Hoofdmenu

raar..

Gestart door *Nadine*, 10 februari, 2005, 13:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Nadine*

Hoihoi,

Ik heb me pas geleden aangemeld op deze site, omdat ik pfeiffer bleek te hebben. Ik was naar m'n dokter gegaan en had bloed laten prikken. Hieruit concludeerde hij dat ik pfeiffer had (dus in het bloed was er iets met de witte bloedlichaampjes), ook omdat ik dus heel erg moe was (niet extreem hoor) en omdat ik opgezette klieren had en koorts.
Maar goed.. het was nog niet zo'n uitgebreid onderzoek, maar hij zei dat ik moest aannemen dat ik pfeiffer had. Dus.. ik heb dit aan best wel wat personen verteld, om natuurlijk mijn afwezigheid (en plotselinge aanwezigheid voor proefwerken) te verklaren.
Nu heb ik dus de uitslagen terug van het 2e onderzoek. En hieruit bleek dus dat ik helemaal geen pfeiffer heb! Ook mijn lever is helemaal goed (is ook onderzocht).. Tsja.. ik ben natuurlijk hartstikke blij uiteraard.. (het ging ook al steeds beter merkte ik)  :D
Maar... nu moet ik dus weer tegen iedereen gaan zeggen dat ik dus geen pfeiffer heb.. vind ik nogal vervelend.. :roll:
En ik vraag me ook af wat ik dat wel heb gehad.. omdat het eerste ondezoek er toch wel op uitwees dat ik waarschijnlijk pfeiffer had. Ik had dus wel alle symptomen. Een vriendin van me kreeg kort na mij ook deze symptomen van opzette klieren, koorts en vermoeidheid, alleen bij haar ging de vermoeidheid wat sneller over..
Heeft iemand dit meegemaakt, of kan iemand mij iets hierover vertellen?

(Het kan zijn dat ik een ander soort virus heb gehad, of iets wat op pfeiffer lijkt...?!)
Alvast bedankt..

Anonymous

na dat er uit het bloed blijkt dat je pfeiffer hebt komt er altijd nog een bevestigingsonderzoek. waar ze dan precies naar gaan kijken weet ik niet, maar aan de hand van dat onderzoek kunnen ze zien of je echt pfeiffer hebt.
maar als ik jou was zou ik aan mijn dokter gaan vragen wat het dan wel was. misschien was het wel gewoon een verminderde weerstand op dat moment...

*Nadine*

Okeej. bedankt..
Maar kan het ook zijn dat je gewoon heel erg kort last hebt van pfeiffer (3 weken ofzo)..??

Anonymous

hoi,
ik heb net pfeiffer en ik heb heel veel informatie en zo gezocht (jullie denk ik ook hoor ;))
maar ik heb gelezen dat als je het een paar weken hebt het opeens uit je bloed kan verdwijen waardoor ht lijkt of je het nooit gehad hebt! mijn broer heegft dat ook gehad!!

grotejs Rifka

*Nadine*

Ow.. ik had zodra ik hoorde dat het niet meer in m'n bloed zat weer met m'n vriend gezoend..  :roll:
Maar goed, ik ben blij dat het in ieder geval uit m'n bloed is..

maaike

Het kan ook dat je cytomegalie hebt. Je zou even moeten vragen of je huisarts je daar ook op wil laten testen. Dat is een broertje/zusje van Pfeiffer.