pfeiffer en seks

Gestart door -, 08 april, 2005, 10:28:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

-

Mijn vriendin heeft pfeiffer. Nou heb ik wel eens gehoord dat als je seks hebt met iemand die een koortslip heeft, je een geslachtziekte op kunt lopen. Kan je ook een geslachtziekte oplopen als je vriendin pfeiffer heeft (ook als ze niet meer besmettelijk is)? B.v.d.

Anonymous

Als je seks hebt met iemand die een koortslip heeft kan je geen geslachtsziekte oplopen. Als je met diegene zoent krijg je wel ook een koortslip.

Pfeiffer is ook geen geslachtsziekte, dus kan je wel gewoon seks hebben. Echter als je met diegene zoent krijg je wel ook pfeiffer

OlavTorkson

Tis natuurlijk wel zo dat als je Pfeiffer hebt je weerstand naar de klote is en je veel vatbaarder bent voor mogelijke soa. Maar als je allebei clean bent is er geen probleem.
BRUIF to the world!

Anonymous

en tot wanneer moet je je inhouden??
NIEMAND DIE HET WEEK




*ruimte voor een chagerijnige sarcastische opmerking*

Anonymous

Citaat van: "Anonymous"Als je seks hebt met iemand die een koortslip heeft kan je geen geslachtsziekte oplopen. Als je met diegene zoent krijg je wel ook een koortslip.

Pfeiffer is ook geen geslachtsziekte, dus kan je wel gewoon seks hebben. Echter als je met diegene zoent krijg je wel ook pfeiffer

Zullen we wedden dat als een meisje met een koortslip jouw pijpt dat je dan grote kans hebt op een geslachtsziekte!!!! is maar dat je het weett mzzl

OlavTorkson

Pfeiffer is niet overdraagbaar via orale seks.
BRUIF to the world!

Lizzy

Wanneer kan je eigenlijk weer met iemand zoenen?

Groetjes Lizzy

OlavTorkson

Als die iemand het al heeft, al gehad heeft of als je in je incubatietijd met hem/haar gezoend hebt.
Anders kan het eigenlijk zodra de ergste verschijnselen weg zijn wel, wat mijn dokter zei was dat ik het niet moest doen zolang ik nog last van m'n klieren had, daarna mocht het wel (heb nu geen last meer :D)

Sowieso niet zoenen als je een keelontsteking hebt, want dat is op zichzelf al besmettelijk. En dat wens je niemand toe.
BRUIF to the world!