Hoofdmenu

kussen

Gestart door *, 13 april, 2005, 14:06:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Precies, je moet gewoon net zo lullig doen als ik: kus hem, en maak het uit. *vindt zichzelf een klootzak*
BRUIF to the world!

Lizzy


Faust VII

als je regelmatig met je partner zoent, en er wortdt op een gegeven moment vastgesteld dat je pfeiffer hebt, dan kan je gewoon door blijven zoenen......

als je partner niet immuum is, dan heb je die in de incubatietijd waarschijnlijk al besmet
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Faust VII

nee, dat was toch zo, als je het in je kindertijd al gehad hebt, dan heb je er geen last meer van als je opnieuw besmet wordt........toch? :oops:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Ja, maar dan ben je niet immuun, maar dan draag je het virus al. En je kan er altijd een tweede keer last van krijgen. Maar je hebt gelijk dat je maar
BRUIF to the world!

Faust VII

o, oke, dat wist ik niet.....

maar de kans dat je een tweede keer besmet raakt is niet groot toch? :oops:
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

OlavTorkson

Nogmaals... je kan niet een tweede keer besmet raken. Het virus kan w
BRUIF to the world!

Alex

Heb ik net een leuk iemand leren kennen, het zit er in dat het wat wordt maar ik mag niet zoenen  :(
Heb het 5 maanden mn keel is nog steeds rood, nog erg moe.
Maar niemand weet dus precies wanneer ik het wel mag??

Dit is echt verrot

Leoni

Citaat van: "Alex"Heb ik net een leuk iemand leren kennen, het zit er in dat het wat wordt maar ik mag niet zoenen  :(
Heb het 5 maanden mn keel is nog steeds rood, nog erg moe.
Maar niemand weet dus precies wanneer ik het wel mag??

Dit is echt verrot

voor de zekerheid naar de dokter gaan..
mijndokter zei dat ik nu met 6 weken ong. van de moeheid af kan zijn . maar ik zoen vaak met  n jongen waar ik verliefdop ben maar hij heef al pfeiffer gehad toen hij 9 was dus ik kan hem nie meer besmetten , zeker beter! :roll:

Faust VII

Alex,

de meeste mensen hebben pfeiffer al gehad in hun kindertijd, en hebben er dan ook helemaal geen last van als ze zoenen met iemand met pfeiffer..... daarnaast zijn er ook nog die lucky bastards die er helemaal geen last van hebben als ze het krijgen.....

ik weet niet of je aan iemands bloed kan zien of die al eens in contact is geweest met pfeiffer, maar in dat geval zou diegene maar eens bloed moeten laten prikken ofzo.....
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

Alex

Hey Faust,

de persoon in kwestie heeft de gok maar genomen. Ik heb echt gewaarschuwd wat de gevolgen kunnen zijn...
Maar ja wat jij zegt is natuurlijk ook waar.
jammer dat er niet wat meer duidelijk is over besmettelijkheidsduur. Als ze zouden zeggen je moet nog 2 maanden wachten zou ik dat natuurlijk doen, als het dan wel veilig is.

hopen dat het allemaal meevalt straks!

Thnx voor je antwoord!

lianneke

heej!

k heb zelf ook pfeiffer en mn vriend heeft zich laten testen, hij heeft het niet! we hebben denk ik ongeveer 2 weken niet gekust. volgens mijn dokter maakt het niet uit of we wel of niet kussen omdat ik hem anders toch allang besmet zou hebben. verder is er een grotere kans dat hij het al gehad heeft omdat de meeste mensen het voor de puberteit krijgen en dan het niet opmerken!

good luck in ieder geval en beterschap!
ave to try
To break free
From the thoughts in my mind
Use the time that I have
I can say goodbye
Have to make it right

Faust VII

Citaat van: "lianneke"heej!

k heb zelf ook pfeiffer en mn vriend heeft zich laten testen, hij heeft het niet! we hebben denk ik ongeveer 2 weken niet gekust. volgens mijn dokter maakt het niet uit of we wel of niet kussen omdat ik hem anders toch allang besmet zou hebben. verder is er een grotere kans dat hij het al gehad heeft omdat de meeste mensen het voor de puberteit krijgen en dan het niet opmerken!

good luck in ieder geval en beterschap!

inderdaad! ik ben een groot voorstander van die theorie! 8)

en wat betreft besmettingstijd: heb nog geen 2 dokters/sites/forileden ontmoet die hetzelfde zeggen...........
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

je kan wel aan iemands bloed zien of diegene het al gehad heeft...

mijn vriend haaft het ook gehad, maar wist het niet.... is in een bloedtest naar voren gekomen...

Faust VII

o kijk, dat is zeker nuttige informatie! :mrgreen:

iedereen die dus wil weten of ze kunnen blijven zoenen moeten gewoon hun partner een bloedtest laten doen! 8)
I'm learning the lessons of life through trial and error - mostly error"

marieke

dan  weet je het allemaal wel zeker of hij het uberhaupt gehad heeft....

lianneke

mijn vriend heeft nu de uitslag gekregen  :)  :D
HIJ HEEFT HET AL OOIT GEHAD!!! en krijgt het nu dus niet!!! het kan wel zijn dat hij het tegenlijk met mij heeft "gehad" (k heb het nog :cry: ) maar dat het bij hem zoiets niet geuit is dus me is  :D  :D

maar ik zou als k jullie was en het niet zeker weten ook even kijken of je geen bloedtest kunt laten doen!!! suc6
ave to try
To break free
From the thoughts in my mind
Use the time that I have
I can say goodbye
Have to make it right