Hoi iedereen!
Even een situatieschets zodat jullie weten wat er speelt en daarna mijn vraag

Ik heb al mijn hele leven ietwat ondergewicht en ben met de pfeiffer nog eens 10kg afgevallen. Ik kreeg er na 2 keelontstekingen een bacteri?le keelinfectie bovenop waardoor ik 3 weken niet goed kon slikken en alleen drinkvoeding binnen kreeg, tot men ein-de-lijk besloot om te starten met antibiotica omdat ik anders opgenomen moest worden. Op het diepste punt was ik 50kg met mijn 1.80m en 20 jaar. Ik heb de pfeiffer waarschijnlijk al sinds eind Januari sinds ik toen ineens 2x keelontsteking had, met daarna dus de infectie er bovenop.
Ik lees vaak dat je beter op je voeding kunt letten als je goed wilt herstellen van de pfeiffer, minder vet, niet eiwitrijk en etc. Vanwege mijn gewichtsverlies loop ik nu bij een di?tist en die zegt dat ik juist meer vet, vlees en eiwitrijk moet eten, in combinatie met krachttraning om aan te komen in spiermassa. Dit omdat mijn lichaam vet sowieso slecht vasthoudt. Hij had niet zoveel verstand van pfeiffer en ik moest het maar gewoon doen als ik echt wilde aankomen. S?per tegenstrijdig, en ik heb ook aangegeven dat ik mij echt niet energiek genoeg voel voor krachttraning, terwijl ik dit voorheen regelmatig deed. Ik merk pas dat ik over mijn grens heen ga als ik er al ver overheen ben, en heb er daarna dagen lang last van door meer vermoeidheid, veel slapen en gewoonweg niet zoveel kunnen.
Dus bij deze mijn vraag, heef iemand ervaring met pfeiffer en ondergewicht en wat denken jullie dat ik nu het beste zou kunnen doen?
Alvast bedankt voor de tips!
-Laurens