Hoofdmenu

Hello

Gestart door Adeline, 18 juli, 2017, 12:03:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adeline

hallo daar,

wat leuk dat jij mijn wil leren kennen en mijn verhaal wil lezen.

Ik ben dus Adeline 19 jaar jong en ik leer voor verzorgende, volgend jaar hoop ik mijn diploma te halen en door te leren naar verpleegkundige ;)

in mijn vrije tijd ben ik meestal aan het werk of ik chilll, de afgelopen weken iets teveel chillie gedaan...
ik werk dus bij de supermarkt ik doe daar alles kassa, vullen enz. heel leuk zeker als je vriend er ook werkt.
ik werk trouwens ook bij verzorgingstehuizen.

het begon dus allemaal zn 6 weken geleden. ik was al langere tijd moe, oke oke ik doe veel op een dag.
ik liep stage 8 uur werken in de zorg dus. noop geen pauze ofzo eten met bewoners enzo. dit is natuurlijk bet wel zwaar al je het studenten leven gewend bent. maargoed daarnaast werk ik dus nog 2/3 avonden van 2 / 2.1/2 uur en een hele zaterdag. ohja daarnaast ook weleens door uit mn stage ivm. verbouwing. maargoed ik ben altijd bezig en heb het altijd zo gedaan.

maaar waar waren we gebleven. ik liep dus stage en ik moest me 2 dagen ziek melden door menstruatie en het heel erg moe zijn. dus woensdag vrij donderdag vrijdag ziek. vrijdag avond paardrijden (jhee) ik zaterdag heel de dag werken (ja ik voelde me beter dacht ik) zaterdag avond nog gezellig gedaan. zondag heel de dag spelletjes bij schoonfam. beetje gek gedaan en ik werd beetje moe. uit de kerk lekker snel naar huis en naar bed. dit wat echt nodig.

maandag even langs de dokter ivm niet normaal kunnen lopen door de pijn. was veder niks hoor. hb laten prikken. 4.7

oeeei meisje dit is wel erg laag. moet ik naar het ziekenhuis... neejo gewoon pillen en rust. oki doen we dat.

woensdag uitgebreid bloedonderzoek. vrijdag uitslag en alles was goed (jheee) Hb was dan wel 4.1 maar pillen slikken en go.

noooooway ik lag dagen op bed/bank. vriendlief kwam elke dag even buurten want ik lag dagen allen maar at ook niet zoveel meer enzo.

dokter weer bellen ik knap niet op blablabla en heb ik geen pfeiffer ofzo? hmm dokter zei dat bloedonderzoek daar ook naar gekeken werd maar no vergeten, wat heb je er aan? je moet luisteren naar je lichaam. maar voor iedereen is het fijn om te weten of je nu degelijk pfeiffer hebt denk aan mn baas enzo/school/stage en ikzelf.

weer prikken, intussen ben ik naar voetreflex ze voelde opgezeten klieren in mn hals. ik vond zelf dat mijn hals ook dikker aanvoelde. ze stimuleerden verder mijn bloed. maar inderdaad pfeiffer.

rust rust en rust...

dus bloed is weer naar 6 omhoog gegaan maar ik voel me deze dagen weer slechter ivm. menstruatie. (jup heftige menstruaties advies dokter een spiraaltje maar dat weet ik niet hoor wel graag advies. ergens eind van de week weer Hb prikken en kijken wat er gebeurt.

maargoed verder weet ik niet zoveel te vertellen.

ohja wel leuk om te weten. mijn baas van de supermarkt woont een straat verder dus al loop ik met de hond heb ik kans dat ik hem tegenkom maar daar heb ik mee leren leven boeien wat hij denkt hij voelt nie wat ik voel. maar hij is dus ook familie van mijn vriend... leuk uit eten met hele fam. zit je schuin tegenover hem ...
ik baalde later wel dat ik mee was gegaan want dit koste echt teveel energie.

sorry voor mijn intens lange verhaal ... :)
als er vagen of opmerkingen of leuke dingen zijn hoor ik het graag.

greeetzz van Adeline

GREEEETZZ Adeline en geliefde hond PIP

Peetje

Hoi,

Sorry voor de late reactie, zomervakantie enzo, weinig internet.

Wat betreft die heftige menstruaties, ??n van de mogelijke bijwerkingen van een koperspiraaltje is juist heftigere menstruaties, dat lijkt mij dus geen goed idee. Hormoonspriraal zou wel kunnen, daarvan kunnen de bloedingen zelfs helemaal stoppen. Gewone pil of prikpil is ook een optie.
Voor het lage ijzergehalte: floradix tabletten, gewoon bij de drogist te koop.

Beterschap en succes met je supermarktbaas.