Hoofdmenu

raar..

Gestart door *Nadine*, 10 februari, 2005, 13:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Nadine*

Hoihoi,

Ik heb me pas geleden aangemeld op deze site, omdat ik pfeiffer bleek te hebben. Ik was naar m'n dokter gegaan en had bloed laten prikken. Hieruit concludeerde hij dat ik pfeiffer had (dus in het bloed was er iets met de witte bloedlichaampjes), ook omdat ik dus heel erg moe was (niet extreem hoor) en omdat ik opgezette klieren had en koorts.
Maar goed.. het was nog niet zo'n uitgebreid onderzoek, maar hij zei dat ik moest aannemen dat ik pfeiffer had. Dus.. ik heb dit aan best wel wat personen verteld, om natuurlijk mijn afwezigheid (en plotselinge aanwezigheid voor proefwerken) te verklaren.
Nu heb ik dus de uitslagen terug van het 2e onderzoek. En hieruit bleek dus dat ik helemaal geen pfeiffer heb! Ook mijn lever is helemaal goed (is ook onderzocht).. Tsja.. ik ben natuurlijk hartstikke blij uiteraard.. (het ging ook al steeds beter merkte ik)  :D
Maar... nu moet ik dus weer tegen iedereen gaan zeggen dat ik dus geen pfeiffer heb.. vind ik nogal vervelend.. :roll:
En ik vraag me ook af wat ik dat wel heb gehad.. omdat het eerste ondezoek er toch wel op uitwees dat ik waarschijnlijk pfeiffer had. Ik had dus wel alle symptomen. Een vriendin van me kreeg kort na mij ook deze symptomen van opzette klieren, koorts en vermoeidheid, alleen bij haar ging de vermoeidheid wat sneller over..
Heeft iemand dit meegemaakt, of kan iemand mij iets hierover vertellen?

(Het kan zijn dat ik een ander soort virus heb gehad, of iets wat op pfeiffer lijkt...?!)
Alvast bedankt..

Anonymous

na dat er uit het bloed blijkt dat je pfeiffer hebt komt er altijd nog een bevestigingsonderzoek. waar ze dan precies naar gaan kijken weet ik niet, maar aan de hand van dat onderzoek kunnen ze zien of je echt pfeiffer hebt.