Ziekte van Pfeiffer > Pfeiffer verhalen

Mijn 1e ervaring als "oudje" (48) met Pfeiffer....best heftig...:(

<< < (3/3)

Peetje:
Het virus blijft altijd in je lichaam aanwezig. In je bloed kan men zien of het een recente, actieve, besmetting betreft, of een oude, niet actieve. Dat zegt alleen niks over hoe je je voelt.

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat!

rsd69:
Misschien een hele suffe vraag maar kan ik dus dan nog steeds iemand  besmetten dmv kussen? Of niet meer:)

Peetje:
Als het virus actief is, zou je iemand kunnen besmetten.
Zou ik me als ik jou was, niet te veel zotgen om maken, op onze leeftijd is bijna iedereen al in contact geweest met het Pfeiffer virus, al weet niet iedereen dat. Miijn vriend bleek ook al antistoffen te hebben, zonder ooit bewust Pfeiffer gehad te hebben.

Hoe gaat het met je dochter? Nog steeds moe, of weer beter? Misschien verstandig om de kinderen ook even bloed te laten prikken, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

rsd69:
Ok?,  nou dan komt het wel goed:)
Mijn dochter gaat gelukkig weer goed, heb haar inderdaad laten testen. Ze had een keelontsteking geen pfeiffer gelukkig. Bij haar is het waarschijnlijk toch de nieuwe school en het vele trainen na de vakantie geweest waardoor ze heel moe was. Mijn 1e werkweek vorige week was best pittig. Vooral de 1e dag was zwaar, gelukkig geeft mijn lichaam goed aan wanneer ik over mijn grens ga. Moet ik op blijven Letten.....die grens pfffff wat is dat moeilijk😊

Peetje:
Ja, lastig he, die grens leren kennen. Goed opletten wat de eerste signalen zijn. Bij mij is dat hoofdpijn, dan weet ik dat ik het rustiger aan moet gaan doen.

Fijn dat je dochter alleen maar een keelontsteking had.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie