Hoofdmenu

homeopathie

Gestart door Yvonne, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne

Een (klassiek) homeopaat kan wel heel veel doen aan de ziekte van Pfeiffer!! Ik ben zelf al heel lang moe nadat ik de ziekte kreeg. Er leek nauwelijks verbetering in te zitten. Sinds ik onder behandeling van een homeopaat ben, gaat het steeds beter.

Gast

ik ben ook naar een homeopaat geweest in die tijd, maar het hielp mij weinig.
weet je toevallig wat je voor iets krijgt?

mus

toen pfeiffer nog aantoonbaar was in mijn bloed ben ik ook bij de homeopaat geweest. ik moest toen eenmalig korrels slikken.
het werd daarna even erger, maar na een week had ik bijna geen last meer.
ik dacht dat ik er af was.
helaas na 2 maanden werd ik weer moe.
nu 1,5 jaar later blijkt dat ik nog steeds last heb van de na sleep.
ik ben naar een andere homeopaat gegaan, en die heeft vastgesteld dat door een zink te kort, mijn lichaam niet in staat is het virus weg te werken.
ik heb een helehoop verschillende pillen en druppels gekregen en ik ga hopen dat die wel helpen en dat ik eindelijk weer helemaal normaal kan functioneren.


Gast

hmmz en nou hopen dat die homeopaat wist waar ie het over had enzo.
ik heb idd ook zink geslikt toen ik pfeiffer had.
ik ben heel erg benieuwd!

Heleen

Hoi,

Ik heb nu ook al ruim 6 maanden pfeiffer. Aangezien de dokter me ook telkens maar weer naar huis stuurt dat ik maar moet uitzieken, ben ik vorige week ook naar een klassiek homeopaat geweest. Ik heb ook eenmalig korrels meegekregen, maar ik kreeg tijdens het gesprek het idee dat ze erg weinig van pfeiffer afwist.  Moet ik nu naar een andere homeopaat gaan? Of toch maar weer een paar weken afwachten om te kijken of die korrels inderdaad helpen. Kan er iemand advies geven?

Gast

ff afwachten en evt naar een andere homeopaat gaan, maar wel vertellen dat je al naar eentje bent geweest en het liefst ook wat je toen hebt gekregen, want dan kan die andere homeopaat daar rekening mee houden.

Gast

Hallo allemaal,

Ik ben 3 weken geleden naar een Homeophaat/iriscopist geweest en moet nu om de 2 weken terug voor controle en bijstellig van de medicamenten.
Ik heb nu tabletjes, zalf, druppeltjes voor te slikken en druppeltjes om te smeren gekregen. Een hele rits stinkende spulletjes!!!

Ik had bij hem het gevoel dat hij wist waar hij over sprak en hoop dat het allemaal aanslaat. Dat is nog even afwachten ;).

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes Patty

Gast

hmmz, ik ben benieuwd, ikzelf heb niet zulke hele goede ervaringen.

hopelijk is ie echt goed en weet ie echt waar ie het over heeft.

g

Graag wil ik even reageren op de homeopatische reacties. Fjn als het voor je werkt en als je een goede homeopaat hebt gevonden. Maar ik las ook berichten van mensen die waarschuwen voor 'kwakzalvers' en terecht. Maar ik wil jullie attenderen op de MBOG [Maatschappij ter bevordering van de orthomoleculaire geneeskunde]. Je kunt een lijst aanvragen met namen van artsen en therapeuten die hier bij zijn aangesloten zodat je zeker weet dat het betrouwbaar is. Het telefoonnr is: 050-4092738 in Noordlaren. Ik zou niemand aanraden om maar een beetje op eigen houtje middelen te gebruiken. Zonde van het geld en de moeite, maar laat goed na je kijken door een deskundige. Je mag me ook mailen voor meer info. geke.jansen@freeler.nl

vreemde naam

hallo,

ik heb nu ook al een dikke 3 maanden de ziekte van pfeiffer. Aangezien er nog steeds geen vooruitgang inzit, was ik het afwachten en uitrusten onderhand wel zat!
Ik ben toen maar weer naar de dokter gegaan en eindelijk gaf hij me wat anders mee dan de woorden: je moet uitrusten...  ;)
Ik heb een potje meegekregen met 200 granules. Het heet ailanthus glandulosa  ???  en het enige wat ik erbij te horen kreeg was dat het goed was voor mijn ziekte.
Maar ja, blij als ik was toen ik het doosje eindelijk in mijn handen had, zag ik op de bijsluiter helemaal geen informatie over het medicijn zelf.... :( alleen maar over homeopatische middelen...  :-/
Nu is mijn vraag: gebruikt iemand deze 'medicijnen' ook en zo ja: weet hij/zij misschien wat meer over dit product? het zo mij een stuk opluchten, aangezien ik nu maar wat aan het slikken ben waarvan ik niet weet wat het is....
Alvast mijn dank hiervoor,
groetjes

iwan

heb homeopatische middelen voorgeschreven gekregen:
Juglangina, Viola Equi, Rusta, en Berberax en Vitamine C 1000
tabletten, ik had niet echt veel op met homeopathie maar heb na een week toch wel het gevoel dat het  helpt, Vitamine C 1000 heeft niets te maken met de supermarktketen C-1000 maar de 1000 staat voor 1000 mg
berberax=voor de lever, 20 druppels per keer voor elke maaltijd
viola=afweersysteem + lymfeklieren,rusta=voor de innerlijke rust, van beide 20 druppels na elke maaltijd
Juglans=voor keel, neus en voorhoofdholte, 20 druppels voor het slapen gaan, alles te koop bij de reformwinkel