Relatie's & pfeiffer

Gestart door Anonymous, 02 mei, 2005, 12:15:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieke

je kunt het via een bleodtest zien of je pfeiffer hebt gehad... tenminste mijn vriend bleek het gehad te hebben.... je kan alleen niet zien wanneer dat je het dan gehad hebt.....

ach ja....

hetz ou kunnen dat ik het van hem heb gehad, maar kan ook van mijn zus of haar (inmiddels ex-)vriendje.....

ach ja, gelukkig heb ik zelf niemand aangestoken, tenminste niet dat ik weet...

Anonymous

Laten we niet vergeten waarom dit topic ook alweer ging!!

Zijn er mensen die een relatie hebben/hadden toen ze (of hun partner) pfeiffer kregen?? Heeft dit invloed gehad op jullie relatie? Zoja op wat voor een soort manier?

Mie

Het heeft zeker invloed op je relatie. Ik had pfeiffer toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, das nou 2 maanden terug. Je maakt dan sowieso een andere start, je bent niet gezond en kan niet alles doen door de vermoeidheid. Het is wel meteen een goede test; je weet niet hoe lang je er nog last van blijft houden dus je vriend/vriendin zal geduld moeten hebben voordat je alles weer kan ondernemen. Ook zal hij/zij veel rekening met je moeten houden. Dit geldt zowel voor relaties waarbij 1 van de 2 ineens pfeiffer krijgt, of, zoals in mijn situatie, je makaar op dat moment juist leert kennen.
Ik denk dat begrip erg belangrijk is in deze situatie. Gelukkig is die van mij heel begripvol, maar ken zat mensen die denken dat het allemaal wel meevalt. Ik weet wel dat als mijn vriend zo zou zijn, hij het meteen kon vergeten...

Nikki

ik heb geen idee, gehad toen ik met mijn ex was gewoon doorgezoend en vervolgens kreeg ik te horen dat ik al van de Pfeiffer af was (na testen) en mijn ex wil zich niet laten testen (vind het niet nodig!!!)

note: hij heeft een hoge weerstand en mensen met hoge weerstand kunnen dit ontlopen dus hij ziet wel!!!

Nikki
x

Nikki

verder geen ervaring mee wat dat betreft!!!

Nikki
:arrow:

Iertje

Ik heb al een hele tijd pfeiffer en ik ga dus echt niet zo lang niet kleffen he. Hij weet dat ik het heb en we hebben er over gesproken. Hij hefet het nog steeds niet gekregen en kan het nu ook niet meer krijgen omdat ik niet meer besnettelij ben. Mijn raad praat er met alkaar over.

OlavTorkson

Hij heeft er geen last van gehad.
BRUIF to the world!