Hoofdmenu

HELP

Gestart door Mar, 13 maart, 2005, 16:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mar

Waarschijnlijk lezen de mensen die van pfeiffer af zijn dit forum niet meer, maar toch wil ik het proberen. Ik ben af en toe vreselijk depressief en zie het dan echt niet meer zitten. Kom ik hier ooit nog vanaf? Ik heb er nu sinds acht maanden last van. Iedere keer komen de klachten terug, zij het in mindere mate dan in het begin.  M'n mond (tong is helemaal geel) doet nog steeds pijn, m'n benen willen niet en m'n klieren blijven dik. Ook m'n lever is af en toe flink opgezet. Ik ben nu bij een internist geweest en die zegt ook al dat het nooit pfeiffer kan zijn. Het lijkt wel of niemand me gelooft, en daardoor denk ik zelf dat ik depressief ben in plaats van dat ik pfeiffer hebHeeft er iemand positieve ervaringen met een homeopaat of acupunctuur? Zelf geloof ik daar niet zo in, maar ik denk er steeds vaker over om het te proberen.
En er is zoveel onbegrip, vooral op mijn werk, want daar zeggen ze (en ook de arbo-arts) dat je na een paar maanden over pfeiffer heen moet zijn en dat de klachten nooit zo lang aan kunnen houden. Ik probeer heel erg op m'n voeding te letten en ook drink ik veel.
Af en toe ben ik bang dat ik ME overhoud, als ik alle verhalen zo lees.
Ik probeer wel te werken, maar dat houd ik niet eens de hele dag vol.