Hoi iedereen,
Had vorige week enkele vragen gesteld in ander deelforum hier, maar wil nu ff hier mijn ervaringen totnutoe neerzetten.
Sinds vorige woensdag weer ik dat ik recent pfeiffer had en nog in de nasleep hiervan zit.
Voelde me wel al langer moe, maar dit wijtte ik aan de combi werk-gezin en alle randactiviteiten.
Pas 2 weken geleden kreeg ik keelpijn, was erg suf in mijn hoofd en was ik zo moe dat ik s middags op bed moest liggen. Dan begonnen ook mijn okselklieren pijn te doen.
Met die klachten ben ik dan naar de HA gestapt. Die deed een bloedafname waaruit dus bleek dat het virus nog steeds actief in mijn bloed aanwezig was.
Heb vorige week heel veel gerust en ben sommige dagen vroeg gaan slapen.
Ik had tot maandag nog last met inademen en luide hartslag.
Het suffige is gelukkig al veel minder, maar nu lijkt mijn hele nek vast te zitten, met hoofdpijn en duizeligheid.
Ik voelde me gisteren al fittet, maar vandaag weer duizelig en loom.
Ik wilde morgen terug gaan werken, maar krijg van veel mensen de raad mijn ziekteverlof helemaal te nemen omdat ik anders weer heel snel in mijn reserves zit.
Ik vind dat frustrerend om te voelen dat het lichaam nog niet mee wil. Ben ook bezorgd omdat ik niet weet hoelang dit zo nog gaat zijn.
Heb alleszins een afspraak gemaakt bij een homeopaat en Osteopaat om er alles aan te doen om er weer helemaal te kunnen staan...