Verschillende varianten??

Gestart door Sterre, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sterre

Hallo allemaal!

Ten eerste wilde ik even kwijt dat dit een heel goed idee is, zo'n forum. En Maaike, je site is ook erg mooi!
Nu komt mijn vraag:
Bestaan er verschillende varianten van pfeiffer, en zoja, wat zijn deze dan? Ik heb zelf ook pfeiffer, maar ik heb er veel minder last van dan een vriendin van mij had.

Ik hoop snel antwoord te krijgen!

groetjes, Sterre

Gast

Hoi Sterre,

ten eerste bedankt voor je compliment.

Pfeiffer beleeft iedereen weer op een andere manier. Ik heb er bijvoorbeeld maandenlang last van gehad, terwijl een kennis van mij maar een week echt heel moe is geweest en daarna niets meer van Pfeiffer heeft gemerkt. Het virus is hetzelfde, maar het lichaam reageert er van persoon tot persoon anders op.

Ik hoop dat je zo antwoord hebt op je vraag.

Groeten,

Maaike

PuNk KiTtEn

haai, mooie site heb je!  :D ik heb een vraagje, ik heb als kleuter pfeiffer gehad, maar ik heb nu weer dezelfde symptomen, bovendien is mijn vriendin vandaag positief getest op pfeiffer, en ik heb een aantal keer uit haar flesje drinken gedronken. Is het dus mogelijk dat ik weer pfeiffer kan hebben? de symptomen zijn ongeveer hetzelfde, en ik ben nu al 1,5 maand steeds grieperig, maar dan vooral keelpijn en hoofdpijn. En ook opgezette klieren. Veel liefs, Punk Kitten

Gast

Beetje late reactie (het was dan ook kerst):

Als het goed is (volgens de artsen) kan je het geen tweede keer krijgen. Uit de praktijk blijkt dat sommige mensen het wel voor een tweede keer krijgen. Maar eigenlijk kan dat dus niet. Je zou je weer even moeten laten testen.