Na 3,5mnd nog steeds opgezette klieren!!!

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

Hoi allemaal,

Dit is nu echt een forum waar ik iets aan heb...Bedankt!!

Ik heb nu al 3,5 mnd Pfeiffer en ik heb nog steeds opgezette klieren. Het is alsof het een alarm-systeem is van mijn lichaam, want als ik een dag wat meer doe dan zetten mijn klieren in mijn nek meteen weer op!

Heeft iemand anders dit ook (buiten de opgezette klieren van de eerste weken)?

Groetjes Patty


Gast

Ja, wanneer ik een paar dagen druk was geweest uitte dat zich bij mij eigenlijk ook wel in opgezette klieren. Maar niet na 1 dagje, dat duurde wel wat langer zeg maar.
Ik vraag me af of meer mensen (behalve patty dan) dat hadden of dat de klier'dikte' gewoon langzaam afnam.

elise

Ik ben nu al 4 maanden thuis met pfeiffer. (waarschijnlijk heb ik het al wel langer)
Met de klieren in m'n hals gaat het steeds een klein beetje beter maar ik merk ook dat als ik een dagje weer wat teveel doe ze gelijk dikker zijn. En dat ik de volgende ochtend me keel voel.

Gast

hmm, ik ben nu (zo'n 4 jaar later ofzoiets?) ziek en ik heb enorm opgezette klieren.

bij mij is dat nog nooit helemaal weg geweest eigenlijk.

Gast

hallo allemaal,

Het is nu al 7 maanden geleden.........en mijn klieren zijn nog opgzet.

Vraagje: Hebben jullie ook maar aan een kant jullie klieren opgezet? Het is net alsof ik een ei ingeslikt heb aan mijn linker kant. ???

Mijn besrijfsarts zegt trouwens dat de opgezette klieren geen kwaad kan. Hebben jullie daar andere reactie's op gehad of hoef ik me niet druk te maken?

Groetjes Patty :)

Gast

opgezette klieren betekent volgens mij dat je klieren hard aan het werk zijn alles weer zo te krijgen zoals het hoort... niets om je zorgen over te maken denk ik zo.

Liesbeth

Bijna 10 jaar geleden kreeg ik pfeiffer en tot vandaag is mijn klier aan de rechterkant van mijn nek opgezet. Zo gauw ik me te druk maak komt ook de linkerkant erbij.
Vorig jaar heb ik mijn keel amandelen eruit laten halen en dit heeft wel iets geholpen, maar verder krijg ik ook altijd te horen dat het niet veel kwaad kan. Het is gewoon een zwakke plek geworden.

Liesbeth

Bijna 10 jaar geleden kreeg ik pfeiffer en tot vandaag is mijn klier aan de rechterkant van mijn nek opgezet. Zo gauw ik me te druk maak komt ook de linkerkant erbij.
Vorig jaar heb ik mijn keel amandelen eruit laten halen en dit heeft wel iets geholpen, maar verder krijg ik ook altijd te horen dat het niet veel kwaad kan. Het is gewoon een zwakke plek geworden.

Neurotic Wedgie

Ik heb na 5 jaar nog steeds opgezette klieren. Vooral na een paar dagen veel stress/drukte. Beide klieren komen dan opzetten in mijn nek. Dat is op zich niet zo erg, maar al je energie gaat erin zitten om die  "ontsteking""weg te krijgen. Dat is het nadeel. Inmiddels heb ik het gevoel, dat ik ermee moet leren omgaan.....

Neurotic