Het 500e topic.

Gestart door OlavTorkson, 18 april, 2005, 12:26:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

janneke

Citaat van: "OlavTorkson"Over strenge toelatingseisen gesproken: mijn ex-zangeres heeft net te horen gekregen dat ze is toegelaten voor de auditie van de Rockacademie in Tilburg (Anouk, Krezip en eigenlijk alles wat Nederlands en goed is). Er zijn 40 mensen (van de 160 inzendingen) uitgekozen, en daarvan worden er uiteindelijk 8 doorgelaten.
Ik ben heel erg trots op mijn zangeres (want eigenlijk is ze natuurlijk gewoon m

marieke

Citaat van: "Faust VII"jah, inderdaad! voor mijn toelating moest ik ook een bord- of kaartspel maken. Had toen een heel lelijk kaartspel gemaakt, maar gelukkig was de rest van mn portfolio van een dermate hoog niveau dat ik toch toegelaten werd! :mrgreen:

trouwens, die opleiding is best breed, als je helemaal geen zin hebt om veel achter de computer te zitten maar liever de dingen in je hoofd bedenkt en anderen het laat uitwerken, kan dat ook! zo ga ik het in ieder geval doen! 8)

ben jij al toegelaten???? mijn vriend heeft vandaag een brief opgestuurd naar de toelatingscommissie over een toelatingsgesprek...

Leoni

waarom snap k niet wat gespamd en n of topic betekend:$?

Faust VII

Citaat van: "marieke"
Citaat van: "Faust VII"jah, inderdaad! voor mijn toelating moest ik ook een bord- of kaartspel maken. Had toen een heel lelijk kaartspel gemaakt, maar gelukkig was de rest van mn portfolio van een dermate hoog niveau dat ik toch toegelaten werd! :mrgreen:

trouwens, die opleiding is best breed, als je helemaal geen zin hebt om veel achter de computer te zitten maar liever de dingen in je hoofd bedenkt en anderen het laat uitwerken, kan dat ook! zo ga ik het in ieder geval doen! 8)

ben jij al toegelaten???? mijn vriend heeft vandaag een brief opgestuurd naar de toelatingscommissie over een toelatingsgesprek...

als we het over dezelfde opleiding hebben....... Game design and Development 8)

kan best hoor, er zijn 2 toelatingsmomenten, de ene was in maart en de andere pas in mei ofzo........... alleen als je je pas aanmeld bij de tweede loop je het risico dat er al een boel mensen zijn toegelaten en je dus moeilijker erbij komt......... (voor sommige opleidingen is een maximum aantal studenten)

Citaat van: "Leoni"waarom snap k niet wat gespamd en n of topic betekend:$?

ga naar mijn profiel en klik op de link 'alle berichten van Faust VII bekijken'. dan snap je gelijk wat beide betekenen! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

hoe lang duurt zo'n opleiding???

(die 3d nog wat?????

en in Hilversum, ken veel in Hilversum maar dat....,
(misschien nieuwe.......,
???
Nikki
:roll:

Faust VII

4 jaar! het is officieel een bachelor-opleiding, maar je kan in het laatste jaar nog een extra pakket erbij nemen en dan heb je gelijk je master! :mrgreen: best chill!
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

WAT????

4 jaar voor 'n beetje 3-d en????

en wat wil je dan daarna gaan doen???

bij Warner Bros Movie World gaan werken of zo???
8)

Nikki

ps wil je opleiding uiteraard niet "'afkraken"' hoor, uiteraard niet!!! (wat je zo graag wil.......,
moet je wel eff begrijpen hoor!!!
xxx
Nikki
:wink:

Nikki

lijkt me wel uitdagend idd!!!
:D

marieke

mijn vriend heeft gekozen voor het moment in mei dan denk ik..... anders weet ik het ook niet...

maar mijn vriend wil dus meer zoiets als final fantasy gaan maken... dat lijkt hem echt gaaf, maar dan moet hij nog veel oefenen....

Faust VII

Game design and development leidt je op tot maker van computerspelletjes...... dan kan je zelf kiezen of je je focust op het ontwerpen (veel bedenken in je hoofd), het uitbeelden (dus mooie plaatjes en beelden maken op de pc) of het daadwerkelijk maken (dus codes schrijven met computerprogramma's)

en ik ga dus voor het eerste! :mrgreen:

en ook handig om te weten: op dit moment is er echt een enorme vraag naar goed opgeleide computerspelletjesmakers, zowel in het binnenland als het buitenland! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

leuk....,

waar wil je naar toe, America????
:?:  :?:  :?:

ps wil je wel even waarschuwen, Hilversum is GEEN studentenstad hoor!!!
(wel veel opleidingen enzo) maar geen studentenstad a la Amsterdam, Utrecht, R-dam enzo etc dus tis maar even dat je het weet.....,

maar wel de media stad met alle platenmaatschappijen, tv studio's enzo etc. dat wel!!!

ook wel zo leuk vind ik altijd en genoeg uitgaansmogelijkheden en je zit zo in A'dam, Utrecht enzo etc!!!
(heel centraal!!!)
Nikki
:roll:

marieke

mijn vriend doet bij en gamedesign en development en bij 3d animatie aanmelden....

hij weet nog steeds niet wat hij het leukste vind....

maar goed als hij bij de een niet aangenomen word, kan hij (hopelijk) nog op de ander terugvallen...

Faust VII

nee, ik wil me aansluiten bij een heel succesvol nederlands bedrijfje dat hopelijk is opgericht door de eerste lading studenten die volgend jaar afstudeerd.......

en wat betreft hilversum, tjah, het is jammer, had zelf ook liever ergens anders gezeten, maar deze opleiding is alleen maar daar....... tis ook heel lastig met kamers vinden enzo :cry:

naja, ik zie wel hoe het loopt allemaal! 8)

en het is inderdaad heel handig om een toelatingsesamen te doen voor meerdere opleidingen, kan je altijd nog kiezen! :mrgreen:  (die tip werd door die lui zelf gegeven jah!)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

msschien dat mijn vriend later wel gaat emmigreren...

kan ik kiezen: meegaan of hierblijven...

Nikki

is die opleiding nieuw of zo???

eerste lading studenten die gaat afstuderen....,

en wat kamers betreft, ik weet ook niks, kan nog wel een vriendin vragen (zit zelf in de vastgoed/o.g. verhuur enzo maar ze verhuurt nu alleen maar appartementen en studio's en bovendien heel duur!!!) en die weet nog weleens wat maar ik kan je niks beloven!!!
Het is nl. (weet ik!!!) heel moeilijk!!!

Als ik iets weet geef ik het je door ok???
Maar nogmaals, kan niets beloven want het is heel moeilijk!!!
Maar als ik iets hoor zal ik het je doorgeven ok???
Nikki
xxx
:!:

Faust VII

ja, die opleiding bestaat over een paar weken precies 3 jaar! :mrgreen:

en superbedankt dat je je oren wilt openhouden voor het geval iemand toevallig iets zegt over een kamer in hilversum, dat zou me enorm kunnen helpen! ook als je niks vind, want dan weet ik tenminste dat het nog moeilijker is dan wat ik al dacht! 8)

en wat zou jij doen marieke? of wat denk je nu wat je dan zou doen? achterblijven of meegaan? 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

als ik iets weet laat ik het je weten!!!
Is het voor jou alleen of meerdere personen (1 of 2 personen???
Ik hoor het wel!!!
Nikki
:wink:

Nikki

nog een vraagje, wil je alles voor jezelf hebben (voorzieningen) of maakt het je niet uit of je eea moet delen (a la studentenhuis bijv., zo''n idee waarbij je de voorzieningen deelt!!!

Ook moet je heel snel reageren (of bellen indien je iets ziet, als je maar een afspraak hebt!!! want het is zo weg!!!

Laat maar weten!!!
(of je wil delen of alles voor jezelf enzo etc!!!
Gr.
Nikki
:arrow:

Faust VII

voor 1 persoon slechts, ga moederziel alleen naar hilversum :cry:

voorzieningen wil ik best delen, maar er moet wel een internetaansluiting aanwezig zijn...... wel zo handig voor m'n opleiding! :mrgreen:

nogmaals bedankt dat je moeite wil doen voor een ordinaire fdorumspammer als ik :oops:

(btw, heb je op msn toegevoegd..... maar daar kijk je niet zo vaak he? 8) )
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

o nu heb ik het antwoord al gelezen en msn kijk ik niet zo vaak (chat helemaal niet!!!) maar ik zal wel even kijken af en toe!!!
x
Nikki
:wink:

Nikki

ps je mag me wel mailen hoor op msn dan zie ik het wel tegemoet!!!
Groetjes,
Nikki

(maar chatten doe ik zoiezo niet!!!)
groetjes,
8)

marieke

hmmm...

i weet nog niet...

hij wilde eerst in amerika gaan studeren, en dan was ikm sowieso niet meegegaan... maar waarschijnlijk is het zo dat als hij afstudeert ik al een jaar gewerkt heb...of anderhalf...

we zullen zien. ik ben aant proberen niet l te ver vooruit te denken wat dat betreft, want dat doet mijn vriend ook niet... dxie had niet eens verwacht nu nog met mij samen te zijn, laat staan over  4 jaar...

Faust VII

lekkere kerel is dat! 8)

"huh, heb ik nog steeds met jou? ongelovelijk :roll: "

tis inderdaad een reuzetacktiek, gewoon niet tever vooruit denken! :mrgreen: (hoewel je m niet moet laten doorslaan zoals ik doe, ik kom er meestal pas zondagavond achter dat de volgende dag een proefwerkweek begint 8) )
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

hmmm... ach ja als je je pw's maar wel haalt... of een niet al te diepe onvoldoende haalt

Faust VII

nee, ik heb bijna geen leervakken meer, alleen maar snapvakken! :mrgreen:

daar hoef je niet zoveel voor te doen vantevoren, als je in de les maar goed oplet! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

nou ja zeg wat voor vriend heb jij???
(xcuse me that....,

zo heeft mijn vriend (middels ex) nooit tegen mij gedaan hoor in die 7 jaar dat we samen waren dan had ik m nl gelijk gedumpt....,

en ik zou maar idd niet te ver vooruit denken........,

hij mag toch wel in Amerika gaan studeren als hij dat wil (his life???

lijkt me wel,

mijn ex (wil eigenlijk naar Canada emigreren) (zijn grootste wens!!!) en vroeg (wilde hij eerder ook al maar ik zou toen niet kunnen (wegens omstandigheden) (maar dan zou ik hem absoluut alleen laten gaan ik kon en kan altijd nog later komen uiteraard!!!) en toen was het dus uit en toen vroeg ie nog aan mij of ik het erg zou vinden als hij ging emigreren,

tuurlijk niet, zijn leven, ik kom je wel een keer opzoeken!!!
En toen vroeg ie nogmaals of ik het echt niet erg vond en ik zei natuurlijk nee natuurlijk niet, jouw leven, your life, dus ga alsjeblieft je gang en ik kom je wel een keer opzoeken....,

nou dat vond ie helemaal geweldig,

zo kan het natuurlijk ook.....,
Nikki
:idea:

Nikki

nou jij bent wel redelijk slim (faust) als ik het zo snap,
haha,
suc6

en wanneer heb je examens???

ik ben ook wel zo iemand (nooit gestudeerd) (ja 1 vervolgopleiding (1 jaar) gevolgd maar daar heb ik ook geen fluit voor gedaan!!!) (en geslaagd!!!) als ik het maar snap en dan ging het altijd goed,
lekker makkelijk want je hoeft weinig te studeren en dat heb ik ook nooit gedaan!!!
(althans weinig dus!!!
Nikki

ps er werd me ook altijd geadviseerd om VWO te gaan doen en te gaan studeren (absoluut!!!) maar ik heb het nooit gedaan,

misschien moet ik daarom wel nu op HBO niveau gaan werken....,  :?:  :?:  :?: zou zo maar kunnen....,
(wat ik overigens niet heb (nooit gedaan) maar wel geschikt voor ben (dat wel, dat weet ik
maar er werd me zelfs Universiteit aangeraden (na VWO) maar dat heb ik ook nooit gedaan,

dus: geen studiebol.......,

en het idee dat ik nu nog eens een 4 of 3 jarige HBO moet gaan beginnen (aaargh....,

a) zou niet weten wat en
b) als ik al die lappen tekst zie ( :?:  :?:  :?: ) denk ik aaargh.......,

(misschien schrijf ik daarom allemaal van die lappen tekst nu,  8)
zou zomaar kunnen........,
:idea:

maar als ik dat zie denk ik ieieieiei ,
en dan pik ik nog (weet ik uit ervaring) alleen maar op wat belangrijk is,
(daar heb ik het tot nu toe altijd meer gered....,

suc6 met je examens!!!
Maar daar zijn we al van op de hoogte, (je mag een 3,5 voor je ex. halen, nou als je een 4 haalt wordt het nog naar boven afgerond ook???
(dan heb je nog een 6????
dan sta je wel hoog gemiddeld maar dat had ik ook met mijn examens (hoog gemiddeld!!!) ideaal en lekker makkelijk!!!
(en ben uiteraard geslaagd!!!)
dat vind ik wel relaxed als je zo je examens in gaat (hoog gemiddelde) is het toch ergens goed voor geweest het hele jaar!!!
en dan nog slagen!!!
suc6!!!
Nikki

Faust VII

bedankt, maar succes heb ik echt niet nodig hoor! :mrgreen: (kan misschien wel wat minder eigendunk gebruiken.... 8) )

best grappig jah, je hebt zelf een hekel aan lappen tekst, maar ondertussen zadel je ons er ook mee op! :roll: ach ja, ik stoor me er niet aan, filter ook alleen maar de belangrijkste informatie er uit! :mrgreen:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

zo doe ik het nl. ook altijd (belangrijkste info eruit halen...., (filteren!!!

altijd gedaan (lekker makkelijk!!!)

misschien nu nog mijn dat ik niet gestudeerd heb vandaar die lange lappen,

nou zeg maar zo zeg maar niks!!!!
:wink:  :wink:  :wink:

Faust VII

Citeernou zeg maar zo zeg maar niks!!!!

van alle personen op dit forum ben jij wel de laatste die het recht heeft om te zeggen 'ik zeg niks'! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

o dat is lief van jou!!!
x
Nikki
:oops:

ps heb je al gelezen dat ik nu gesolliciteerd heb als hotelassistente???
vanochtend gebeld en leek me onwijs leuk (ik heb het op je chillhok site gezet!!!)

dus we zijn maar weer benieuwd maar klonk wel leuk!!!
Vertel ik nog wel!!!
x
Nikki
:arrow:

Nikki

Nikki gaat slapen is onwijs moe (opeens) (werd het om 1/2 6 al, zo in ene en dat bedoel ik dat het mij dus zo in ene kan overvallen, ook wel eff genoeg gemaild maar gewoonweg meer moe!!!

Welteruste allemaal!!!
Bye bye,
Nikki
xxx
:cry:

Faust VII

o dollen, wist niet dat die opmerking van mij lief bedoeld was! 8)

hoop in ieder geval voor je dat je aangenomen wordt als je het echt een leuke baan vind, en dat ze je niet afwijzen omdat je teveel werkervaring hebt....... :roll:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Nikki

nou ja zo zag ik het (lief bedoeld!!!)
misschien niet your opinion maar dan zeg ik het maar even hoe ik erover dacht!!! (maar misschien bedoelde jij het wel anders!!!)

Ja we zullen wel zien wat baan betreft, dit is dus idem voor nop werken maar weet dat nog niet helemaal, die juf a/d telefoon zat al gelijk ja maar het worden meer uren (moet je altijd eff opletten!!!) dus misschien is het wel meer dan mijn uitkering en indien ja ben ik daar ook weer van af (van die uitkering) en dan gelijk vd sollicitatieplicht af (jippie, gaat je ook een keer vervelen..., die sollicitatieplicht (heb je nl als je uitkering hebt!!!)en werk ik toch en kan ik rustig verder kijken evt naar iets anders en anders maar minder werken (komt uit op parttime) en kan ik er altijd nog wat bij doen!!! (kan ook en weet wel wat!!!) en dat verdient heel goed dus zullen wel zien en leg ik nog wel uit!!!

Ben er dus nog niet helemaal uit maar eerst maar zien of ik op gesprek moet komen!!!
En aangenomen wordt want dit lijkt me wel wat leuks!!!!

eff puzzelen & we zullen wel zien en je hoort het wel!!!

je moet (heb ik gemerkt) wel de advertenties i/d gaten houden want: het en eea wordt mooier gemaakt dan het is (ze moeten het natuurlijk ook mooi naar buiten toe presenteren!!!) en dan kom je redelijk voor verrassingen te staan (zo ook met die vorige baan) dus eff i/d gaten houden!!! (maw: daar moet je wel opletten!!!) maar dit komt mij wel (omdat het alweer meerdere uren schenen te zijn!!!) wel goed uit.....,
maar dat had mijn oom (ja ja uit Markelo!!!) ook al gezegd (heb ik een goed contact mee met die oom!!!) die is nl. zo zakelijk als de pest en daar had ie me al voor gewaarschuwd (voor die advertenties mooier maken dan het is!!!) dus het is idd zo!!!
(mijn oom had dus toch gelijk want als er 1-tje ervaring heeft in zakendoen is hij het wel!!
Groetjes,
xxx
Nikki
:lol:

OlavTorkson

Zullen we (ff weer on-topic) dit topic ritueel verbranden als we bij het 600e topic zijn?
BRUIF to the world!

Nikki

ja ja goed, hou jij het maar bij!!!

Bruif to the world!!!

Gr.
Nikki
:wink:

OlavTorkson

572... nog maar 18 te gaan... waarschuw me wel ff h
BRUIF to the world!

Nikki

ja ja jij bent toch de topic on-ster???
??
Nikki
:lol:

OlavTorkson

Dat ligt eraan wat een "topic on-ster" is...
BRUIF to the world!