Ik word gek van Pfeiffer help!

Gestart door Tommuiz, 15 juli, 2017, 21:18:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tommuiz

Ik ben Tom ik ben 19 en heb nu 3 maanden pfeiffer. Ik heb constant hoofdpijn en voel me enorm duf. Ik kan op een dag werkelijk bijna niets. Als ik iets doe verergeren ik m?n hoofdpijn. Daarnaast ben ik erg vermoeid. En ik weet niet meer wat ik moet ik probeer alles om mezelf beter te maken. Ik slik boldocynara, echinaforce, vit C en supradyn. Uit een nieuw bloedonderzoek blijkt dat ik het niet meer in m?n bloed heb. Ik ben dus een beetje radeloos en word er knetter gek van. Zo?n 18-20 uur op bed liggen wil ik niet meer? Ik weet overigens ook niet of ik een biertje mag nu aangezien het niet meer in m?n bloed zit? Kan iemand me helpen en tips geven.

Peetje

Wat betreft dat biertje, als je leverwaardes normaal zijn, kan alcohol geen kwaad. Maar waarom zou je, als je toch al 20 uur per dag op bed ligt? Alcohol laat zich moeilijk afbreken en je lichaam heeft het momenteel al moeilijk genoeg.

Wel of niet actief in je bloed heeft helaas geen invloed op hoe je je voelt.
Qua tips kan ik je alleen maar nog aanraden om niet helemaal niks te doen. Van in bed liggen en bankhangen word je lamlendig, dus probeer af en toe iets te doen. Al is het maar de woonkamer op en neer lopen of naar de hoek van de straat.

Beterschap!

Tommuiz

Bedankt voor de reactie. Ik ga m'n best doen ik moet morgen opnieuw bloed laten prikken aangezien ze nu ook vermoeden dat ik de ziekte van Lyme heb. Door m'n continue stevige hoofdpijn en andere lichamelijke klachten. Ik zou hier dan al 15 maanden mee rond lopen. Volgens de huisarts is de drukkende hoofdpijn waarbij ik enorm duf van word ook niet normaal dus ik hoop niet dat dit het begin van veel ellende is. Ik heb donderdag ook een afspraak bij een mesoloog heeft Iemand daar ervaringen mee? Groetjes