Hoofdmenu

errug balen!

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

sins feb heb ik de ziekte van pfeiffer en ik ben van mening dat deze ziekte erg onderschat wordt. veel mensen weten niet wat ze moeten zeggen of reageren. ze vragen of het goed gaat en als je eerlijk nee zegt is het gesprek afgedaan. er is zoveel onbegrip! een been breken ziet iedereen, dit niet. ze zien niet dat je sochtend moeite doet om uit je bed te komen en je helemaal kapot thuis komt. dat je weer niet mee gaat stappen, shoppen ofzo. ik word er een beetje pessimistisch van, kan iemand me een beetje opvrolijken?? ::)

Gast

Hoi  Sandra,

Tja..ik denk dat we allemaal mee kunnen spreken over het onbegrip voor Pfeiffer. Ik heb zelf vanaf eind juni Pfeiffer en ik ben nog steeds niet aan het werk. Tenminste niet op het werk. Ik krijg wel de rapporten thuisgestuurd, maar echt werken is het niet. Werk jij al?

Je vroeg om je te kunnen opvrolijken.....Wat bij mij helpt is een paar uurtjes naar de sauna. Daar krijg ik weer wat rust. Ik ga dan naar thermea 2000 in Valkenburg. Daar kun je ook rustig rondzwemmen.
Echt lekker, want balen doe ik al genoeg!!

Veel sterkte!!!

Groetjes Patty ;)

Gast

hay patty,
 ik ben nog steeds niet aan t werk, ik doe wat kleine dingetje thuis, zoals rapporten uittikken, bestellingslijsten invullen, aanvragen uitschrijven en dergelijke. mijn vriend had donderdag speciaal vrij genomen om met mij lekker naar de stad te gaan, hoewel hij er een hekel aan heeft!! ;D  we zijn even 2 uurtjes weg geweest maar dat was echt geweldig, even lekker eruit. gewoon even niets aan je hoofd. ik heb komende donderdag een afspraak bij de bedrijfs-arts/ arbo-arts, om te kijken of ik een paar uurtjes een aangepast rooster kan krijgen.ik ben benieuwd, hou je op de hoogte. sterkte!!
groetjes sandra

Gast

Ik heb het idee dat je sommige mensen echt lang iets moet uitleggen voor ze eindelijk begrijpen dat Pfeiffer inderdaad anders is dan ze denken. Vermoeidheid is zo 'vermoeiend'. Moeilijk om soms mee om te gaan.
Ik hoorde ook altijd: 'maar iedereen is moe'. Dat vond ik zo'n stom excuus, want het ene moe is het andere niet.

Sterkte in ieder geval.

Ohja en opvrolijken: ik denk dat je dat het beste zelf weet. Ik hield er in ieder geval soms heel erg van muziek te draaien (meestal hou ik niet zo van muziek, ik heb het ook bijna nooit aan staan, maar soms juist wel). Soms werd ik daar juist helemaal depri van, maar vaak juist ook heel vrolijk.
Maar ik weet niet wat voor jou leuke bezigheden zijn. Wat ik ook erg leuk vond was fotograferen. Als ik fotografeer ben ik vaak zo ingespannen bezig, dat ik andere dingen niet meer goed merk. Als ik dan m'n foto's ophaal en ze zijn mooi geworden, dan geeft me dat een heel goed gevoel.

Ik noem ook maar wat, misschien heb je zelf een hobby waardoor je je beter gaat voelen.

Sterkte!

Maaike

Gast

Hoi Sandra,

Ik ben benieuwd wat je bedrijfs-arts zegt....
De mijne is zelf ziek!!

Ik ben deze week begonnen met een fitniss-programma bij een sportschool bij mij in de buurt. Bij deze sportschool werken 2 fysiotherapheuten. Ik heb eerst een paar gesprekken gehad en nu hebben ze een heel licht programma voor me gemaakt. Bij elke trainning is de fysiotherapeuthe erbij en wordt het programma aangepast. Naderhand wordt het programma wekelijks besproken.
Op deze manier probeer ik mijn conditie weer wat op pijl te brengen en als ik weer wat langer kan trainen dan heb ik het gevoel dat ik voorruit ga.

Zoals Maaike al schreef.... Iedereen heeft zo zijn eigen hobby's.

Gast

dank-je-wel voor al jullie reacties, ik heb ook zelf wat bezigheden ontdekt waar ik me wat vrolijker door zoek,nl: lekker swingen op een goeie cd, creatief bezig zijn met dingetjes in me huisje en wat werk thuis doen, aanvragen en dingen in de computer zetten enzo. morgen ga ik naar de bedrijfs-arts en daarna heb ik een lunch-date met mijn chef om een werk rooster te maken, dingen die ik thuis kan doen en dan een paar uurtjes echt op me werk. dus morgen horen jullie meer....

groetjes, sandra

Gast

En? Vandaag ben je als het goed is naar de bedrijfsarts geweest... ik ben benieuwd hoe het was en dergelijke.

Gast

Hoi sandra,

Ik ben ook benieuwd....... ;D
Ik moet vandaag trouwens ook naar de bedrijfsarts.

Groetjes Patty

Gast

sorry, ik had gister gewoon geen puf meer om achter de computer te kruipen. maar de bedrijfs-arts heeft me nu tijdelijk arbeids-ongeschikt verklaard. :( volgende week donderdag moet ik naar het cmh in utrecht waar ik de uitslag krijg van de internist. (ik heb erg veel last van mijn gewrichten) als er iets uitgekomen is gaan ze kijken hoe het verholpen kan worden,bv medicijnen, therapie, veel rust, en daar gaan ze dan ook opbouwend mij weer aan het werk proberen te krijgen. dus dat is even afwachten tot volgende week. maar ik wil ook ff wat leuks met jullie delen: mijn lieve vriendje had het geweldige idee om lekker met kerst en ou&nieuw op vakantie te gaan, naar tailand!! 8) we zijn allebei erg gek op duiken en hij wou onze eerste kerst samen ook lekker samen zijn, en die warmte is beter voor mij dan de sneeuw hier, en we zijn er even lekker tussenuit! dus t is even afwachten tot ik volgende week de uitslag heb, dat ik niet compleet onder de medicijnen zit, want dan gaan we natuurlijk niet. patty, hoe was het bij jou?? was hij weer beter,hihi, een arts zelf ziek! k ben benieuwd...

groetjes  sandra 8)

Gast

Hoi Sandra,

Da's lang geleden.....
Mijn bedrijfs-arts is nog steeds ziek!!! Ik had een vervangende arts.
Ik hoop dat het ziekenhuis je verder kan helpen en dat het snel de goede kant met je opgaat. :)
Na het bezoek aan mijn bedrijfsarts krijg ik altijd een geweldig dip, schuldgevpoel, baaldagen, etc. :'(
Ik wil gewoon weer kunnen zeggen dat ik weer aan het werk ben, als mensen dat aan mij vragen. Het zou eigenlijk geen moer uit moeten maken wat andere mensen denken, maar toch......trek ik

Gast

Vervelend, hoor, dat je nog zo lang thuis moet zijn. Hopelijk vind je een leuke activiteit voor jezelf om de tijd door te komen.

Gast

hallo allemaal,
nou, met mijn onderzoek in het ziekenhuis schiet het ook niet op. de internist heeft een bloed en urine onderzoek gedaan om te achterhalen waar mijn gewrichtspijnen vanddan komen maar daar is niets uitgekomen. ik ben nu ook tijdelijk arbeids-ongeschik verklaard door de bedrijfs-arts. en dus zit ik al bijna 2 maanden thuis.

Gast

Hoi Sandra, maaike, .....

Al wat meer duidelijkheid van het ziekenhuis? Veel sterkte daarmee. Ik weet hoe het is om elke keer weer in dat ziekenhuis rond te hangen en al die onderzoeken waar geen resultaat uit komt. Daar kun je erg frustie van worden!!!

Maar zo zijn meer dingen waar je helemaal gestoord van kan worden! Of niet "pfeiffer-mensen

Gast

hallo!!
met mij gaat het, na 3 mnd thuis, nu redelijk de goede kant uit. ik werk 2 a 3 middagen in de week, rustig aan beginnen.

wat mij in die periode,dat ik thuis heb gezeten,het meest is opgevallen is de houding van mijn directe chef, hij heeft mij 2 x gebeld om het over zijn nieuwe huis te hebben(!) sorry?? voor de rest heb ik geen bloemetje, fruitmand, of beterschapskaartje gehad helemaal niets, niet langs komen ofzo, terwijl ik 10 min van me werk woon! zelfs op mijn eerste werkdag ben ik langs zijn kantoor gelopen en het het arbo-papier waarop stond dat ik weer aan

Gast

ja, ik herken dat, dat je eindelijk merkt die je vrienden zijn.

destijds zat ik op een andere school dan ik nu zit. ik was voor de laatste dag op school en wist dat ik een aantal maanden thuis zou zitten omdat het gewoon niet meer ging. dat had ik iedereen ook duidelijk gemaakt. toen ik wegging kreeg ik maar van

Gast

hallo allemaal,
ik heb maandag met mijn chef gepraat en ik heb heel veel excuses gekregen, beter laat dan nooit, maar goed! hij vond het terecht dat ik daarom kwaad was en begreep me volkomen, gelukkig! maar dat meent het feit niet weg dat het wel is gebeurd.maar ik heb nu in ieders geval mijn gelijk gehaald en dat voelt heel goed!

patty, nog ff een tipje: als ullie strax in jullie huisje zitten en de verhuizing is ver klaar, misschien is het leuk om een huisdier te nemen, als je nog thuis zit. dan ben je niet zo alleen als je mannetje naar zijn werk is, en je hebt wat afleiding! al is het maar een goudvis, maar je snapt wel wat ik bedoel! wij hebben 3 kleine katjes aangeschaft en

Gast

Hoi allemaal,

Deze week gaat het echt goed met me  ;D  
Ik doe het wel rustig aan, maar ik voel me een ander mens.
Ik moet wel bekennen dat ik vorige week een hele slechte week had.  :-[  
Toen voelde ik me echt gigantisch slecht, maar het kan zo weer anders zijn....als ik maar naar mijn lichaam luister ::)  
Dat horen we, volgens mij, allemaal wel duizend keer ;)  

 Maaike,
Echt vervelend dat je oude klasgenoten zo reageerde! Ik hoor ook steeds minder van mijn vrienden en ik merk steeds vaker dat ze niet begrijpen dat ze me nergens meer zien. Ik ben toch weer aan het werk! maarja zo leer je wel echte vrienden kennen, toch!
Heb je na al die jaren nog steeds zoveel last van Pfeiffer?? en ik dacht (of maak mezelf steeds wijs) dat het ZEKER allemaal over gaat. Echt zwaar kl*te! en hopelijk niet het lot voor alle pfeiffer-mensen.... ???  Veel sterkte!
Ben je al eens bij een iriscopist geweest? Ik raad het je echt aan. Als je er meer oevr wilt weten. Laat het me dan weten. Je kunt ook naar het zuiden komen en dan neem ik je mee naar mijn iriscopist en dan kijk je of je er iets aan kan hebben. Ik heb het trouwens allemaal vergoedt gekregen van het VGZ.

Sandra,
Dus je baas is eindelijk wakker geworden!!!!! Gelukkig.
Bedankt voor je tip trouwens...ik zal het zeker onthouden.
Ik kan trouwens niet wachten tot het weer zomer is. Ik heb de afgelopen zomer bijna de hele dag geslapen en dus niet van het heerlijke weer kunnen genieten.

Groetjes aan iedereen en veel btrschp

Patty

Gast

hey patty,
fijn dat het nu wat beter gaat, ik heb ook ontzettend veel zin in de zomer, vorig jaar zijn we maar 12 dagen naar cypres geweest, en hebben we het erg rustig aan gedaan.
gister hebben we onze komende vakantie geboekt, 28 dagen backpacken in thailand!!we hebben er heel veel zin in, en we kunnen gaan en staan waar we zelf willen, en gaan veel duiken wat er vorige zomer erbij in is geschoten!!
wanneer kunnen jullie gaan verhuizen of zij jullie al bezig??
het is het met de voorbereidingen, gaat dat een beetje??
nou, ik hoor

Gast


Citaat van: patty link=board=general&num=1035990104&start=0#16 date=01/31/03 om 11:02:43Maaike,
Echt vervelend dat je oude klasgenoten zo reageerde! Ik hoor ook steeds minder van mijn vrienden en ik merk steeds vaker dat ze niet begrijpen dat ze me nergens meer zien. Ik ben toch weer aan het werk! maarja zo leer je wel echte vrienden kennen, toch!
Heb je na al die jaren nog steeds zoveel last van Pfeiffer?? en ik dacht (of maak mezelf steeds wijs) dat het ZEKER allemaal over gaat. Echt zwaar kl*te! en hopelijk niet het lot voor alle pfeiffer-mensen.... ???  Veel sterkte!
Ben je al eens bij een iriscopist geweest? Ik raad het je echt aan. Als je er meer oevr wilt weten. Laat het me dan weten. Je kunt ook naar het zuiden komen en dan neem ik je mee naar mijn iriscopist en dan kijk je of je er iets aan kan hebben. Ik heb het trouwens allemaal vergoedt gekregen van het VGZ.

Ik ben 1x naar een iriscopist geweest, ja. Zij kwam erachter dat ik darmwandontsteking heb.
Misschien is mijn huidige moeheid wel helemaal niet meer van de Pfeiffer, maar van wat anders. Ik heb trouwens tegelijkertijd cytomegalie gehad, dus dat zegt misschien ook wel wat. Niet iedereen hoeft er zo lang last van te hebben, ik heb mezelf die tijd soms ook wel oververmoeid (omdat ik het niet accepteerde) en dat heeft denk ik ook een hoop gescheeld.

Verder word ik van de winter ook niet vrolijk, maar in de lente heb ik ook niet altijd zin, aangezien dat meestal mijn jaarlijkse dip is. Maarja, we zullen zien, misschien valt het allemaal wel mee.

Maar je leert inderdaad wel de mensen kennen die je echt waarderen en die je ook geloven. Gelukkig maar.

Wbt de vakantie: ik ga dit jaar erg actief doen, ik ben namelijk van plan te gaan parapenten (ook wel paragliden genoemd) (voor info: www.paragliding.nl). Ik heb dit al 'ns eerder gedaan en ik hoop dat ik het goed aankan (ik denk het wel, maar ik zal wel op zijn aan het eind, maar dat heb ik er wel voor over).

Ik wil toch nog het

Gast

Hoi,

Ik moet even iets recht zetten. Ik krijg de iriscopist niet vergoedt

Gast

 hallo !!

sow, patty, las vegas!!  8)   toe maar!! leuk joh!  ;D
en over jullie verhuizing, gewoon lekker rustig aan doen,
je weet zelf wel wat