Hoofdmenu

Dikke klieren

Gestart door Eduard, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eduard

Hi allemaal,

super deze site! Ik wilde eens weten hoe dik je klieren moeten zijn wil je alarm slaan bij je huisarts.

De vriendin van een vriendje van me heeft een zeer lichte vorm van Pfeiffer. Bij hem is nog niets bekend over het wel of niet. Afgelopen zondagmiddag nam ik een hap van zijn broodje [stom van me natuurlijk] maar bijna optijd realiseerde ik wat ik aan het doen was. Voordat ik de hap doorslikte spuugde ik deze uit en spoelde mijn mond grondig met water. Gisteren, maandag-avond, voelde ik een hele lichte keelpijn bij het slikken opkomen. Mijn klieren, opzich altijd wel een beetje aanwezig, voel ik nu niet echt veel.
Mijn vraag: hoe voelden jullie klieren? Deden deze echt pijn als je er op drukte bijvoorbeeld?  Nog iets van advies wellicht???

groetjes en alvast bedankt voor je reactie!

Eduard

Gast

Hoi Eduard,

Ik zou me niet meteen druk gaan maken. Als ik jou was zou ik eerst even afwachten. Als je na een tijdje het idee hebt dat je klieren dikker worden of er nog steeds last van hebt, dan kun je alsnog bloed laten prikken. En natuurlijk als je andere symptomen hebt.

Bij mij waren de klieren in mijn nek zo dik dat ik bijna geen hap door mijn keel kreeg. Zelfs slikken was al moeilijk. Zeker als ik erg moe was. Nu is dat allemaal wat minder.

Groetjes Pam

Eduard

Hoi Pam,

bedankt voor je berichtje. Ik moet me inderdaad niet gelijk zo druk maken. Wellicht heb ik gewoon een beetje keelpijn die niets met Pfeiffer te maken heeft. Ik voel me namelijk helemaal niet moe en ben afgelopen dagen volop aan het trainen geweest zonder problemen.

Merci en sterke voor je!

groetjes,

Eduard :D

Gast

De incubatietijd is 4 tot 6 weken. In die tijd merk je als het goed is niets van het virus. Na