ook nog niet helemaal tot me door, dat kan je ook niet bevatten

dus mijn vriendinnen (na het horen vd Pfeiffer) riepen en roepen, dat kan er ook nog wel even bij....,

maar ik ben heel blij nogmaals dat ik het niet heb en dat het nu duidelijk is!!!
Dat schept bij mij (ook psychologisch!!!) een stuk rust!!!
Maar desalniettemin nog steeds heel raar, echt zoiets van ???

Hoop dat je niet schrikt van het verhaal van mijn Papa maar het is toch echt gebeurd!!!
Heeft niets met Pfeiffer te maken maar ook alleen na dat gedoe van mijn werk kreeg ik dat er bovenop, (oktober 2002 mijn kontrakt (na een procedure van een jaar met mijn oude baas dus) ontbonden en vervolgens overlijdt mijn Papa in januari 2003 en zo ging het maar even door allemaal,

dus wel even genoeg voorlopig!!!

Maar dat kan je toch nooit zeggen...,

mijn moeder roept alleen maar (nu) en je bent er nog zelf uitgekomen ook, die had ook zoiets van ???

en als je dat dan allemaal leest, nu, op de site heb je echt zoiets van ??? en huh, dan komt er wel veel op je af en heb ik af- en toe zoiets van uh??? mijn god....,
en dan moet je (ik) dat zelf ook nog even uitvinden, (want ik had natuurlijk geen idee), heel gek allemaal

dus mijn vriendinnen roepen ook het is nu wel eventjes genoeg maar dat kan je toch nooit zeggen!!!

en dan hoor je opeens allerlei verhalen van mensen die ook Pfeiffer hebben gehad, niet mis!!!

Ik spreek je wel weer!!!
Tjuus,
Nikki

ps hoop niet dat je schrikt van dat verhaal van mijn Papa maar het is echt gebeurd!!!
Dan weet je dat ook even!!!
xxx
Nikki
:oops:  :oops:  :oops:

Nikki

ik moet je wel zeggen tijdens die Pfeiffer periode kreeg ik van die hele rare aanvallen (kan ik niet beschrijven, uitleggen en heel vaak gehad) waarbij ik daarna alleen maar moest slapen (en die had ik nog nooit gehad dat soort aanvallen

maar omdat ik een lage bloeddruk heb (beter te laag dan te hoog, maw hij is wat aan de lagere kant) kan je ook fainten (flauwvallen) en wegraken en flauwtes krijgen

en ik heb epilepsie dus dacht ik in eerste instantie dat het epilepsie was maar langzamerhand begon het tot me door te dringen dat het geen (deze aanvallen) geen epilepsie waren, mijn lichaam was gewoon op en ik was gewoon moe en ik moest soms daarna 2 dagen slapen!!!
1 dag zoiezo (volgende dag) en 2e dag ook en daarna steeds minder, dat waren van die hele rare aanvallen!!!

En toen ik hoorde dat ik Pfeiffer had werd het me opeens duidelijk want dit soort aanvallen had ik nog nooit gehad.

Gewoon een stop van je lichaam!!!

Heb jij dat weleens gehad???
Gr.
Nikki
xxx

Nikki

of zoiets???
(zulk soort aanvallen of flauwvallen???

ik hoor het wel!!!
x
Nikki
:oops:

Faust VII

nee, gelukkig niet, sinds ik weet dat ik pfeiffer heb doe ik het heel rustig aan, om flauwvallen en dat soort dingen te voorkomen.........

en schrikken deed ik wel hoor, toen ik over je paps las........ :oops: het spijt me echt voor je....... ik ken wel meer kinderen die het helaas met 1 ouder moeten doen, maar dat heeft te maken met kanker......... dit lijkt me nog veel moeilijker........... :(

in ieder geval heel veel sterkte toegewenst met de dingen waar je nu mee bezig gaat!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Zo shit man... jeez... das wel een tikkie erger dan Pfeiffer. Wat vreselijk voor je.
BRUIF to the world!

Nikki

nou dat is ook wel heel triest maar ga niet vertellen hoe het gebeurt is dat doe ik liever niet.

Het is nu 2 jaar verder en ik heb zoiets van ???, dan sta ik bij zijn graf en heb zoiets van moet dat nou waarom heb je dat nou gedaan zag je het nou echt helemaal niet meer zitten etc etc etc, soms gaat het gewoon langs je heen!!!
En er gaat van alles langs je heen!!!

dat is heel triest hoor want het komt elke dag terug elke dag (ik probeer er heus niet elke dag aan te denken) en bij elk evenement (ik bedoel bijv. bij trouwen, kinderen krijgen verhuizen, het komt elke keer terug,

mijn zus had een kindje (haar eerst kind) en dat kind was 9 maanden, als je je eerste kleinkind dan niet eens meer ziet staan en voor m'n zus is het zo triest, die was helemaal van de wereld en logisch ook, zo triest en verdrietig dat kan je niet uitleggen!!!

Het kindje is nu 3 en het is een beeldig kind echt waar en ik heb (zelfs ik terwijl het niet eens mijn eigen kind is) zoiets van djiezus, het is zo''n mooi leuk en lief kind dan denk je ook dat gaat echt door merg en been hoor dat wil je niet weten!!!
Dat kan je gewoon niet uitleggen wat voor een verdriet dat is!!!

Ja heus mensen met een ziekte ook, een vriend van mij is net zijn vader verloren aan kanker, binnen 3 maanden was hij overleden dat is ook heel snel gegaan

maar zelfdoding daar kan je gewoon niet bij echt niet, ik kan het zelfs nu (2 jaar later) nog niet eens beseffen en heb ik echt zoiets van ???
dat gaat nooit meer weg.....,
en het is ook heel gek, echt hoor, ik kan het niet uitleggen!!!
Maar in en intriest en heel verdrietig, dat kan en valt niet uit te leggen echt niet!!!
(en hij was pas 62....,

het erge is nog (en dat is het enige wat ik erover kwijt wil) hij heeft het ook nog (en nou niet schrikken) de avond voor zijn verjaardag gedaan.
Hij wilde niet meer jarig zijn.
Natuurlijk nog gekker, zit je op zijn verjaardag de crematie te regelen met de hele familie met alle ooms en tantes!!! (nog idioter, op zijn verjaardag dat was ook allemaal heel gek...., (eerst gecremeerd en daarna urn begraven) te idioot voor woorden!!!
Maar verder wil ik het hier bij laten!!!

Maar dan weten jullie het even!!!

Overigens wat betreft het Oosten, ik heb ook 4 jaar in het Oosten gewoond, in Zwolle...., (samengewoond met mijn vriend middels ex na 7 jaar dus dat is ook wel jammer maar we zijn nog wel goed bevriend.

Dus over het Oosten gesproken......., :P
x
Nikki

Nikki

toen wist ik nog niet dat ik Pfeiffer had.....,

:P

OlavTorkson

is goed. Ik begrijp hieruit dat je het er liever niet over hebt.
BRUIF to the world!

Nikki

nee verder niet!!!
:?
Nikki

Nikki

verder liever niet!!!
:?

marieke

Citaat van: "Faust VII"ja, dat is daar! 8)

schijnen wel heel strenge toelatingseisen te zijn....... :oops:

mijn vriend moet een spel maken, een brief schrijven een portfolio maken en op gesprek komen...

OlavTorkson

Een spel maken lijkt me echt chill... het bedenken en uitwerken (in je hoofd) dan. Niet het urenlang programmeren achter de pc, dat lijkt me saai.
BRUIF to the world!

marieke

een kaartspel... met kaarten en ondergrond plus spelregels.... en het moet portable zijn, zodat je het bv. in de trein ofzo kunt spelen....

maar nou heb ik net gehoord dat hij zich ook heeft ingeschreven bij gamesdesign...

OlavTorkson

oh, dat is helemaal cool! Pc-games ontwerpen is lol, maar
BRUIF to the world!

marieke

Klaus Teuber????

geen idee wie dat is,maar goed dat wten wel meer mensen niet neem ik aan... maar goed het lijkt hem wel leuk en we zullen zien hoe ver hij het brengt en of hij uberhaupt aangenomen wordt....

Faust VII

jah, inderdaad! voor mijn toelating moest ik ook een bord- of kaartspel maken. Had toen een heel lelijk kaartspel gemaakt, maar gelukkig was de rest van mn portfolio van een dermate hoog niveau dat ik toch toegelaten werd! :mrgreen:

trouwens, die opleiding is best breed, als je helemaal geen zin hebt om veel achter de computer te zitten maar liever de dingen in je hoofd bedenkt en anderen het laat uitwerken, kan dat ook! zo ga ik het in ieder geval doen! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"