Hoofdmenu

Afvallen

Gestart door Alex, 26 maart, 2005, 15:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

Hoi allemaal!
Ik heb even een vraagje over die kilo's die ik de afgelopen paar maanden heb verloren...
Ben afgelopen week nar de huisarts geweest omdat ik me daar zorgen over maakte. Ben nu ruim 6 kilo kwijt en volgens hem heeft dit niks met pfeiffer te maken. Ik eet als een achterlijke en ik neem zoveel mogelijk rust. Toch hoor ik van meer dat ze afvallen bij de ziekte van pfeiffer. Is dit dan gewoon toeval of heeft die dokter het mis??

Groetjes Alex

Anonymous

Ik had het ook, ben ook 7 kilo afgevallen en woog op een gegeven moment nog maar erg weinig. Ik at wel normaal, niet veel vet, maar verder niet anders dan anders. Ik denk dat het bij mij zeker met pfeiffer te maken had, tenminste daar ben ik altijd vanuit gegaan. Nu ben ik weer op mijn normale gewicht. Hou het voor jezelf in de gaten..misschien heeft het alleen met pfeiffer te maken, misschien ook niet.
Maar het kan heel goed. Sterkte!

DemonicWitch

Toen ik de bekende keelontsteking kreeg, ben ik een paar kilo afgevallen.
Ik ben in 1 week ongeveer 5 kilo afgevallen. Niet zo gezond maar ik heb absoluut  geen honger en geen trek in iets, simpelweg omdat ik niks proef doordat mn neus dicht is.

OlavTorkson

Ik ben nu in een week 11 kg afgevallen. Ik heb ook Pfeiffer, maar ik zit momenteel meer met die keelontsteking die daar kennelijk aan vooraf gaat. Het is nogal heftig. Als ik geen pijnstillers had gehad kon ik helemaal niet slikken (heb ik een tijdje gehad) maar nu kan ik gelukkig weer drinken. Ik eet echter haast niks, alleen een waterijsje af en toe (twee per dag) gaat er nog in. Nou had ik een hoop reservegewicht om op te teren, maar kvoel me nu wel zwak.
En die keel blijft ook maar pijn doen.

Anonymous

Hoi,Ik ben ook 6kg afgevalen en dat hoort wel een beetje bij de pfeiffer. Je slaapt meer dus eet en snoep je minder. Ook heb je met pfeiffer minder trek in iets. De eerste 3kg vond ik niet zo erg heb nu voor het eerst in mn leven een beetje platte buik maar die laatste 3 vind ik niet zo. Heb nu ipv 32 maat 29 van spijkerbroek,heb dus 2 nieuwe broeken moeten kopen omdat de rest echt niet meer zat,kan ze zo uittrekken zonder ze open te maken. lubbert van alle kanten. Maar heb ook een cupmaat minder en daar baal ik gruwelijk van,het was al niet veel en nu helemaal niks meer. Van mn buik mogen de kilo's eraf blijven maar zou mn oude cupmaat wel terug willen maar helaas zo werkt het niet. Die kilos zitten er zo weer aan als je je beter voelt. Ik heb t idee dat het nu iets vooruit ga,minder moe maar ook meer trek in lekkere dingen. Maar het hoort wel bij de ziekte van pfeiffer,staat ook op een aantal sites op internet. maar als je te dun word dan moet je proberen wat meer suiker en andere calorierijke dingen te eten maar let op niet te veel vet. Advied van mn huisarts,ik zat bijna op het ondergewicht en mocht niet nog 2 kg afvallen want dan moet ik terug komen,dus snoep nu weer wat meer.

OlavTorkson

Ik eet inmiddels weer volop, maar kan niet zeggen dat het terugkomt! Heerlijk! Ben nu 78 kg ipv 91! Ik zie eindelijk de voordelen van die klotePfeiffer in! Het komt maar niet terug, en dat is echt geen ramp.
Kheb nou een wasbord ipv een wasmachine...
BRUIF to the world!

Anonymous

Ik heb de eerste 2 weken niets gegeten dan water(dat drinke je  :roll:)  en babupotjes (dat slurp je :roll: ) En ben dan ook 9 kilo afgevallen.. ik kan inmiddels een anorexia-modellen leventje overwegen  :P

OlavTorkson

Ja... denk dak ook maar model wordt :P
Helaas dat je daarvoor nogal veel tijd in je werk moet steken... en tijd is juist iets dat ik niet heb...
BRUIF to the world!

Anonymous

geen tijd??
en je bent elke dag op dit forumpje volgens mij... :)

of vergis ik me?

OlavTorkson

Ssssst... niet verklappen...
BRUIF to the world!

Lizzy

Citaat van: "Alex"Hoi allemaal!
Ik heb even een vraagje over die kilo's die ik de afgelopen paar maanden heb verloren...
Ben afgelopen week nar de huisarts geweest omdat ik me daar zorgen over maakte. Ben nu ruim 6 kilo kwijt en volgens hem heeft dit niks met pfeiffer te maken. Ik eet als een achterlijke en ik neem zoveel mogelijk rust. Toch hoor ik van meer dat ze afvallen bij de ziekte van pfeiffer. Is dit dan gewoon toeval of heeft die dokter het mis??

Groetjes Alex

Ik ben ook 6 kilo afgevallen. Dit komt denk ik toch omdat ik gewoon geen zin in eten heb en heb vaak als ik gegeten heb uren nog een vol gevoel. Herken je dit?

Groetjes LIzzy

OlavTorkson

M'n vriendin (ongetwijfeld ook Pfeiffer - ze merkt er verder niet veel van) heeft dit ook. Die eet nou twee keer per dag een beetje en zit dan helemaal vol...
BRUIF to the world!

Alex

In het begin idd vaak geen zin in eten, maar dat is de laatste 3 maanden veranderd. Ik eet gewoon heel goed. Wat me opvalt is dat wanneer ik me een aantal dagen goed voel, er weer 1/2 tot 1 kilo aanzit. Automatisch ga ik dan wat meer doen. (Niet echt veel, maar gewoon iets meer dan normaal) en dan is die kilo er ook zo weer af!
Lijkt of het te maken heeft met de verhoogde inspanning, dus verhoogd energieverbruik = bij pfeiffer al snel afvallen.
Dit is de enige verklaring die ik ervoor kan geven.

OlavTorkson

Ik begin nu in een keer te merken dat ik geen honger heb, de hele dag door. Heb wel gegeten, maar zit dan snel vol.

Dat is heel vreemd voor mij. Dat heb ik echt nog NOOIT gehad...
BRUIF to the world!

zus

Wat echt heel raar voor mij is, is dat ik geen zin in kaas heb... normaal ben ik echt de grootste kaas-eter ooit, maar sinds ik ziek ben helemaal niet meer. Moet ik dus ook nog eens op gaan passen dat ik wel genoeg eiwitten binnenkrijg (eh ja, ben vegetarier en gruwel van melk)...

OlavTorkson

Oh! Kan je allemaal van die vieze of smakeloze vleesvervangingsproducten gaan eten! Bl
BRUIF to the world!

oekie

kan me niet voorstelle dat een groente burger lekker is

ben een beetje boers opgevoed    een dag zonder vlees te hebben gegeten  dat kan gewoon niet

jah vlees eter

oekie

OlavTorkson

Ja, ik ben overtuigd nadat ik bij de Mac een groenteburger heb gegeten. Sindsdien ben ik niet alleen carnivoor (nou ja... omnivoor naar carni- neigend) maar ook anti-vegetari
BRUIF to the world!

zus

Ja, ik krijg dat vlees dus echt niet door m'n strot... 't is niet dat ik het zielig vind ofzo, wat mij betreft eet iedereen vlees tot 'ie er bij neervalt. Groenteburgers doe ik ook niet aan... geef (of gaf) mij maar brood met kaas... hmmm!

Maar goed, geen zin in kaas hebben voor mij, is voor jullie kennelijk geen zin in vlees hebben. Kun je het je voorstellen?

juffie

na mijn keelontsteking was ik ook 5-7 kilo afgevallen (weet het niet psies ) dat heb ik er daarna wel weer aangegeten, zo blij was ik dat ik weer kon eten.. maar nu sinds twee dagen ofzo merk ik ook dat ik geen-weinig trek heb.. ik eet, omdat het moet, maar niet omdat ik trek heb. Ik had dit eerder al wel, maar nu nog meer, zelfs koekjes&snoepjes word ik niet blij meer van :P

Denies

Kben inderdaad ook onwijs afgevallen, vandaag trok ik weer mn vertrouwde spijkerbroek aan en mn riem moest maarliefst 2gaatjes verder! En ik heb al niet zoveel vet!
En je mag ook weer geen vet eten met Pfeiffer, en aangezien mn moeder dat nogal serieus neemt.. is het voormij bijna onmogelijk om een beetje aan te komen..
Wat nu?

OlavTorkson

Citaat van: "zus"Ja, ik krijg dat vlees dus echt niet door m'n strot... 't is niet dat ik het zielig vind ofzo, wat mij betreft eet iedereen vlees tot 'ie er bij neervalt. Groenteburgers doe ik ook niet aan... geef (of gaf) mij maar brood met kaas... hmmm!

Maar goed, geen zin in kaas hebben voor mij, is voor jullie kennelijk geen zin in vlees hebben. Kun je het je voorstellen?

Ja. Maar alleen omdat ik die keelontsteking heb gehad.
BRUIF to the world!